אני לא אוהב את יעל

26/03/2020 674 צפיות אין תגובות

"בגדול יש לי הרבה מה להגיד על זה. אני חוזה שיהיה מיתון…
אנשים יאבדו את הבתים שלהם, מקומות עבודה יסגרו.
כל אחד צריך לדעת לעשות מהלימון לימונדה- אז בוא לא נסטה מהנושא.
בגדול זה הולך להראות ככה: פעמיים בשבוע אנחנו נעביר סדנה של שעה בזום.
נסביר מושגים בסיסיים בהשקעות בבורסה, נקרא גרפים על מנת לנתח מניות ונעבור על פקודות קניה מכירה. נגיד סידרה של ארבע מפגשים כאלה והמפגש החמישי והאחרון יהיה תרגול בתוכנה. זה יעסיק אותנו שלוש שבועות סביב קצת פרנסה וקהילה ברוך השם. משם נתקדם. אז שיהיה לכולם שבוע טוב". בת שבע ניתקה את שיחת הוידיאו ואני נשכבתי על הספה בסלון והדלקתי טלויזיה, לדפדפ בחדשות. זאת שיחת הוידיאו השלישית מאז שהתחיל הבידוד. בדרך כלל אנחנו נפגשים מדיי פעם במשרד. העסקים שלנו ספגו נפילות קשות בתקופה הזאת אבל בת שבע מאוד יצירתית והיא מספקת לנו עשייה. יש לה את היכולת הזאת להשרות עליי אווירה של ביטחון. היא תמיד הייתה ככה, מאז שהיא ילדה. בגיל שש-עשרה היא הלוותה מסבא שלה 3000 שקל וטסה לתורכיה למלא ארבע מזוודות של בגדי ים. היא פיזרה אותם חנות חנות בדיזינגוף ומפה לשם תוך חודש כל הסחורה נמכרה. מפה לשם דבר הוביל לדבר ועד גיל עשרים ושתיים בת שבע הפכה את סבא שלה למליונר. אולי העובדה האחרונה גם כן תורמת לתחושת הביטחון שבת שבע משרה…

בהתחלה לא האמנתי שמישהי כזאת תסתכל עליי בכלל. אבל היא הסתכלה.
היא קראה עליי בכלכליסט והתחילה לרחרח. היא מצאה אותי באינסטגרם והזמינה אותי לדייט. היא ידעה שאני קטן ממנה בשש שנים אבל היא נדלקה ולא עניין אותה כלום. היינו ביחד חמש שנים שנראו כמו חיים שלמים. את העסק הקמנו ביחד. היינו על הגל. בסופו של דבר מה שגרם לפרידה זה איזה ריב מטופש לפני חצי שנה בטיסה ממילאנו לישראל. כשנחתנו, כל כך כעסתי ורציתי לגרום לה לסבול אז התחלתי עם מישהי אחרת ליד הקרוסלה של המזוודות, מולה. בת שבע ראתה את זה ויצאה משדה התעופה מבלי לדבר איתי יותר.
אני לא יודע למה עשיתי את זה. רציתי לגרום לה לסבול.
אני יודע שהיא ניתקה את השיחה איתי וישר מחייגת שיחת וידיאו לדדי, מתנחל לשעבר שלומד רפואה בצרפת. הוא הגיע לבקר את המשפחה בתל אביב, הכיר את בת שבע והחליט להשאר. הוא אמר לה שהעניין הזה עם הווירוס יגמר תיק תק, אז לבנתיים, הוא יעביר קרוב אליה את הבידוד, וכשכל השיט שואו הזה יגמר הוא רוצה להיות הראשון שמוציא אותה לאכול. בת שבע לא לוקחת אותו ברצינות, וגם את גדי לפניו היא לא ראתה ממטר. גדי היה סוחר נשק מאל-איי, הוא אהב אותה כל כך שליומולדת הוא קנה לה ולחברה שלה הכי טובה חופשה של חודש בטולום בלעדיו. הוא ידע שהיא לא סגורה עליו אז הוא רצה לפנק ולא להעיק.
אבל בת שבע? כלום. הלב נסגר ואני יודע שזה בגללי.
אני יודע שהיא וגדי עדיין מסתמסים כי הוא באמת היה אחלה גבר.
אבל אני והיא? לא דיברנו מאז. רק ענייני עבודה.

בת שבע תחטא הכל עם הנד סניטייזר, אני כבר רואה את זה.
היא לא תשכח את הכפפות הכחולות שלה שהיא שמה לכל וידיאו צט כאילו הוירוס מדבק דרך המסך. הוא יאהב את זה, היא תחייך. אני כבר רואה לאן זה הולך ואני לא יכול לשאת את המחשבה שלה עם מישהו אחר. מתנחם שהעולם יושב בבידוד וזה מקשה על הדברים. מתקשר ליעל. ואז איכשהו במקום להגיד לבת שבע שאני רוצה אותה בחזרה ושאני אוהב אותה פתאום עברו שבע שנים ואני נשוי ליעל פלוס שלוש.
בת שבע מנהלת מערכת יחסים טראנס אטלנטית עם איזה אפדמיולוג שהציל את העולם מוירוס הקורונה בזמנו ובזכותו כולם יכלו לחזור להסתובב ברחובות.
הם אימצו ביחד חמישה ילדים והיא גרה איתם בתיאלנד. אני ובת שבע עדיין מנהלים שיחות עבודה בפייס-טיים ואני לא אוהב את זה.
ואני לא אוהב את יעל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך