מסתורי

15/06/2014 764 צפיות 4 תגובות

הכל התחיל בסתיו של שנה שעברה שהכל היה בהיר מיוחד ,והעלים נשרו מהעצים ושהמחשבות שלי היו על הבגדים החדשים שאמא הבטיחה שנילך לקנות בקניות , ואז קפצתי מהמקום כן זה היה הצילצול הפעמון של שיעור הבא יצאתי למסדרון ואז ראיתי אותו את עובר מהר ואז מיכאל , ונפל על הפנים קצת כואב הייתי אומרת אחרי הכל ראיתי מהצד , והתיק שלו ניפתח או שכבר היה פתוח וכל הריצפה הייתה מוצפת בדפים ומחברות שלו . לכל כיוון אפשרי , דניאל ועוד איזה אחד מוזר שאין לי מושג מיזה כניראה שהוא חדש , נלחמים עם הרוח בשביל לתפוס את הדפים שעפים או בכיוון של מעיפים אותם באוויר , ותוך כדי הם צוחקים וקצת מציקים לילדים שעוברים לידם אבל תוך כל הצחוקים והבלגן שעשו במסדרון .שעוד שנייה המנהלת יוצאת לרתק אותם על הבלגן והצעקות .ואז בדיוק עברתי ואני לא בטוחה כל כך שהוא שם לב שעברתי , או יותר נכון לא שם לב כי הוא היה יותר מידי עסוק בלהסוף , ולצעוק עלהם להפסיק ולהתחיל לעזור לו באמת .
שעברתי דרכתי על פתק קטן סגור. הרמתי מהר אותו ורצתי לכיוון של השירותים שקצת הייה מלא בבנות שמבריזות משיעור . ניכנסתי לתוך התא סגרתי את השירותים וישבתי , פתחתי אותו קצתי בשוק וקראתי .
"אני אוהב אותך… מ '
מחכה לך מתחת לגשר של היער מחכה לך ב8:30"
תוך שניות קצרות לקחתי מהר את הפתק הייתי קצת בהלם והכנסתי לכיס שלי , יצאתי ורצתי מהר לשיעור שתיהיה לי סיבה מוצדקת לאיחור של רבע שעה, עדין הוא היה במסדרון והפעם לא לבד , עם בחורה לא ראיתי את הפרצוף שלה. הגב שלה היה מולי , לא היה לי זמן לחכות והמשכתי ללכת השיעור עבר לאט וכבר רציתי שהוא יגמר לא הייתי מרוכזת ביכלל ואז הגיע הצילצול הגואל הסתיים היום , הגעתי לבית כולי מתוסכלת עומדת מול המראה ואומרת וחושבת מעניין אני חייבת לדעת מיזאת . הבחורה שהייתה איתו במסדרון היום לא ניראת מוכרת ,הכנתי לי מגבת וניכנסתי למקלחת די ארוכה במחשבות על מיכאל ועל גברת מ' , אחרי שנה ארוכה קמתי והסתכלתי בשעון הייה 8 ו10 קמתי מהר והתחלתי להתארגן חטפתי נישנוש קטן לפני יצא , קצת הייתי בלחץ לא כל כך בטוחה בעצמי אם באמת ללכת או לוותר ,לקחתי את האופניים הורודות שלי עם הפעמונים , והתחלתי בדרך קצת ארוכה ותלולה הגעתי בערך בתוך זמן קצר למקום, ואז ראיתי אותו את עם חולצה צהוב בננה מאוד מתאים לו אחרי הכל יש לו שיזוף ודי שרירי הייתי אומרת , מיכאל ישב מתחת לעץ …מחכה למ'
רק מה שהוא לא יודע , שזה שהוא לא לבד וגם לא יהיה לבד שגברת מ' תבוא
וזה כבר לא יהיה סוד של שתיים …


תגובות (4)

אממ זה ממש קצר. סליחה.
ואל תכתבי שלוש נקודות הרבה פעמים. אל תרדי באנטר באמצע השורה.
ואל תעשי את זה צפוי מידי ><

קבלי הכל באהבה ותשתפרי:)))

15/06/2014 13:51

זאת פסקה אחת.
פסקה.
איך אפשר לקרוא לפסקה סיפור אהבה קצר?
משמעות המילה קצר, היא תוכן קצר.
האורך שיהיה גם אלף עמודים, התוכן אמור לקרות ביום יומים, שבוע גג.
גם יש יותר מידי ״…״ ואין סימני פיסוק כמו ״,״ ״!״ ״.״ ״?״
תאריכי, תכתבי מגוף שלישי עם המשפטים שאמרו.
תתארי טוב יותר.
אי אפשר לשפוט סיפור לפי פסקה.

15/06/2014 13:55

ההתחלה היתה מצויינת, באמת. סיקרנת אותי להמשיך לקרוא…
אבל חיכיתי לאיזה קטע חזק בסוף, הוא לא בדיוק הגיע :/

15/06/2014 13:55

תודה רבה מאוד עזרתם לי עם כל התיקון שיניתי קצת את בסיפור והרחבתי יותר , אין לי בעייה אני מעדיפה שיתקנו אותי והכל מתקבל באהבה !!!(;

15/06/2014 19:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך