בקשה לחלום

30/08/2012 646 צפיות אין תגובות

התאהבתי באישיות לא קיימת , אופי שלא שייך לבן אדם הזה , אופי שהסמים עשו – ולא אלוהים ,
לא האופי שנולד איתו , אופי שהסם יצר לו . אז אני לא באמת מכירה אותו . פשוט מאוהבת באופי שהשטן יצר …
גבר רגיש עד מאוד שנעלב מכל מילה שאני מוציאה מהפה , בוכה בכל פעם שאנחנו נפרדים , מפנק , ונותן את כל נישמתו למעני , גבר שלא קיים מבחינתי . מרוב שהוא מושלם בא לי לחנוק אותו , קשה לי לחיות אם בן אדם עד כדי כך מושלם , כי לדעתי זה מעל ומעבר … אבל איתו החזקתי הרבה זמן ועשיתי איתו כל-כך הרבה , עברה חצי שנה מאז הפרידה שלנו והוא עדיין אוהב אותי , וחצי שנה , יום-יום הוא מזכיר לי את זה כל פעם מחדש …
הוא בן אדם שאישה צריכה להתחתן איתו , יש לו הכל את כל האישיות והאופי בשביל לגדל משפחה ולאהוב , רק הסמים יהרסו לו הכל .
הייתי רוצה כל החיים שלי להיות איתו , , לגדל איתו ילדים , שיהיה לנו בית גדול ומשפחה חמה ואוהבת …
אבל זה בסך הכל בקשה לחלום אי אפשר שיקרה דבר כזה , אם נפרדתי ממנו עכשיו בגלל שהוא מושלם מדי , עד כמה שהוא ימשיך להיות מושלם בגלל הסמים האלה , בעתיד אני לא יוכל להיות איתו כמו שעכשיו קשה לי להיות איתו . וחבל הייתי אומרת …
כמה שהבן אדם הזה מושלם מבחינתי . יש קטעים שכשהוא על סמים , הוא מוציא את כל העצבים עליי .
קטעים שגורמים לי לבכות יום יום . אז מה זה שווה אם הוא לא רוצה להפסיק , ומשקר לי שהוא כן …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך