אהבה של החיים

21/10/2018 581 צפיות אין תגובות

בשנות השמונים העתיקות ההן,היא היתה פרח , פרח יפיפה.
העיתונים שיבחו אותה ,תמונות צבעוניות שלה עיטרו את דפי העיתונים הנחשבים אז.
דיטה היתה כוכב זוהר בשמי הסטייל החדש.
משום מקום היא הפציעה ,ככה ישר אחרי שסיימה את שרותה בצבא . רזה מאד, גבוהה מאד,ספורטיבית ,גמישה,פני מדונה ,מהדסת על עקבי סטילטו דקיקים ושיערה השטני מגיע כמעט עד מתניה.נימפה מהממת אמרו עליה האנשים .
סוכן דוגמניות זריז גילה אותה והופ נהייתה דוגמנית . מתחככת עם דוגמניות העל של התקופה. אמנם היתה בראשית דרכה אבל הצליחה להתברג לצמרת.בית אפנה גדול לקח אותה להיות דוגמנית הבית שלו . בית אפנה שהשיק סטייל חדש ובתי אפנה אירופיים ידועים ומפורסמים עבדו איתו שנים . החבר אותו הכירה אז, בעת שירותה הצבאי בדרום,לא עמד בדרכה ועודד אותה להתקדם,להופיע,לנסוע לחו"ל ,לראות עולם ולזהור בשמי הסלבריטאות של הימים ההם .
מה לא כתבו עליה ?
יפיפיה נדירה מה היא מחפשת איתו ?בטח תמצא מיליונר…
דיטה צחקה . כמו אלי אהובה היא לא תמצא בחיים.בטוח, אוהב אותו כמו חלק מגופו,חולם אותה,מקבל אותה עם הפגמים שלה ,עם רוח השטות שלה שנחה עליה לפעמים, בעצם לעיתים קרובות מדי.
בעל חברת האופנה , חיזר אחריה והציע לה שתעזוב את אלי,הוא יהיה כולו שלה . היא תהיה מליונרית . 'דיטה צחקה לו בפנים. הרי ברור לה שהוא רוצה אותה כפילגש. והיא הרי יודעת שהוא נשוי ויש לו ארבעה ילדים !
אלי הציע לה נישואין והיא נענתה .
אלי היה בחור שקט ומופנם ,נתן לדיטה את כל הבמה.תמיד קופץ לשירותה. כל בקשה שלה היא פקודה בשבילו .
אז הם התחתנו. שכרו דירה יפה ומושקעת בפרוור יוקרתי .
אלי עבד בחברה גדולה ומבוססת . הכסף לא היה חסר להם אף פעם אפילו שהיו זוג צעיר בתחילת דרכו.הם נהנו ממנעמי החיים. נסיעות רבות לחו"ל,מלונות פאר ,מסעדות גורמה , בגדי מעצבים ,מכוניות פאר ,החיים הטובים .
אלי שהעריץ את האדמה שדיטה דורכת עליה, השקיע את עצמו בעבודה. קצת חברים, קצת כדורגל.אנשים סביבו דיברו . כל מיני דברי בלע, הוא ניסה לפזר את הרכילות הצהובה .
יום בהיר אחד , גונבה שמועה לאזנו , שדיטה , הגברת היקרה שלו , נמצאת בקשר עם אחד מבעלי החברה. אותה החברה שבה הוא מועסק .
גם את הרמזים האלה הוא ניסה לנפנף מעליו , כמו זבוב מציק . אבל מיום ליום הוא חש בהתרחקות קלה של דיטה.זאת כבר לא דיטה שלו,שקופצת עליו כשהיה חוזר מהעבודה ומושכת אותו למיטה.
מישהו מהחברים הטובים שלו אמר , כמו הסיפור התנכי , סיפור אוריה החיתי ובת שבע. אלי היה מיותר בסיפור. כך אמר החבר הטוב והמליץ לקחת חוקר פרטי.
משרד החקירות היה אחד המשרדים היוקרתיים ביותר באותה התקופה.
החוקר,איש משטרה לשעבר ,עקב אחרי דיטה יום ולילה .. דיטה היתה נוסעת בבטחון רב בBMW שלה,לוחצת על הגז , נעלמת לו, לא פעם .אבל הוא הצליח לרדוף אחריה . היתה נוסעת ק"מ רבים להפגש עם הגבר האלמוני .ברור שהיה לה רומן והאנשים צדקו . אין עשן בלי אש.
ערב אחד הצליח החוקר לצלם את דיטה עם אותו הגבר האלמוני , תמונות מביכות ביותר. יותר מזה אין . אלי היה דבשוק כשהראה לו החוקר את תצלומי התקריב של המיטה הסתורה, את הבגדים הזרוקים על הריצפה, את השיער הארוך והשופע של דיטה מונח על הכרית, ואת הגבר מגבו גוהר עליה. לבוש בחולצת כפתורים וגרביו עדיין על כפות רגליו.
אלי כאמור היה בהלם. הלם טוטאלי. החוקר אמר לו שאחד מבעלי החברה, איש עתיר ממון , היה איתה במיטה . אלי הכיר אותו.

כמובן שהם התגרשו . מיד . מזל אמרו כולם שאין להם עדיין ילדים .לפחות פתרו ביניהם את הענין . דיטה עזבה את הארץ.הבושה היתה כלכך גדולה . התמונות האיומות שלה עיטרו את כל העיתונים אז.
הנפילה ,מאיגרא רמא לבירא עמיקתא ….כואבת מאד!
לא שמעו ממנה יותר . כוכב נופל!
ואלי , חלפו שנים , הסטירה שהוא קיבל פגעה בו, בנשמתו .הוא עד היום נשאר לבד.כאילו הלום קרב , פגוע עד עמקי נשמתו. ממשיך לעבוד, כאילו חי , אבל מת מהלך. ראיתי אותו לאחרונה , איש עצוב,בודד, מעביר את זמנו בהימורים , בנסיעות לחו"ל. הוא כמובן עזב את החברה .
עזב את העיר. בעיר הגדולה , הוא פסיק, ושם אף אחד לא מכיר אותו ולא סופר אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך