אחים אחים…? חלק שני

07/05/2020 870 צפיות 2 תגובות

עומר: אמא אני צריכה לדבר איתך וזה חשוב.
אמא: אני מקשיבה.
עומר: אוקי אז אני חשבתי על זה הרבה זמן והבנתי שקשה לי ושאני לא חושבת שאני מצליחה להמשיך ככה כאילו אין כלום…
אמא: הכל בסדר? מה קרה?
עומר: אני חושבת שאני מחבבת מישהו אבל זה מסובך…
אמא: למה מסובך? יש לו חברה?
עומר: אני חושבת שאת היית יודעת אם הייתה לו…
אמא: מה זאת אומרת?
עומר: אמא, זה דניאל……
אמא: אוקי… הבנתי את הבעיה פה, אבל אני חייבת להגיד לך שזאת לא כזאת בעיה כמו שאת חושבת ושזה אפילו דיי מובן.
עומר: באמת??
אמא: כן, אני אפילו תומכת בזה הרי זה מישהו שאני מכירה ואוהבת ויודעת שיהיה טוב למי שהוא התאהב בה.
עומר: מה אני אמורה לומר לליאל, שרון, סיוון ואלון או לאבא?
אמא: לאחים שלך תספרי מתי שקורה משהו או סתם אם את רוצה לשתף ולאבא נספר ביחד.
וזה מה שעשינו סיפרנו לאבא שלי והוא הגיב ממש סבבה ואז קיבלתי אור ירוק שזה בסדר שאני מרגישה ככה ושזה לא שגוי.
יום רגיל בחופש אנחנו ישנים עד 6 בערב כי חופש ואז הולכים לזולה ביחד עם כל החבורה שלנו בכיף שלנו.. הכל רגיל כזה ואז הגיע החלק שכולם הולכים וזה אני דניאל והמדורה.
החלטתי לדבר איתו על זה…
בהתחלה קצת חקרתי על אם יש לו מישהי שאני לא יודעת או אם הוא רוצה מישהי…
והוא אמר לי שלא ושזה לא בגללו אלא בגלל שהוא פשוט לא מצא מישהי שמוצאת חן בעיניו…
עומר: תקשיב דניאל אני צריכה לספר לך משהו אבל אני צריכה שתבטיח לי שלא תכעס או תתעצבן.
דניאל: טוב… מה יש הכל טוב? מישהו עשה לך משהו?
עומר: הכל טוב אל תדאג.. אבל יש משהו שקצת מטריד אותי ואני רוצה לספר לך אבל אני רוצה שתיהיה בראש פתוח..
דניאל: אוקי עכשיו זה מוזר את רצינית יותר מבדרך כלל.
עומר: טוב, אז אני חשבתי עלינו על איך שהכרנו
וזה לפעמים מבאס אותי הדרך שבזכותה אנחנו מכירים..
דניאל: זה אמור להעליב אותי? אני לא מבין לאן זה הולך….
עומר: לא לא זה לא בקטע כזה. אני באה לומר שאני ממש שמחה על זה שאתה בחיים שלי אבל אני חושבת שהייתי מעדיפה אותנו כמשהו אחר…
דניאל: אוקי עכשיו אני איבדתי אותך…. חחחח…
עומר: טוב רגע מהתחלה. אני חושבת שאני לא רוצה אותך כאח שלי אני הייתי מעדיפה אותך כחבר…?
דניאל: רגע מה?!? מישהו יודע על מה שאת מספרת לי???
עומר: אמא ואבא יודעים…
דניאל: מה הם אמרו על זה?
עומר: הם רוצים לטובתינו אז הם אמרו שהם מכבדים כל החלטה שתיהיה פה…..
דניאל: מממ… תקשיבי עומר אני לא יודע ככ מה להגיד לך אני לא חשבתי על זה אף פעם…
(היתה דקה של שקט, הדקה הכי ארוכה שהייתה לי בחיים)
עומר: דניאל….?
דניאל: רגע אני צריך לעכל את זה.
עומר: אני חושבת שאני אחזור הביתה….
זה היה הדבר הכי מביך שהיה לי בעולם התחלתי לחשוב על איך שהרסתי את כל החברות שלנו ושעכשיו לא נדבר יותר ושזה לא יכול לקרות כי אנחנו גרים באותו בית…
אני קמה מהספה ומתחילה להתקדם לכיוון הבית.
יש הליכה של 7 דקות בערך עד לבית ויש כבר אור בחוץ…
אני עוד דקה בבית ואז אני שומעת מישהו רץ ולא התייחסתי כי מלא אנשים רצים במושב בבוקר…
זה היה דניאל הוא תפס לי את היד.
הסתובבתי נבהלתי…
באתי לומר לו סליחה אבל לפני שהספקתי הפה שלו כבר סתם את שלי!
אני הייתי בשוק וקפאתי במקום ולא ידעתי מה להגיד וגם הייתי דיי מבולבלת.
עומר: מה קרה הרגע?
דניאל: את אמרת דברים… ואני עשיתי אותם.
עומר: רגע מה לא…?
דניאל: אני חשבתי על זה כמה דקות ובהתחלה זה היה לי מוזר אבל אז הבנתי שזה הכי ברור לי בעולם ואיך לא שמתי לב לזה לפני.
עומר: אתה רציני?
דניאל: עומר אני הרגע נישקתי אותך מה את חושבת??
עומר: אני חושבת שאני צריכה לבדוק את זה שוב….
הוא חייך אלי ואני נשקתי אותו והלב שלי התפוצץ מהתרגשות.
חזרנו הביתה ויצאנו לסיבוב עם שוגי ודינו ופתאום האווירה הייתה אחרת היא הייתה יותר משוחררת וקלילה מאי פעם.
7 בבוקר אנחנו חוזרים הביתה ההורים שלנו מתארגנים לעבודה ודניאל הולך להתקלח.
אני רצה לאמא שלי ומספרת לה היא ככ שמחה בשבילי וסיפרתי גם לאבא וגם הוא שמח ואמר לי שהוא פה תמיד לכל דבר שאני צריכה ושהוא תומך בי.
התקלחתי אחרי הלילה המשוגע הזה והשעה כבר 8 בבוקר ודניאל בידיוק חזר מלקחת את אלון לקייטנה שלו.
אני יושבת על המיטה שלי במגבת ואני שומעת דפיקה חלשה על הדלת בחדר…
שאני פותחת את הדלת ורואה את דניאל הוא עומד מולי ומסתכל עליי ונושך את השפתיים שלו בזמן שהוא מחייך…
עומר: כן?…
דניאל: לא כלום, תמשיכי..
(הוא אומר לי את זה תוך כדי שהוא נכנס סוגר לי את הדלת ומתיישב על המיטה שלי)
דניאל: את מכירה את זה שאומרים לך משהו ופתאום את מסתכלת על הכל אחרת, או שמה לב לדברים או אנשים…?
עומר: חחחחחחח מאיפה הבאת את זה עכשיו?
דניאל: לא סתם פשוט מישהי אמרה לי איזה משהו שגרם לי קצת להתאהב בה.
הוא משך אותי אליו מהמותניים ונישק אותי ובזמן שהשפתיים שלו נוגעות בשלי הידיים שלו מורידות לי את המגבת באלגנטיות בלי שליטה בלי שנשים לב אנחנו ממש מטושטשים מעייפות ואהבה.
אני דוחפת אותו בעדינות על המיטה, הוא מוריד חולצה ואני מתחילה לרדת לכיוון הצוואר שלו ומנשקת אותו כל חלק בו.
אני מגיעה לחזה שנראה מדהים והקוביות מקבלות יחס שווה.
שהגעתי לקוביה האחרונה שלו חשבתי שאני הולכת לאבד משהו בזמן הקרוב ואז הוא עצר אותי…
שנייה לפני שהגעתי למכנסיים שלו.
הוא שם עליי את המגבת תוך כדי שהוא עוצם עיניים ואז הוא אומר לי " נו באמת תשלטי על עצמך חחחח " נתן לי נשיקה והלך.
אני ישבתי בחדר ואמרתי לעצמי מה זה הצד הזה שלא הכרתי!!
הלכנו לישון כל אחד בחדר שלו ובערב כשקמנו אמרנו להורים שאנחנו יוצאים לזולה עם חברים…
ובאמת יצאנו לזולה אבל הפעם יצאנו בלי להזמין אף אחד רצינו לשבת לבד קצת..
ישבנו דיברנו אכלנו מרשמלו וחטיפים והכל זרם בכיף.
עומר: סתם שתדע שאתה חייב לי על אתמול…
דניאל: מה על מה את מדברת?
עומר: "נו באמת תשלטי על עצמך" אתה לא חושב שעפת רחוק מידיי?!
דניאל: חחחחחחחחחח אני, מה פתאום בחיים לא אמרתי את זה. את התנפלת עליי, וזה היה פשוט לא לעניין חחחחחחח.
עומר: אויש תסתום כבר.
ואז נישקתי אותו והחלטתי להציק לו קצת.
עליתי מעליו והתיישבתי תוך כדי שאני מנשקת אותו וברגע שהוא רצה הפעם אני לא נתתי לו ואז אמרתי לו " תשלוט על עצמך מה זה"
הוא התבאס אבל צחק על זה הוא ידע שאני לא פראיירית.
חזרנו הבייתה ב3 בערך, מוקדם מהרגיל…
כולם ישנים ואנחנו נכנסים בשקט כי אנחנו לא רוצים להעיר אף אחד….
ואנחנו מתגנבים למטה למרתף, המרתף הוא חדר אורחים כזה וזה גם מקלט ככה שאם סוגרים דלת לא שומעים כלום.
כתבנו להורים שאנחנו הולכים לישון אצל חברים ונחזור מחר בבוקר…
סגרנו את הדלת למטה וראינו סרט רצינו לילה כזה בלי הפרעות ליהיות מנותקים מהכל מכולם..
אנחנו מכורבלים ביחד במיטה ומתחילים את הסרט.
אני מאבדת עניין מהר מהסרט ומתחילה להציק קצת לדניאל…
אני משחקת לו בשיער מסתירה לו את הסרט מדגדגת אותו…
עד שהוא מתחיל להתייחס אלי.
הוא שוכב על הגב ואני שוכבת מעליו בטן אל בטן.
הוא הופך אותי שהוא יהיה מעלי ונותן לי נשיקה.
דניאל: מה יש משעמם לך?
עומר: אם הייתי אומרת לך שכן….. מה הייתה עושה?
דניאל: הייתי עושה… (נישק אותי בצוואר ואז במצח..)
(חייכתי אליו והוא אלי)
עומר: אם… הייתי אומרת לך שעדיין משעמם לי?…
דניאל: אז הייתי עושה גם את זה (הביא לי נשיקה בפה) ואולי גם קצת את זה (והוא התחיל ללטף לי את הלחי ולעשות לי נעים בשיער)
כמה שניות עברו ו…
עומר: טוב משעמם לי שוב בא לי משהו יותר מעניין.
התהפכנו שוב שאני מעליו והתחלתי לנשק אותו מהצוואר על לחזה ולבטן..
דניאל: עומררר כולם בבית עוד מעט הם קמים כבר רבע ל7…
(לא היה לי אכפת בכלל. ההורים לוקחים את אלון לקייטנה היום והם גם לא בבית כי הם עובדים…)
עומר: לא אכפת לי נמאס לי לחכות!.
דניאל: ככה?
עומר: ככה!
הוא הפך אותי שהוא שוב מעליי והוא מנשק אותי ויורד לצוואר ואז לחזה וגם לבטן…
ואני מכירה את דניאל מספיק זמן בשביל לדעת שהוא לא יגע לי במכנס לפני שהוא שואל למרות שאני התחלתי את הסיטואציה.
דניאל: בטוח…?
עומר: חחחחחחחח בטוח.
והוא המשיך יותר למטה ואז גם הוא כבר היה בלי המכנס והפעם הראשונה שלי הייתה מדהימה וחלומית. אחרי הדבר הסוער שהיה על המיטה הזאת היה רק שקט נרדמו ביחד מחובקים… ואז קמנו מוקדם כדי לחזור לחדרים שלנו כי לא רצינו לספר על זה. לספר על מה שקרה בלילה או לתת דין וחשבון למישהו.
בוקר יום שישי ושרון, ליאל וסיוון אמורים לחזור הביתה מהבסיס ואנחנו מחכים להם בהתרגשות כי לא ראינו אותם שבועיים…
הם מגיעים ומתקלחים מתארגנים ואז כולם יושבים לארוחת שישי…
ואני ודניאל מחליטים לספר עלינו כזוג לאחים..


תגובות (2)

לייק לחלק 3

07/05/2020 18:30

    תגובה***

    07/05/2020 18:31
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך