האחת_ והיחידה
מבוסס על סיפור אמיתי של מישהי שאני מכירה. אשמח לתגובות ודעות ובמיוחד דירוגים. אוהבת מלא!

אובססיה אסורה.

האחת_ והיחידה 19/07/2015 10507 צפיות 30 תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי של מישהי שאני מכירה. אשמח לתגובות ודעות ובמיוחד דירוגים. אוהבת מלא!

אובבסיה

הכרנו כשהייתי ילדה, הוא היה פלרטטן ואני ביישנית. הוא התחיל גם איתי כמו עם שאר הבנות. אני הייתי כל-כך ביישנית, אבל גם כל-כך נפעמת שיש מישהו שמתלהב ממני. אז התנשקנו והחלפנו רוק. נתתי לו גם את המספר פלאפון שלי. הוא היה מתקשר בדרך-כלל בלילות. היינו מדברים שעות על גבי שעות, על מה אני אוהבת לעשות ועל מה הוא, היינו כל-כך עסוקים בלהשוות שאנחנו לא אוהבים את אותם דברים.
הוא שאל אותי עם כמה בנים התנשקתי, אני עניתי רק אחד ואז הוא צחק לי בקו, הוא הבין שזה הוא. הוא שאל עם כמה גברים שכבתי ואני עניתי אף אחד. הוא גם צחק כי הוא הבין שאני ממש ילדה. נשכתי שפתיים מעבר לקו, מפחדת להיות לא מי שהוא רצה.
אחרי שתיקה מביכה הוא אמר בלחש "בואי נפגש" חייכתי ואמרתי "בסדר" כדי לא להראות מתלהבת. אחרי עוד כמה דיבורים על כמה שאני ילדה והוא בוגר, ניתקנו את השיחה.
ליטפתי את האוזן החמה והסתכלתי כמה זמן דיברנו, אלו היו שעתיים שלמות בהן התנתקתי מהעולם.
הימים עברו והלילות המשיכו להיות ארוכים ומלאים בדיבורים עד שהגיע היום של הפגישה. התארגנתי והייתי ממש יפיפייה. ביציאה מדלת הכניסה אמרתי לאימא שאני הולכת לחברה.
הוא הזמין אותי אליו. התקשרתי אליו וביקשתי שיפתח. הוא פתח כשהוא בלי חולצה. הוא הוביל אותי לחדר ולא אמר מילה. הוא הדביק את כל גופו על גופי ונצמדנו לקיר. בחיים לא הרגשתי כזה להט בגוף. אמצע דצמבר וחם לי! הוא כנראה הבין שחם לי כי אחרי שניות אחדות הייתי בלי חולצה. אחרי בערך חצי שעה, כבר הייתי מעליו במיטה.
הלילה הזה לא דיברנו, הלילה הזה עשינו.
אחרי הלילה הזה גם יצאנו, נהיינו חברים. היינו חברים כמעט שמונה שנים.
בשנה הראשונה, הייתי נסיכה. הוא קנה לי כל מה שאני רוצה.
בשנה השנייה, הייתי נסיכה, אבל לא קיבלתי כל מה שרציתי.
בשנה השלישית, הייתי פחות נסיכה וקצת יותר חברה טובה.
בשנה הרביעית, בקושי תקשרנו, אז הרגשתי ריחוק לא רציתי לשכב.
בשנה החמישית, לא תקשרנו בכלל והוא דרש ממני את הסקס, אני פחדתי שיעזוב אז נתתי.
בשנה השישית, רק שכבנו. הייתי כמו מכונה.
בשנה השביעית, נעלמו לי החברות ולא היה לי עם מי לדבר, רק עם המשפחה.
בשנה השמינית, גם המשפחה לא רצתה לדבר איתי.
אז כאן החלטתי לשים לזה סוף ונפרדנו.
הרגשתי שהכול נלקח ממני בשמונה שנים האלו, החברים, המשפחה, הרצון להיות אני.
כבר חמש שנים שלא נפגשנו, עד שנסעתי ברכבת לבקר חברה בצפון.
הוא היה שם, מעביר את הכרטיס כמוני, במכונה ליד. הסתכלתי עליו ולא עברתי במכונה והוא חיכה שאעבור. השיער שלו היה טיפה יותר ארוך, החיוך שלו התרוצץ על הפנים בצורה מוגזמת.
אני רק נתקפתי בהלם שלא עזב אותי. הוא עשה לי סימן עם היד שאעבור, כשעברתי הוא שאל אותי מה אני עושה פה וסיפרתי לו אחרי כמה שניות שהתאוששתי.
הוא שאל אותי מה יש לי, אמרתי לו שאני קצת מופתעת. הוא שאל אם התגעגעתי ואני לא עניתי רק הראיתי לו את הטבעת שמעידה שאני מאורסת. הוא חייך ואמר מזל טוב.
הוא התרומם מהספסל שעליו ישבנו והשיט את ידו, הוא שאל אם אני סומכת עליו ואני הנהנתי לחיוב. נכנסנו לשירותים ברכבת ועשינו סקס. הוא קרה מהר וכך גם נגמר.
כשיצאנו מהשירותים לא דיברנו, כמו שני זרים.
אני עליתי לרכבת לנהריה והוא לתל אביב.
התחתנתי וככה זה המשיך, הוא היה מתקשר ואני הייתי מגיעה לעשות סקס.
כי הוא נהיה בן אדם אחר שנפרדנו. הוא הרשה לי הכול, אפילו הבעל שלי לא הפריע לו. לא היה אכפת לו שאחרי הסקס אנחנו לא מתחבקים ובמקום זה אני עונה לאחותי הקטנה.
כנראה שככה מתנהלת אובססיה אסורה.


תגובות (30)

ווואוו פשוט מדהים והכתיבה שלך כל כך סוחפת ומושלמת!!
כישרון עצום יש לך!

19/07/2015 22:04

באמת וואו אני מסכימה עם התגובה שמעליי ! הכתיבה מאוד סוחפת וזורמת ומרגישה אמיתית וזה כיף . יש לך את זה ;)

19/07/2015 22:11

    אני שמחה שזה הרגיש לך אמיתי והצלחת להתחבר. תודה! אוהבת מלא.

    19/07/2015 23:26

מסכימה עם שני התגובות.אני בהלם מכל מילה שאת כותבת.את מדהימה

19/07/2015 22:40

מדהימה פשוט!

19/07/2015 22:54

וואו את כותבת מדהים! יש לך כישרון ענק באמת, אני מתה על הסיפורים שלך!

19/07/2015 23:55

    התגובות ממש מרגשות אותי. תודה רבה על המחמאות! אוהבת מלא!

    20/07/2015 00:18

מפחיד כמה שזה איכותי. אני מתה על זה!!

20/07/2015 00:28

    תודה אהובה! אין לך מושג כמה טוב עושות לי התגובות. אוהבת.

    20/07/2015 09:51

מדהימה! וואו את מוכשרת בטירוף אני לא יכולה לתאר מה עשית לי זה כול כך יפה! תכתבי דברים כאלו רוב הזמןןן אני אשמח לקרוא אותם!

20/07/2015 02:38

    תודה מאמי! זה מה שאני אעשה בינתיים עד שיהיה לי רעיון לסיפור בהמשכים. אוהבת!

    20/07/2015 09:51

זה מפחיד ועצוב..
הכתיבה שלך כרגיל זורמת, וממכרת.

20/07/2015 08:22

    זה לגמרי קורה בחיים האמיתיים. תודה על אין סוף מחמאות ממך. אוהבת!

    20/07/2015 09:52

אוי ואבוי…. החברה הזאת שלך חייבת ללכת לפסיכולו דחןף!

20/07/2015 10:25

    ידוע.. היא לא בדיוק חברה, יותר אחת שאני מכירה.

    20/07/2015 15:41

רק עשיו ראיתי.. הכתיבה שלך מדהימה ומעניינת לא משנה אם זה סיפור דימיוני או מציאות או ז׳אנרים שונים,את פשוט אלופה! נהנת לקרוא כל סיפור שלך ומחכה לעוד!! אוהבת,לילה טוב

20/07/2015 22:40

    תודה אהובה, כיף לי לקרוא את התגובות שלך כל פעם מחדש. תודה, תודה! אוהבת, לילה טוב :)

    20/07/2015 22:45

עכשיו*

20/07/2015 22:41

מילה אחת- וואו !!!!
הכתיבה שלך מושלמת כתמיד. את חייבת לעשות איתה משהו, ומהר !!!

21/07/2015 23:04

מודעת לזה שזה סיפור ישן… הגעתי אליו מהפופולריות שהוא צבר :)
את חייבת לראות את "יום אחד" עם אן האת'וויי, זה הזכיר לי מאוד!!

19/10/2016 23:53

סוחף, מרתק אבל באמת סיפור נורא עצוב.. אולי היא לא מודעת לזה אבל עצם העובדנ שהיא הייתה כמו מכונה במשך שנה שלמה זה סוג של טראומה.. כל סקס בלי רצון (וכדי לרצות את חבר שלך זה לא נחשב באמת רצון..) הוא כמו אונס, ולעבור את זה כל כך הרבה פעמים כנראה דפק אותה וגרם לה לחשוב שזה בסדר, אני יכולה להגיד לך בוודאות שאחרי הפעמים הראשונות שזה היה ללא רצון היא בכתה והרגישה מחוללת ושבורה.. אבל הכמות פעמים שזה קרה גרם לה לחשוב שזה לגיטימי והגיוני.
אני מצטערת בשבילה שזה הגיע למצב הזה, באמת כואב לי הלב.
אני במקומך בתור חברה טובה הייתי ממליצה לה ללכת לפסיכולוג ולדבר איתו על זה..

05/11/2016 23:11

את כותבת מדהים, פשוט סחפת אותי ונכנסתי לתוך זה, זה מדהים, ישר כוח!

11/11/2016 12:44

אני אחזור על כמה דברים שכבר נאמרו אבל אני שותף לדיעותיהם: עצוב, אובססיבי, כתיבתך מדהימה וסוחפת אל תוכה. נקווה לקרוא אותך בהמשך.

21/11/2016 17:03

חשבתי שיהיה סוף אחר. רק מוכיח שהחיים מושכים אותנו לכיוונים אחרים מהציפיות שלנו.
סיפור כואב על אישה שלא מצליחה להפטר מהשד שלה. הוא רודף אותה במשך שנים, והיא מחכה שיתפוס אותה. מחכה שיראה לה מי הבוס. אולי זה מה שמושך אותה בו, החוסר אונים שהוא משרה בה. התלותיות בו.
כולי תקווה שהיא תבין שהבחירות שלה הן שלה ולא שלו.
סיפור מרתק ומעלה הרבה תהיות גם בי על החלטות שלי לאורך החיים.

10/12/2016 14:48

הכתיבה שלך כל כך יפה וסוחפת ! בבקשה לכי תעשי עם זה משהו את כישרון!

30/03/2017 00:49

חח אולי מגיבה קצת באיחור.. זו פעם שנייה שאני קוראת את הקטע הזה ועדיין נרגשת.
הכתיבה.. וואו.
התיאור שלך מושלם, פשוט על הצד הטוב ביותר שאפשר להוציא אותו.
אפשר ממש להרגיש את המילים על עצמי, את כל כך מוכשרת!

05/05/2017 23:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך