ארבעת החלומות~♥ #1

14/03/2011 387 צפיות אין תגובות

כל הסיפורים האלו- הם חלומות שחלמתי אותם באמת. ותתפלאו, אבל כל הארבעה הופיעו לי במשך ארבעה לילות- זה אחר זה ברציפות.
ודאי עכשיו אתם חושבים: וואו, היא מאוהבת לחלוטין!
ואם נהרהר בזה מעט.. זה בעצם נכון..
לא אגלה לכם מי הנער בר המזל. אך אולי הוא יעבור יום אחד באתר הזה ויקרא את החלומות, ואולי יזהה את עצמו.
אבל בינתיים, אמעיט בדיבורים- ואספר לכם את חלומי הראשון..

****
אני וחברתי הטובה, שהיא אחותו הגדולה במציאות, נמצאות בבית ספר משונה שנראה כמו אוניברסיטה, וזהו היום האחרון ללימודים ובו נבחנים הכיתה של חברתי במבחן סופי מסובך וקשה. רק לציין שרק הכיתה שלה נבחנת. כל השאר מכייפים!
המורים שלה, ככל הנראה, החליטו שלא די להם במבחן מפחיד כדי לגרום לתלמידים להיות אומללים- ולכן הם הציבו תנאי-
כל מי שרוצה לעבור את המבחן, חייב שתהיה מעליו מנורה מסויימת. לא משנה אם הוא צודק ופותר את כל המבחן נכונה- כל עוד אין מעליו את המנורה- הוא ייכשל.
חברתי מתחילה לדאוג. לכל התלמידים משום מה יש את המנורה ורק לה אין.
היא על סף בכי עד שלפתע מגיע נער חלומותיי (אחיה), פורץ את הדלת הגדולה וקורא בקול:" אני אציל אותך!" כולם מתסכלים עליו כיצד הוא רץ לכיוון אחותו,
עולה על השולחן עם כמה חוטי חשמל,
נתלה באופן מכאיב ולא יציב עם התקרה-
פותח לעצמו במו ידיו את הגולגולת שלו ומכניס לתוך ראשו את נורת החשמל. כולם בהלם כאשר הוא מכניס את התקע לשקע ומאיר מעל אחותו.
בזכות המעשה שלו- אחותו עברה את המבחן והיא ניצלה.
עכשיו יצאנו לחצר הגדולה של בית הספר וניגשנו לדבר איתו.
שאלתי:" מה עשית לעצמך?? אתה יודע שגרמת לעצמך נזק בלתי הפיך???" וכמעט שבכיתי.
אבל הוא- מודע למה שעשה לעצמו, מחייך עלי באדישות מה, ועונה לי: "מילא, אבל תראי איזה מגניב אני יכול לעשות עכשיו!!" ועם חיוך דבילי מתוכנן מראש, הוא מכבה ומדליק את המתג של הנורה, ואור מאיר ונכבה לסירוגין מתוך ראשו.
כל כך התרגשתי שלא התאפקתי וחיבקתי אותו.
אף פעם לא יצא לי לחבק אותו במציאות.. די הצטערתי כשהחלום נגמר..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך