Alice-in-wonderland
אז עכשיו אחרי שסוף סוף פלטתי את זה איפשהו, אפשר ללכת לישון :) אולי אני קצת כועסת ומקנאה עכשיו, אבל בסופו של דבר זה יאכל אותי בחלום ואני אתעורר בבוקר כאילו כלום לא קרה... כרגיל

א.ת-יקרה מתישהו?

Alice-in-wonderland 17/06/2016 835 צפיות אין תגובות
אז עכשיו אחרי שסוף סוף פלטתי את זה איפשהו, אפשר ללכת לישון :) אולי אני קצת כועסת ומקנאה עכשיו, אבל בסופו של דבר זה יאכל אותי בחלום ואני אתעורר בבוקר כאילו כלום לא קרה... כרגיל

מכל הפעמים שבהן התאהבתי, רובן היו באנשים דפוקים כמוני, אבל ת היה הכי מוזר, כנראה שזה מה שגרם לי לאהוב אותו, אפילו עכשיו. הוא כל כך לא עקבי, כל כך קשה לקרוא אותו-הוא ישיר ואומר לי את מה שהוא חושב, אבל עדיין קשה להבין אותו…

הוא אוהב את ד, מחבב את ההיא ממוצקין ורוצה לחזור ל-ש, הוא לא רצה לשבת לידי בטקס כי הוא ישב ליד "מישהי שווה" אבל חיבק אותי ונרדם איתי באוהל בטיול.
הוא לא אוהב שטוחות כי הוא מרגיש לידן כמו ליד ילדות קטנות אבל הוא רוצה מישהי שנעים להסתכל עליה, לא פצצת עולם כי "גם אני לא כוסון על", הוא אוהב ג׳ינג׳יות אבל חושב שברונטיות שולטות, שונא עיניים חומות אבל אומר שיש לי עיניים מדהימות. הוא רומז שאני יפה? הוא רומז שאני מכוערת? אני לא יודעת…

הזמנתי אותו לתחרות, לא סתם תחרות-האליפות! הוא שמח ואמר שיבוא, נתתי לו שעה ומקום ואז הוא נזכר שהוא נוסע לת"א יום לפני… בטח מצא שם "מישהי שווה", אני לא יודעת אם לכתוב לו או לומר לו, מה יהיה יותר מנומס? אני אדבר איתו, והפעם על הכל, על זה שאני חושבת ש-ד היא מפלצת, על האיומים שהיא שלחה לי, על הניסיונות הנואשים שלה להרשים אותו….
אני אספר לו שהמצד הוא נראה מזעזע, הוא לא נאמן בשיט ובגלל זה אני היחידה שרוצה אותו, שהוא חייב להפסיק להטריד בנות, להפסיק להריח את השיער שלהן, להפסיק ללטף את השיער שלהן בלי לשאול ולהפסיק עם השאלות המביכות שלו.

עכשיו כשאני קוראת את כל זה, ת נראה כמו הבן אדם הכי דפוק ומטריד בעולם, אבל למי אכפת? אני אוהבת אותו ומתישהו הוא יבין את זה, מתישהו הוא יקלוט שאנחנו צריכים להיות ביחד, התרגלתי אליו והוא אלי אז כל השטויות האלה כבר לא באמת מפריעות לנו.
אנחנו דומים ולא משנה מה תעשו-לשנינו יש הומור דפוק, שנינו אוהבים רוק ישראלי ושנינו סופרים כוכבים כשאנחנו לא מצליחים להירדם.
ד? היא לא דומה לו בכלל, ילדה שטחית שפשוט לא סגורה על עצמה. היום למשל היא באה עם קצוות אפורים, כי זה "כל כך טמבלר" וזה מה שכל היוטיבריות בחו"ל עושות. אין לה אישיות, היא מעתיקה סגנונות מאחרים, וזה מה שמצחיק בה-שהיא לא קולטת שהיא פשוט שואבת את האישיות של היוטיבריות האלה ובעצם אין בה טיפה של ייחוד, היא ריקה וחלולה. אפשר לומר עליה המון, אבל קצת שכל יש לה, היא קלטה שהוא אוהב אומנות ומוסיקה. היא התחילה לכתוב "שירים" בהפסקות, באה עם מחברת ובכל הפסקה היא רצת להראות לו אותה, רואים שהיא מנסה להרשים אותו, אבל זה עושה עליו את הרושם ההפוך ממה שהיא ניסתה לעשות. היא מתאמצת מידי, חלולה מידי וצבועה מידי. ובגלל זה ת אפילו לא מתכן לעשות משהו עם ההתאהבות שלו בה, ואת זה אני יודעת בוודאות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך