סיפור אמיתי , אהבה ממשיכה עד היום , בעזרת ה' חתונה בקרוב ..

אהבת נעורי שווה כניסה

30/09/2010 1128 צפיות 3 תגובות
סיפור אמיתי , אהבה ממשיכה עד היום , בעזרת ה' חתונה בקרוב ..

זה היה ביום שישי אחד קצת אחרי תחילת הלימודים .יצאנו אני וחברתי הטובה ביותר למועדון . בתוך 9 ד'ק עברנו סלקציה ונכנסו ולמועדון המועדון היה יחסית ריק כי זה היה רק תחילת הערב ובתוך חצי שעה המועדון התמלא אנשים, התחלנו לרקוד ולהשתגע וכמו תמיד כל מי שהתחיל איתנו ישר העפנו אותו [זה מין כללים שלי ושל חברה שלי] לקראת אמצע הערב ראיתי אותו האור היה ממש על הפרצוף שלו היה לו פרצוף מתוק כזה עיניים ירוקות ושיער בצבע שטיני ת'אמת הוא היה גם נראה קצת נשי [כאלה בדיוק אני אוהבת ] נתתי בו במבט חטוף שלא יראה שאני מסתכלת עליו והמשכתי לרקוד עם חברה שלי אני הייתי באמצע הרחבה והוא היה בצד כזה הסתכלתי עליו שוב ופתאום הוא נעלם בין כל האנשים , המשכתי לרקוד אחרי כמה ד'ק הסתכלתי שוב וראיתי אותו עם איזה מישהי רוקד איתה ונגע בה אמרתי לעצמי תפסיקי להסתכל הוא סתם עוד איזה סוטוציונר ואת לא מחפשת מישהו כזה . המשכתי לרקוד ות'אמת הצלחתי להעיף אותו מהמחשבה שלי רקדתי עם חברה שלי כל כך נהנו לקראת השעה 4 לפנות בוקר כבר נגמרו הכוחות לרקוד ואני וחברה שלי הלכנו לשבת ליד הבר , שהגענו לבר ראינו שיש רק מקום אחד וכל המקומות תפוסים , אז נתתי לחברה שלי לשבת וישבתי עליה לבנתיים אחרי חמש ד'ק הבחורה שישבה לידינו קמה עם חברותיה ואני התיישבתי במקומה ובמקום שחברה שלה ישבה בה ופתאום התיישב הבחור ההוא אני עשיתי את עצמי שזה לא מפריע ולא התייחסתי דברתי עם חברה שלי , וברקע היה את השיר של ליאור נרקיס התחלתי לשיר לה את השיר התחלנו לצחוק , ופתאום הוא הסתובב עלי בדיוק שהעברתי עליו מבט חטוף והוא תפס אותי עם המבט שלי הוא עושה לי "תקשיבי לשיר " אמרתי לו "מה?" והוא שוב פעם אמר לי "תקשיבי עכשיו " והמיליום היו מתי תיהיהי שלי .. ואז הוא אמר לי "מה את אומרת מתי תיהיהי שלי " אמרתי לו "מחר בבוקר " הוא עושה כזה " אז אפשר את המספר שלך? , שאני יתקשר מחר בבוקר ואני ידע שאת תיהיהי שלי " צחקתי ואמרתי לו "לא" וישר הפנתי לו ת'גב חברה שלי התחילה לצחוק ושאלה אותי מה הוא אמר לך סיפרתי לה והיא אמרה לי "אלה הוא ממש חתיך מה אכפת לך עוד בחור לרשימה " ואני אמרתי " נראלך מה פתאום הוא סטוציונר ראיתי איך הוא נישק ילדה אחת מיקודם " והיא אמרה "טוב מה שבאלך אני יודעת שלא תעשי שטויות בגלל זה אמרתי את זה " פתאום מישום מקום הופיע חבר לשעבר של חברה שלי [למרות שזה נגמר בניהם הם נישארו ידידים טובים ]הוא בא אמר לנו שלום להפתעתי הוא גם אמר שלום לזה שיושב לידי [החתיך הסטוציונר ] הוא דיבר איתנו כמה ד'ק ואז הושיט לחברה שלי יד שתרקוד איתו היא אמרה לי "אלה זה בסדר? " אמרתי לה "בטח מה נראלך לכי י'משוגעת ! " היא קמה והם התחילו לרקוד , אני קצת הרגשתי נדחפת אז לא קמתי למרות שהם קראו לי פעמיים לבוא לרקוד איתם אחרי שיר הוא שתייים שאני רוקדת במקום והחתיך ההוא יושב לידי ומתעסק בפלאפון שלו התחיל להתנגנן השיר שאני הכי אוהבת ! we no sfaek amricano.. אני ישר קפצתי מהמקום והתחלתי לרקוד , רקדתי עם חברה שלי וחבר שלה לשעבר כמה שניות ואז התחלתי לרקוד לבד כי הרגשתי שוב קצת נדחפת החתיך קם ואמר לי " עכשיו אני יכול להזמין אותך לרקוד איתי ? " והוא הושיט לי יד תפסתי לו את היד והתחלנו לרקוד רקדנו במשך חצי שעה ביחד והוא לא נגע בי אפילו פעם אחת הייתי בהלם וזה הקסים אותי התחלתי להתעייף אז הלכתי לשבת בלי להגיד לו כלום הוא עשה לי מין פרצוף של נעלב ואז עשיתי לו כזה עם הידיים תנועות של כאילו אני גמורה מעייפות אין לי כוחות לרקוד אז הוא בא אלי ואמר לי "הפעם אני סולח לך אבל אני עוד 10 ד'ק שאני חוזר כדי לך להיות פה " צחקתי ואמרתי לו " למה נראלך שאני יחכה לך ? , רוצה אותי תמצא אותי .." והוא הסתכל עלי חייך והלך אמרתי לעצמי אין אני חייבת לעוף מיפה שלא יחשוב שחיכיתי לו או משהו בסגנון.. אז באתי לחברה שלי ולחבר שלה לשעבר ואמרתי להם " אור ואריאל מתוקים שלי יאללה זזים מיפה " הם צחוקו ואור אמרה לי " למה קרה משהו ? מה לא כייף לך ? " אמרתי " לא כייף לי פשוט ההוא שרקדתי איתו אמר לי לחכות לו פה וממש לא באלי שיחשוב שאני נשארת בגללו " אז היא צחקה ואמרה לי " טוב סבבה ודרך אגב הוא חבר של אריאל והוא מיקודם אמר לאריאל שהוא חייב להשיג אותך" צחקתי ואריאל פתאום נכנס לשיחה ואמר " אלה מה אכפת לך הוא בחור ממש טוב תנסי ". אמרתי לו א'. מאיפה אתה יודע שאנחנו מדברות עליו? ב. הוא סטוציונר ! וג. שילך לחפש את החברים שלו " אריאל ואור התחיל לצחוק ואור אמרה "איך שבא לך " ויצאנו החוצה ישבנו בחוץ כמה ד'ק ודיברנו עם כמה חברים של אריאל ואז אני ואור הלכנו אליי הביתה בדרך במונית אור אמרה לי "נו מה את אומרת עליו ? אריאל דיבר איתי ואמר לו שהוא רציני ואת יודעת שאריאל לא יגיד לך סתם דברים ובטח את יודעת שאני יבחר לך את הכי טובים " ואני עניתי " טוב נו גם ככה זה אבוד איך הוא כבר ימצא אותי " והיא אמרה "סמכי על גבר שרוצה הוא תמיד ישיג " חיכנו שתינו והמשכנו לדבר על דברים אחרים שלא קשורים לנושא של החתיך [שאני אפילו לא יודעת את שמו] הגענו הביתה עלינו במדרגות ולפי ההרגל שלנו נכנסנו לפייסבוק עדכנו את הסטטוס נכנסנו להתקלח והלכנו לישון כפיות בבוקר קמנו שתינו נס עישנו סיגריה ונכנסו לפייסבוק בדקנו עדכונים וראיתי שיש לי בקשת חברות אישרתי אפילו לא בדקתי מי זה כי הייתי עסוקה בשיחה עם אור על אריאל אחרי כמה שניות קיבלתי הודעה מגבריאל חן [ההוא שיאשרתי לפני רגע] הוא כתב " זוכרת אותי ?," עניתי לו " לא מי אתה ?" בדרך נכנסתי לפרופיל שלו ולהפתעתי גילתי שזה החתיך ההוא מאתמול התחלנו אני ואור לצחוק והיא אמרה לי "אמרתי לך שגבר שרוצה תמיד ישיג אותך " אמרתי לה " כן בטח זה הכל בגלל אריאל החכם " וגבריאל שלח לי " אני זה שאמר לך לחכות ולא חיכיתי " עניתי לו " נו הנה מצאת אותי בסופו של דבר " והוא ענה " זה לא פשוט לברוח מימני " עניתי " חחח, שמתי לב " הוא כתב " אז מה שלומך איך עבר עלייך הלילה ?" עניתי "קטלני ביותר " והוא כתב זה בגגלי היה לך ערב קטלני " עניתי לו " אולי תפסיק להחמיא לעצמך זה לא בגללך " והוא ענה לי חחחח , אבל אני בטוח שעשיתי לך משהו ראיתי איך הסתכלת עליי שנישקתי את הבחורה ההיא " בשנייה הזאת נהייתי אדומה, ירוקה , כחולה , ורודה . ואור התחילה לצחוק ואמרה "תפסו פה מישהי על חם " התחלנו לצחוק ואז ואז אור תפסה את המקלדת וכתבה לו " למה נראלך שיש מישהו שלא הסתכל שבלעת אותה , תאמין לי אני לא הייתי היחידה ! " הוא כתב "חחחחח ותיקון טעות זו היא בלעה אותי ." אור כתבה"טוב. מה שתגיד , בקיצור יש לי דברים לעשות נדבר כבר ביי " ויצא מהפייסבוק ואני אמרתי לה " אין אין את פשוט מלכה לא ידעתי מה לענות לו . " היא אמרה לי "רק תודעי שאת נדלקת עליו " אמרתי "אני מודה באשמה " וחייכתי .
היה כבר ערב אור הלכה כבר הביתה ואני הלכתי לשרוף קצת זמן באמבטיה ישבתי שם עם סיגריה בתוך המים ולא הצלחתי להוציא אותו מהמחשבות שלי .. באותו הרגע צלצל הפלאפון שלי שמעתי אותו עוד מהחדר ואחותי צעקה לי "אלה הפלאפון לענות? " אמרתי לה "כן תגידי שאני באמבטיה ואני יחזור " היא אמרה לי טוב ענתה ואמרה למי שהיא דיברה איתו "אלה באמבטיה היא תחזור עלייך עוד מעט " וניתקה היא רצה לאמבטיה פתחה ת'דלת ואמרה לי " אלה ? את רוצה לספר לי משהו ? " [למרות שאחותי קטנה מימני ב4 שנים אני והיא עדיין כמו חברות היא ואור הבנות שאני מספרת להן הכל ! ] אמרתי לה " מה יש לי לספר לך למה מי כבר התקשר ? " והיא אמרה " איזה אחד בשם גבריאל , מי זה בכלל ? לא שמעתי עליו אף פעם " אני התחלתי להסמיק ואמרתי לה " זה איזה אחד מהמועדון שהכרתי אותו אתמול " והיא אמרה " וכבר הבאת לו את המספר שלך? אמרתי " לא למה נראה לך אני אפילו לא יודעת מאיפה הוא השיג את המספר " היא צחקה ואמרה "טוב " ויצאה מהאמבטיה אחרי 10 ד'ק אני יצאתי מאבטיה ואמרתי לעצמי להתקשר או לא ? מה לעשות? החלטתי להתקשר לאור התקשרתי ואמרתי לה " אור אני לא יודעת מה לעשות תעזרי לי ! " היא אמרה לי "מה מה קרה דברי .." אמרתי לה " הוא התקשר אלי ! , אני לא יודעת מה לעשות " והיא אמרה " מה מתי ? מאיפה הוא השיג את המספר שלך ? " אמרתי לה " אין לי מושג אני חושבת מאריאל אבל לא עניתי זו מיקה ענתה לו ואמרה שאני באמבטיה " היא אמרה " כן יכול להיות , טוב מה אכפת לך תתקשרי מה כבר יכול להיות " אמרתי לה טוב איפה את ? " היא אמרה אני בשכונה עם תרצי את מוזמנת לבוא " אמרתי לה "טוב נדבר עוד מעט מואה ביי " היא אמרה "ביי " וניתקנו החלטתי שאני מתקשרת אליו באמת מה יש לי כבר להפסיד התקשרתי והוא ענה " הלו " אמרתי לו "הלו , התקשרתה אליי מיקודם ? " הוא אמר לי "כן מה קורה ? " אמרתי לו הכל טוב מה איתך ?" הוא אמר לי "סבבה איך היה באמבטיה ? " אמרתי " מעולה " והוא ענה "יופי אני שמח , מה את עושה היום ? " אמרתי לו "נראלי אני הולכת לשכונה של אור למה ?" הוא אמר כי קיוותי לראות אותך " אמרתי לו " מצטערת אני אצל אור " הוא ענה "טוב בסדר יש לך זמן השבוע ?" אמרתי לו "נראלי שכן תתקשר אלי כבר ונראה אני חייבת לסיים אני צריכה להתארגן ביי " לא חיכתי לביי שלו וניתקתי ישר התארגנתי ויצאתי לאור הגעתי עליה ישבנו בשכונה עם ידידים ועוד כמה בנות [לי ולאור להיות היום עוד חברות באמת כולן היו כמו ידידות שלנו ולא יותר מיזה היה לנו רק את אחת והשנייה כי היא סמכה רק עליי ואני רק עליה ] העברנו את הערב בצחוקים באותו הלילה לא חשבתי עליו על גבריאל כמעט אבל שהגעתי הביתה התחלתי לחשוב עליו ת'אמת היו לי מחשבות קצת קיצוניות ונרדמתי עם חיוך על הפנים בסביבות 12בבוקר העיר אותי הצלצול של אור עניתי כולי ישנה "הלו " היא אמרה מה את ישנה יאללה קומי 12 " אמרתי "מה את רוצה מימני תני לישון " היא אמרה יאללה שימי עלייך בגד ים אני אריאל ובאים לאסוף אותך הולכים לים " אמרתי לה "טוב טוב עוד 5 ד'ק " היא אמרה " לא אלה עכשיו לפני שאני עולה אני כבר מתחת לבית שלך " אמרתי לה תעלי את לא מפחידה " וניתקתי היא עלתה נכנסה לחדר שלי והתחילה לחפש במגירה את הבגד ים שלי היא העירה אותי עם כל הרעש שעשתה זרקתי עליה כרית והיא אמרה יאללה גברת פיפי צחצחי שיניים ויוצאים אני קמתי והיא הלכה לאמא שלי ואמא שלי התחילה לדחוף לה דברים לתיק [אמא של אור הייתה כמו האמא השנייה שלי ואמא שלי הייתה כמו האמא השנייה של אור ] יצאתי מהאמבטיה שמתי את הבגד ים ואמא שלי אמרה יש לכן כסף בנות אמרתי לה " לא " היא אמרה "קחו " ויצאנו למטה חיכו לנו אריאל וחן [חבר של אריאל וידיד טוב שלי ושל אור ] נכנסנו לאוטו והגענו לים אריאל החנה את האוטו וכולנו יצאנו אריאל אמר " יאללה זריז הם מחכים לנו " ואני אמרתי "מי מחכה לנו? " ואור ענתה חברים של אריאל ותמי מור" [מין כמו חברות שלי ושל אור ] הגענו לאיפה שהם ישבו ולהפתעתי גם גבריאל היה שם אמרתי לאור בשקט " מה למה לא אמרת לי שגם הוא יהיה פה " והיא אמרה " לא ידעתי וחיכה חיוך שטני " נתתי לה מכה כזאת ואמרתי "טיפשה שקרנית " ושתינו צחקנו אמרנו לכולם שלום כולל גבריאל לקחנו כיסאות וישבנו העברנו את הזמן בסתלבט ואור אמרה לי " יאללה אלה בואי למים " קמתי ואחרינו קמו תמי , חן , גבריאל ואריאל נכנסנו למים ואני ואור כמו ילדות קטנות התחלנו להשפריץ עליהם מים " יאללה נו י'פחדנים כנסו כבר " כולנו התחלנו להיכנס לעומק ואז כזה חן ותמי התרחקו קצת מאיתנו [ היה בניהם איזה קטע ] ונשארנו אני אריאל אור וגבריאל ואז אריאל בשיא טיפשותו הציע " בואו נשחק את משחק התרנגולות [ זה מין משחק כזה שגבר מרים בחורה על הכתפיים והשני גם ואז הבנות מנסות להפיל אחת השנייה למים ] אור ואני התחלנו לצחוק וגבריאל אמר " יאללה מתאים לי אני מרים את אלה " אני לא עניתי ואור אמרה " סבבה תראו איך אנחנו נותנים לכם לשתות מים " אריאל כבר הרים את אור וגבריאל בא ואמר לי " יאללה מוכנה להעיף אותם ? " אמרתי "אתה מוכן ? " הוא אמר " אני תמיד מוכן " והרים אותי התחלנו לשחק אנחנו הפלנו אותם והם הפיל אותנו שיחקנו במשך שעתיים במים כמו ילדים ת'אמת ממש נהנו אחר כך גם חן ותמי הצטרפו עלינו ואני ואור הפלנו עשינו מערב על תמי והפלנו אותם על השנייה. חזרנו לחוף מותשים וצחוקים בסביבות השעה 7 בערב נשארנו אני אור , אריאל ,גבריאל , חן ,תמי ומורן . חן אמר יאללה חב'רה בואו נתקפל ואור אמרה " אבל רגע איך נחזור כולנו באוטו של אריאל ? " גבריאל קפץ ואמר " אני יקח את אלה הביתה על האופנוע ואתם תסעו עם אריאל " ואני אמרתי " סליחה למה אני ?" [למרות שהרעיון מצא חן בעני מאוד ] ואז אור אמרה " אלה נוסעת איתנו נקודה " ותמי ומורן אמרו "אנחנו מפחדות לנסוע עם המטורף הזה על האופנוע " ואריאל הוסיף "נו את היחידה שלא מפחדת לנסוע על אפונעים מה אכפת לך " ואז אור לקחה אותי לצד שאלה אותי " את בטוחה שאת לא רוצה לנסוע איתו ? " חייכתי והיא אמרה " אל תדאגי אני יגיד שאני שכנעתי אותך" חזרנו ואור אמרה " שכנעתי אותה היא נוסעת איתך ואוי לך קורה לה משהו " גבריאל התחיל לצחוק ואמר " אני ישמור עליה כמו על החיים שלי " התחלנו להתקפל ומישום מה גבריאל לקח ת'זמן בכוונה נראלי וואסף את הדברים שלו ממש לאט והם כבר הספיקו לאסוף ואריאל אמר " אנחנו הולכים תהנו " ואני אמרתי לאור "ביי " ואור לחשה לי "בהצלחה " ונתנה לי נשיקה על הלחי הם התקדמו ואני אמרתי לגבריאל " נו מה יהיה כוסית ? " וגבריאל אמר " עכשיו נשארנו לבד" ועשה קול כדי שאני יבהל הרים אותי תפס אותי ורץ אתי למים ואני התחלתי לצעוק " לא בבקשה לא למים " והוא ענה " למים למים היית צריכה להתנהג אליי יפה " ואני אמרתי " מה לא התנהגתי אלייך יפה ?" ובאותה השנייה הוא זרק אותי למים הייתי כולי רטובה ויצאתי התחלתי לרביץ לו ושתינו התחלנו לצחוק יצאנו מהמים וקפאתי מקור הייתי עם הבגדים שנכנסתי למים והמגבת נשארה אצל אור ואז גבריאל בא וחיבק אותי ואני נשארתי בחיבוק שלו הסתכלנו על השקיעה והתחלנו לדבר ולהכיר אחד את השנייה יותר טוב והוא ממש מצא חן בעיני אז יצאתי עליו ביציאה כזאת " תגיד מי זאת זאת שנמרחה עלייך במסיבה ? " והוא אמר לי " זאת איזה מישהי שכל פעם שהיא איתי היא נמרחת עלי אבל אנחנו לא חברים " אמרתי לו " מה לא יותר קל להגיד יזיזים ? " והוא אמר " ניסתי ליפות את זה " וצחק וגם אני התחלתי לצחוק , השעה הייתה כבר 9 בערב ואני אמרתי לו " יאללה בוא נזוז אני עייפה" והוא אמר לי " הולכים בתנאי שמחר את יוצאת איתי למקום כלשהו לבד בלי חברים וחברות " אמרתי לו " נו באמת.. טוב נו יאללה אני מסכימה העיקר בוא " והתחלתי לצחוק והוא אמר " נו מה את משחקת אותה קשה להשגה " אמרתי לו "סליחה? אני נראת לך היזיזה היא תצטרך להתאמץ בשביל להשיג אותי " והוא אמר " אני מוכן לכל אתגר שקשור אלייך" ובא וחיבק אותי ישר יצאתי מבין זרועותיו ואמרתי "נו בוא כבר. י'נגס" הגענו לאופנוע הוא לא היה סתם הוא אופנוע 50 סמ"ק הוא היה קטלני [R1 ] עלינו בהתחלה לא החזקתי אותו והוא אמר " גברתי תחזיקי אותי שלא תעופי" אז החזקתי אותו כי הוא באמת קצת נסע מהר הגענו אליי הביתה בתוך 5 ד'ק לפחות ירדתי מהאופנוע הוא אמר לי "ביי מאמי ותזכרי מה הבטחת לי מחר יוצאים " אמרתי לו " בסדר ביי " ועליתי התקשרתי לאור וסיפרתי לה הכל והיא אמרה לי " יאאא איזה יופי עכשיו את לא תיהיי לבד ונראלי שהוא בחור מאוד טוב והוא נשמע ממש נחמד וזה נשמע לי טיפה רציני " אמרתי לה "נו נכון וזה טיפה מפחיד אותי , ואני לא יודעת מה לעשות " ואז היא אמרה "אל תדאגי יהיה טוב , מה את דואגת זרמי עם החיים " אז אמרתי לה " טוב נו אני יזרום ויהיה בסדר , אני מקווה . " והיא אמרה לי " טוב אני חייבת לנתק אמא קוראת לי " אמרתי "מסרי ד"ש ביי בובי. " ואז נכנסתי להתקלח שיצאתי מהמקלחת ראיתי הודעה בפלאפון מגבריאל והיה כתוב :לילה טוב מאמי חסר לך שמחר לא ניפגש.. לא החזרתי לו הודעה רציתי שהוא יתייבש קצת , נכנסתי לפייסבוק עדכנתי את הסטטוס והלכתי למיטה לישון לא כל כך הצלחתי להירדן הייתי כולי במחשבות לא ידעתי איך אני יתנהג ולא ידעתי למה לצפות מימנו למרות שהוא נראה רציני לגבי הוא גם סטוציונר לא קטן וגם אני חויתי כמה חויות לא נעימות עם החברים קודמים שלי ואני מאוד מפחדת שיפגעו בי שוב , מרוב עייפות אני אפילו לא ידעתי מתי נרדמתי ואיך ,שאמא העירה אותי ב7 בבוקר לבית ספר אמרתי לעצמי יש יום אחרון ואז חופשת סוכות הלכתי לבית ספר עם אור ובדרך דיברנו על גבריאל ומה שהיא אמרה לי בשנייה שנכנסנו לשער של בית הספר חשבתי עליו כל היום המשפט הזה היה במחשבה שלי והביא איתו תקווה אור: " אל תחשבי על זה ככה תפתחי את הראש לא כולם זבל יכול להיות שהוא טוב , תני הזדמנות " . בשיעור ה4 נכנסה המנהלת והודיעה שהמורה לא תגיע היום וזה לא פורסם במערכת כי זה לא היה ידוע אני בקושי הקשבתי למה שהיא אמרה בגלל שהייתי שקועה במחשבות על החתיך שלי :] יצאתי מהבית ספר הלכתי עם כמה בנות ובנים מהכיתה [ אור לא לומדת איתי המחנכת חשבה שזה יהיה יותר טוב בשביל שתינו ] הפלאפון צלצל עניתי זה היה גבריאל הוא אמר לי "בוקר טוב מאמי " עניתי "בוקר טוב " והוא המשיך " תגידי חשבת על מקום מיוחד שאת רוצה לצאת עליו היום ? " אמרתי לו " לא , לאן שתרצה " והוא אמר " היינו כבר אתמול בים , אז בא לך לזכרון יעקב ?" אמרתי לו " מה יש בזכרון יעקב ? עד לזכרון אנחנו גרים בתל אביב " ואז הוא אמר "מימה שהבנתי עדיין לא היית בזכרון וחשבתי לעשות לך טיול עם את לא רוצה אז לא צריך " חשבתי על זה לרגע ובאמת לא הייתי אף פעם בזכרון ושמעתי שזה מקום שקט ורגוע וממש בא לי להיות במקום שקט עכשיו אני חייבת טיפה שקט אז אמרתי לו " לא זה בסדר, נסע לשם " הוא אמר לי " יופי אז אני יאסןף אותך היום ב 8 ? " אמרתי לו "אין בעיה ביי מאמי " והוא אמר "ביי נשמה " וניתקתי לא האמנתי שאמרתי לו מאמי למרות שזה נשמע קצת פלצני אני לא קוראת לבחורים בשמות של מאמי וכאלה , הגעתי הביתה אכלתי הסתכלתי טלוויזיה ואז קיבלתי הודעה מאור : תהני לך היום בובה בהצלחה אוהבת אותך החזרתי לה : תודה חיים שלי אוהבת אותך מאוד איפה את היום ? והיא ענתה : אני נראלי יוצאת לשכונה משעמם בבית ותגידי את יודעת לאן אתם הולכים שלחתי: לה כן לזכרון יעקב:) היא שלחה: מה יש שם ? עניתי : אין לי מושג לא הייתי שם אף פעם ואמרו לי שזה מקום שקט עם מלא שלווה והיא ענתה: כן , אני יודעת טוב תהנו בובי נדבר כבר נכנסתי לפייסבוק וישר נכנסתי לפרופיל של גבריאל בסטטוס היה כתוב בקניות עם האחת והיחידה ואחר כך זורם לזיכרון יעקב הייתי בשוק טוטאלי לא הבנתי מה זה אמור להביע הסטטוס הזה מה הוא באמת כמו שחשבתי מה הוא חושב שהוא שירקוד על כמה חתונות בו זמנית אין מצב ! השעה הייתה כבר שמונה ולא ידעתי מה לעשות חשבתי לשלוח לו הודעה שאני לא מרגישה טוב אבל אחר כך אמרתי לעצמי שאין מצב אני חייבת לשאול אותו מי זאת ומה זה השטויות האלה ובפלאפון לא נעים לי שלא יחשוב יותר מדי דברים שלא יחשוב שאני ילדת קטנה שאפילו לא יצאנו פעם ראשונה ואני ישר מתנהגת כאילו הוא שייך לי אז העדפתי להיות כמו גדולה ולצאת איתו ואז במשך הערב לשאול אותו נכנסתי להתקלח למרות שהייתי במצב רוח לא כל כך טוב התלבשתי הכי יפה שיש ההתאפרתי עשיתי פן הייתי נראת מעולה השעה הייתה 9 ועשרה ואני עדיין לא הייתי מוכנה הפלאפון צלצל עניתי "הלו " גבריאל אמר "את יורדת אני למטה " עניתי 5 ד'ק" וניתקתי לא ננתי לו את הזדמנות להגיד אפילו ביי ירדתי למטה אחרי רבע שעה בכוונה והוא בא ונתן לי חיבוק ונישקה בלחי ואני לא כל כך הגבתי כל הדרך לא יכלנו לדבר כי נסענו באופנוע והייתה מלא רוח אחרי שעתיים נסיעה הגענו לזכרון האווירה הייתה שם ממש רגועה והתחלתי להיכנס לאווירה הוא אמר לי " מה יש לך מה את שותקת ?" גימגמתי קצת ואמרתי" מה לא כלום " הוא אמר" בואי נישב פה שנייה נשתה משהו ואז נחליט לאן נלך " אמרתי "טוב " והלכתי אחריו ישבנו והוא אמר לי " את רוצה אני יציע לך כמה מקומות ותגידי לי מה נראה לך המקום הכי טוב ?" אמרתי לו אני אני מבינה לפה אתה לוקח את כל הבחורות שלך בגלל זה אתה מכיר את המקום הזה יותר מידי טוב" הוא אמר לי " מה על מה את מדברת ? הייתי גר פה שהייתי קטן ואז עברתי לתל אביב " אני שתקתי לשנייה ואז אמרתי " תגיד האחת והיחידה בכלל יודעת שאתה פה ? " והוא אמר לי " תגידי בא לך להסביר את עצמך ולא לעקוץ אותי כל שנייה אני לא מבין על מה את מדברת תסבירי את עצמך" אמרתי לו " לא שזה עניין שלי ושלא תחשוב שאני רוצה אותך או משהו אבל פשוט כמו שזה נראה אתה זה שרוצה שיהיה בנינו משהו ומנסה כל שנייה להתקרב ולי לא מתאים להיות בחורה של מישהו עם עוד בחורות ואני מדברת על הסטטוס של היום בפייסבוק " וציתתי לו בקניות עם האחת והיחידה ואחר כך בזיכרון יעקב אומר לך משהו ?" והוא צחק ואמר " קודם כל אני ממש רציני לגבייך ותשאלי לפני שאת קופצת ככה האחת היחידה זו אחותי עכשיו הסברתי את עצמי? " אני הסמקתי כמו עגבנייה " והוא עודד אותי ואמר " היי , אני מבין אותך ושמעתי מה היה לך עם החברים הקודמים אני לא כזה ואין לי כונות כאלה אני רוצה אותך באמת ונראלך שהייתי לוקח מישהי לא רצינית לזכרון יעקב למקום שאני הכי אוהב" צחקתי ואמרתי לו "אני מצטערת שהתנפלתי ככה" הוא אמר " זה בסדר עכשיו שסידרנו את העניין אפשר ללכת לאיזה מסעדה ?" אמרתי "איזה שאתה בוחר לא אכפת לי תעשה לי הפתעה " יצאנו מהבית קפה והלכנו במין טיילת מרכזית כזאת בזכרון יעקב הכל היה שם ממש שלוו , והמקום נראה ממש רומנטי ועתיק לפי דעתי נכנסנו לאיזה מרתף עם ריחות של יין והמקום היה ממש מפואר אכלנו דיברנו צחקנו המשכנו להכיר אחד את השני יותר טוב ידענו כמעט והכל אחד על השנייה בסביבות השעה 1 בלילה גבריאל אמר לי " רוצה לחזור הביתה או שנישאר פה קצת " ממש רציתי להשאר אבל אמרתי לו " לא כבר ניהיה מאוחר אולי נלך הביתה " הוא אמר " טוב איך שבא לך " חזרנו לאופנוע גבריאל ניסה להניע ולא הצליח היינו תקועים הוא אמר לי " רוצה להישאר לישון פה יש פה אכסנייה ממש טובה באזור ומחר נוכל לחזור אחריי שאני יתקן את האופנוע כי אני לא חושב שנהגי מוניות יסעו עד תל אביב זה לא משתלם להם "אז אמרתי לו " נראה לך אמא שלי תהרוג אותי " הוא אמר עם אני ידבר איתה את תסכמי ?" אמרתי לו "כן " כי חשבתי שהיא לא תסכים התקשרנו "והוא דיבר איתה והסביר את המצב בהתחלה היא לא הסכימה אבל אחרי שהוא דיבר איתה עוד איזה 10 ד'ק מישום מה היא הסכימה כי נראלי בגלל שהיא הבינה שהוא בחור טוב והוא הבטיח שהוא לא יגע בי אני הייתי בענניים לא ידעתי מה לעשות הייתי שמח ומבוהלת יחדיו הלכנו לאכסנייה הזמנו חדר נכנסנו והתחלנו לדבר עד השעה 4 בערך הייתי קצת עייפה גבריאל אמר " יפריע לך עם אני יכנס להתקלח ?" אמרתי לו " לא מה פתאום" הוא אמר " תראי בנתיים טלוויזיה " ונכנס להתקלח להפתעתי הוא יצא תוך 7 ד'ק בדיוק ואמר" נו זה היה מהיר נכון ?" אמרתי " כן זה היה ממש מהיר " והלכנו לישון ביחד הוא חיבק אותי ואמר לי " לילה טוב נסיכה " עניתי" לילה טוב מאמי" וישנתי בחיבוק שלו בבוקר שהתעוררתי הוא לא היה לידי נבהלתי בהתחלה ושנייה אחרי זה הוא נכנס עם כוס נס וקורסאון ואמר לי בוקר טוב יפה שלי ונתן לי נשיקה על השפתיים ופה התחיל סיפור אהבה של אלה וגבריאל :]


תגובות (3)

וואו מזל טוב :)

02/10/2010 21:38

הסיפור היה יכול להיות הרבה יותר מוצלח אם היית עושה סימני פיסוק ומשתמשת בפסקות.
די קשה לקרוא סיפורים כאלו..
אבל יפה..
היי, את ככה במציאות? -_^

03/10/2010 12:31

איך ככה ?

06/10/2010 23:25
41 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך