את אהבת חיי פרק 3 הסוף

זואי12366 04/10/2013 691 צפיות 2 תגובות

בקיצור הלכנו לקניון פתאום רוי לקח אותי לאיזה חנות של בנות , שנפתה לפני יומיים עדיין לא נכנסתי אליה אבל היום אני נכנס , אני עולה על המדרגת ורואה לפתע בקופה את שרון .
"היי נועם" שרון אמרה לי,
ההייתי בהלם לא ידעתי מה לעשות ,
"מה"? אמרתי בקול מופתע,
"אני חייבת לך מלא הסברים אני יודעת אבל לא פה" שרון אמרה לי.
"נו יאללה לך איתה לבית שלך והיא תסביר לך הכל שם" רוי אמר לי,
"טוב בואי" אמרתי לה,
"בינתיים אני ישמור על המקום אם מישהי רוצה איזה בגד אני ימליץ לה" רוי אמר.
"תודה רוי" שרון אמרה לרוי.
אני ושרון הלכנו לבית , שרון ישבה על הספה והיא העבירה את שערה החום החלק הצידה .
"אני רוצה להגיד לך שאני ממש מצטערת שחשבת שאני מתה , אין יום שלא חשבתי עליך כל פעם היה לי מן את הפחד שאולי הכרתה מישהי אחרת , בחמישה ימים האחרונים יצא לי לעקוב אחריך" היא אמרה ועצרה.
"מה רק שנייה איפה ההיית כל הזמן הזה"? שאלתי את שרון בתדהמה ,
"יוסי עזר לי אני לא יודעת למה הוא עזר לי לחיות , ואז הוא לקח אותי לאיזה מרתף חשוך וקשר אותי לאיזה כיסא זה היה כזה נורא , הוא כמה פעמים הרביץ לי שההייתי קשורה לכיסא אבל זה לא שבר אותי , כי תמיד ההייתי בתקווה שיום אחד אני ייראה אותך וזה מה שהחזיק אותי שם" שרון אמרה לי ובכתה.
ניגשתי אליה נגעתי בשערה וניגשתי לשפתיה ונישקתי אותה התגעתי לשפתיה החמות האלה הרגשתי כאילו אני נמס בתוכן.
"רק שנייה איך יצאת משם"? שאלתי את שרון,
"איזה מישהו אחד בשם אוראל עזר לי להשתחרר , הוא אמר שהוא מכיר את רוי גם רוי עזר לי בהרבה , רוי הוא ואוראל חברים ורוי הוא הוא הוא הוא , הו מו , הומו" שרון אמרה לי באיטיות ועצרה ונשמה.
"מה" אמרתי לה בתדהמה,
"הוא מה זה מתוק , אתה לא מאמין איזה לב טוב יש לו" שרון אמרה לי.
"רק שנייה , יוסי הוא בטוח ישים לב לזה שאת לא במרתף הוא בטוח יבוא לחפש אותך" אמרתי לשרון,
"לא הוא לא , רוי הרג אותו" שרון אמרה לי.

שרון ונועם חיו באושר עד עצם היום הזה, רוי ואוראל נפרדו הוא עכשיו הכיר איזה מישהי אחת נעמה הבת של יוסי היא בגיל של שרון ,רוי החליט שמה עכשיו הוא אוהב יותר נשים , נעמה ממש חמודה לא היה לה בחיים חבר.

יומני היקר זאת אני שרון , אני כל כך שמחה לראות שנועם הוא המשיך לכתוב בך ,
"אתה אהבת חיי" אמרתי לנועם היום,
"את אהבת חיי" הוא אמר לי.
זה כל כך שימח אותי .
רוי ונעמה הם ממש חמודים לבינתיים הם גרים איתנו אני ונעמה חברות מאוד טובות , נעמה מדגמנת את הבגדים שלי בחנות , ורוי ונועם משרתים בצבא זה קצת קשה לי ולנעמה לא לראות אותם אבל הם באים בשבתות שאני מסתפקת בזה.


תגובות (2)

אהבתי:)
אבל למה זה פרק אחרון לפחות 5 פרקים
(אני עצובה אבל אהבתי את ההמשך:))

04/10/2013 09:43

זה מהמם!!
לפחות תמשיכי קצת פרקים עם את רוצה ;)

04/10/2013 10:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך