ארבעת החלומות~♥ #4

14/03/2011 222 צפיות 2 תגובות

חלום רביעי ואחרון ברצף המטורף הזה. אחרי החלום הזה- הייתי בטוחה שזה בטח אומר לי שאנחנו צריכים להתחתן! או סתם להיות זוג.
אבל קשה.. אתם יודעים.. לבוא אל מישהו שאתה כל כך מאוהב בו… ו… וההמשך כבר ידוע..
תגידו לי מה דעתכם על סיפורי! ואם יש לכם עצות טובות בקשר לאהבה הסודית שלי אליו, או שידוע לכם כל מיני דברים הקשורים לפענוחי חלומות- אתם מוזמנים לצרף. אני יותר מאשמח!

הלכתי לי לתומי לישון, בליל יום רביעי, ואותו הבחורי החמודי שלי, נכנס לחלום שלי.
בחלום- הוא לבש את הסווצ'רט הקבוע שהוא לובש גם במציאות (כחול בלי ריצ' רץ' של- FOX)
בחלום גם היו אחותו ואותה החברה מהחלום של היתוש הענקי..
כולנו היינו בשכבה בבית הספר שלי. בקומה העליונה. לא היה שם איש מלבדנו.
ושם אני לא זוכתר לחלוטין- אבל ידוע לי שהשתוללנו שם ועשינו שטויות וכאלו..
ואז.
(עצירה קצרה כדי להבהיר דבר מה חשוב: בשל האבתי העזה לביטלס- גיליתי שיש לי משהו לגבי בנים עם פוני. שיער קצוץ אני כמעט ולא יכולה לסבול!!! זה דוחה אותי. אבל…. לאותו הגברבר שלי יש שיער קצוץ, אך אם יש לי לגביו "וואחד" רגשות- זה באמת אומר משהו!!!!
ולסיפורנו:)
ואז, צמח לו פתאום שיער ארוך. קצת דומה לשיער קש פיאתי שדומה לשיער ברבי שלו סורק מתאיים שנה. אחותו צחקה ואמרה לי שסוף סוף יש לו שיער ארוך. כמו שאני אוהבת.
אבל אני אמרתי לה "לא..לא.. זה לא הוא האמיתי.." ואז ניגשתי וסיפרתי את שיערות ראשו.
הוא הביט במראה אחרי שסיימתי (והשיער שלו חזר להיות כמו שיש לו במציאות) והמהם בשביעות רצון.
אחרי כמה דברים שאותם אני לא זוכרת לגמרי-
אחותו והחברה אמרו לנו להביא משהו מהמזכירות.
אז הלכנו למזכירות.
בדרך, הוא ואני הלכנו עם הכתפיים משתפשפות- "נוגע, לא נוגע" שכזה.. ושרוולי הסווצ'רט שלו היו ארוכים מכפות ידיו. כלומר- הסתירו אותו. (וככה הוא הולך לפעמים במציאות)
לפתע אני מרגישה שמשהו לופט לי את הזרוע- ואני קולטת שזה הוא. הוא לא הביט בפני, אלא ישירות קדימה בעוד אני מבליעה חיוך וסומק מופתעים ונרגשים- הוא מלמל משהו כגון:
"סוף סוף.. כבר חשבתי שזה אף פעם לא יקרה!"
עזבנו את שילובי הידיים האלה די מהר- ואחרי כמה שניות- נגמר החלום.

תודה שקראתם!!
והיי, אם אתה שם.. קורא חביב וספונטני, ויש מצב שקוראים לך תומר, ויש לך אחות גדולה- אולי זה אתה.. גש לברר..*קריצה*


תגובות (2)

אנ י מקווה בשבילך שתומר הזה יספיק להתנהג
כמו עציץ
או לחלופין תעזי לגשת אליו התוצאות יכולות להפתיע אותך
שווה לנסות (:

15/03/2011 17:01

לפ דעתי על סמךהחלומות שבהם הוא אילםכניראה שהוא רוצהלהגיד לך משהו אבל פשוט לא יכול שווה לבדוק את זה

04/04/2011 15:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך