G-dragon
תמותמותמותמותמותמותמותמותמות. אני לא יכולה איתך. בן זונה. אתה תמיד היית כזה. אתה אפילו לא קורא את זה בגלל שאתה לא מודע לקיום של האתר הזה. מטומטם מפגר אידיוט. למה בכלל עזרתי לך. למה. אני הושפלתי בגללך לרמות לא קיומיות. ואתה אפילו לא מודע לזה שאני בוכה בגללך יא אפס. בחיים לא קיללתי ככה. אני ילדה טובה. עכשיו בא לי להיות רעה. מאוד.

אני בוכה כי נישקת אותה

G-dragon 23/03/2017 890 צפיות 8 תגובות
תמותמותמותמותמותמותמותמותמות. אני לא יכולה איתך. בן זונה. אתה תמיד היית כזה. אתה אפילו לא קורא את זה בגלל שאתה לא מודע לקיום של האתר הזה. מטומטם מפגר אידיוט. למה בכלל עזרתי לך. למה. אני הושפלתי בגללך לרמות לא קיומיות. ואתה אפילו לא מודע לזה שאני בוכה בגללך יא אפס. בחיים לא קיללתי ככה. אני ילדה טובה. עכשיו בא לי להיות רעה. מאוד.

אני בוכה כי נישקת אותה. ורק שאלתי אם אתם זוג וגם לשאלה הזאת לקח לך זמן לענות.
ואני נשברת כולי לרסיסים, וכואב לי ורע. ואני לא מבינה מי אני בכלל ולמה אני אוהבת אותך.
ואתה לא עונה, והזמן עובר. ואני יודעת שעד הפעם הבאה שתענה יקחו שנים. אני עזרתי לך בכל מה שרצית, ביררתי אם היא בעניין. עזרתי לך להבין את עצמך. מתי תבין שזה לא לחינם.
אני רציתי להיות במקומה, לשבת מולך לאור פנס עלוב שמהבהב פה ושם, רציתי לאחוז בפניך ולהתנשק איתך מאה פעם. אני כל כך רוצה שפשוט תאחוז בי חזק, שלעולם לא תשחרר.
למה אתה לא אוהב אותי? כי אני פשוט אני? כי אני פשוט לא מספיק טובה בשביל זה…
או כי פשוט ככה זה הולך. אז אני לא רוצה, לא רוצה לשמוע ממך. אני רוצה לראות אותך ולבכות על הכתף שלך כמו עלוקה מטומטמת. עוקה חסרת עמוד שידרה.
ואני יוצאת מהבית, ורצה רצה רצה וככה לעולם. לברוח מכולם, לשכוח את הכל ולעזאזל איתך ואם כל החברים שלי. וזה קשה, כביכול. קשה כי אני חתיכת אידיוטית שחשבה שיש סיכוי, איך לא קלטתי שאתה מנצל אותי. איך! איך בן אדם כל כך נחמד ניצל אותי. להרגיש שאתה מחבק אותי, ורואה בי עזרה. רואה בי ייעוץ ולא יותר. להרגיש את המבט שלך עליי, ולהבין שזה בגלל שאתה חבר ולא יותר.
אני רוצה להיעלם, ולהיות אף אחד. אבל בו זמנית אני רוצה להתעלות מעליה, מעליך ומעל כולם.


תגובות (8)

הכאב פשוט זועק מהטקסט. והזכיר לי חלקית רגשות מהעבר. תקשיבי, אולי כבר עשית את זה, אבל את חייבת לשתף מישהי במה שעובר עלייך – חברה אחות או מה שלא יהיה (או אותי אם כי אני לא מתיימרת להיות תחליף).

23/03/2017 22:02

    סיפרתי לחברות. אילו חברות הן בדיוק, הן מתעסקות ברגשות שלהן. משוות את החיבוב שלהן לבן כלשהו שהן כל הזמן משנות את הרגשות כלפיו ואפילו לא מאוהבות בו לרגשות שלי. אני נשמעת שוויצרית נורא, אבל ברגעים כמו אלו אני פשוט מתפרקת אז אני אבין אם פתאום לכולם יתחשק לברוח מהפרופיל הזה

    23/03/2017 22:28

    אני ממש מבינה את הרגשות שלך (גם אם את חושבת שאף אחד לא יכול להבין). הוא יודע על הרגשות שלך כלפיו? זה דברים מהסוג שרק זמן מצליח לרפא באמת.. בכל אופן, נראה לי מוזר קצת לדון בנושא בפורום כזה אז אם את רוצה את מוזמנת לענות במייל..

    23/03/2017 22:49

עזבי כתבתי את התגובה עם שגיאות, גם כתיב וגם כל המלל עצמו שגיאה..

23/03/2017 22:37

מכירה את זה שבסרטים יש לכל חברה יפה חברה מכוערת ותמיד באים אליה כדי להגיע ליפה? אז אני הייתי משהו כזה וזה כלכך פוגע, וכלכך רומס שבאלי לצרוח איתך ביחד… אבל! יש אדם אחד בעולם כולו שהעדיף אותי על פניה, והוא גם האהבה האמיתית שלי ככה שאל תדאגי, הוא כנראה לא בשבילך, יבוא לך אחד טוב פי מאה שיאהב אותך יותר מאת עצמו

24/03/2017 00:30

אני כלכך יכולה להבין את תחושת ההשפלה הזאת, זה כלכך מעצבן אוח. בעיקר שזה באשמתו של בן אדם שחשוב לך.
אל תדאגי, בסופו של דבר זה ידעך (הלוואי שהייתי יכולה לומר ייעלם) וכבר תרגישי יותר טוב, עוד תסתכלי על זה ותצחקי.

24/03/2017 02:33

חבל שרגש זה לא תמיד דבר הדדי

24/03/2017 10:10

את רוצה לתת לי את המייל שלו כדי שאצעק עליו, ואתן לו ביקורת חריפה, ואנאם לו נאום תוכחה שיש לו לידו מישהי ממש מדהימה שהוא היה זבל ולא התייחס אליה? אני ממש טובה בדברים האלה, וגם ממש אוהבת להוכיח אנשים שעשו טעות ולגרום להם להתנצל. אני רודפת צדק באופן קצת קיצוני…

24/03/2017 14:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך