Amora
זה לא דביק מדי. אני מקווה שככה זה יצא. זה באיזור של חמוד להפליא. ואני חולה על זה.

"אני אוהבת אותך"- "פאנפיק" לסיפור שלי (חלק 1). אשמח לתגובות!

Amora 22/10/2014 706 צפיות 8 תגובות
זה לא דביק מדי. אני מקווה שככה זה יצא. זה באיזור של חמוד להפליא. ואני חולה על זה.

כל הבנות התכנסו בביתה של מירה, למה שאפשר לקרוא "ערב בנות". ובצדק, הן בילו עם הבנים יותר מדי בזמן האחרון, שכבר שכחו איך ערבים כאלה מתנהלים.
אלו היו מירה (כמובן), אנה, איילין, מיה, וסיף, שהגיעה במיוחד מאסגרד בשביל המאורע הזה.
"אז מה אנחנו עושות? כלומר, מעולם לא הייתי בערב כזה." אמרה אנה.
"מה שנרצה." השיבה מירה וכמה מהכרית עליה ישבה ותפסה בפנס שהיה מונח על השולחן שבחדר, הדליקה אותו והאירה את פניה מלמעטה. "אבל בואו נתחיל עם משהו פשוט יותר." היא כיבתה את מנורת התקרה.
"אנחנו צריכות לחשוש?" סיף התקוממה בבהלה. מיה הרגיעה אותה.
"לא. לא צריך לחשוש." ענתה במעט גיחוך.
מירה הביאה מנורה ניידת קטנה ומעוטרת פרחים ושמה אותה באמצע המעגל. "אני קוראת לזה "מעגל האמת"." היא חייכה בתחמנות.
"ומה זה? זה לא נשמע לי נחמד כל כך." אמרה איילין.
"זה כמו אמת או חובה. רק בלי החובה." הסבירה.
"בסדר מבחינתי. אין לי מה להסתיר." אנה התגאתה בעצמה.
"האומנם?" מירה ניסתה להפחיד אותה.
"כן. האומנם." היא צחקה והרחיקה את מירה ממנה.
" החוקים הם כאלה- כל פעם שמגיע התור של מישהי, היא חייבת לענות על כל שאלה שמישהי שואלת אותה. אבל, וזה הכי חשוב, לא שואלים שאלות מביכות או פוגעות." מירה הסבירה את המשחק. "אז מי מתחילה?"


תגובות (8)

יפה מאוד! כרגיל אני מתה על הכתיבה שלך! אבל אולי תעשי פאנפיק על מארוול? אני כל כך רוצה לקרוא כזה! אני גם רוצה לקרואקומיקסים אבל אני לא טובה באנגלית :(
תמשיכי! (למרות שאני לא מכירה את הדמויות [נראלי שלא])

22/10/2014 19:32

    תודה :)
    האמת שאני פחות אוהבת לכתוב על דברים קיימים, לא יודעת, משום מה אני מרגישה מלוכלכת כשאני עושה את זה XDD
    אמממ את רוב הדמויות מי שבאתר לא מכיר, אבל מי שקרא את ההתחלה של הסיפור שפרסמתי כאן מכיר את מירה, וגם יזהה את… אני לא מגלה את מי, אבל יכיר XDD כי זה ספויילר צפוי.

    22/10/2014 19:36

    לא ענית לי על השאלה האחרונה- את מכירה הרבה דמויות של מארוול???

    22/10/2014 19:40

    עניתי לך בתגובה ששאלת אותי! :ם

    22/10/2014 19:50

לא הבנתי (גם כן אני והנכות שלי -_-) זה אומר כן או לא?

22/10/2014 21:14

    כן. פשוט שאלת אותי במקום אחר.

    22/10/2014 21:15

מגניב

24/10/2014 16:07

    תודה

    24/10/2014 16:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך