גם זה יעבור 18+

גיא שמש 18/08/2018 1048 צפיות אין תגובות

מה אתה אומר, היא לוטמניה או לא? אני לא מזיין לוטמניות, שימצאו גזר או קישוא שיזיין אותן. דווקא יש לי לוטמנית יפה שרוצה אותך. למה היא רוצה אותי? היא אוהבת את הכתיבה שלך. יש לך תמונה? כן, הנה, תראה. וואו, היא קוסית לא נורמלית… אבל אני לא יכול. למה? אני לא מזדיין עם נשים שאני לא מכיר. מה, אתה הומו? אני לא מזדיין עם נשים שאני *לא מכיר!* אתה תכיר אותה אחרי ערב וכמה משקאות. מה אני נראה לך, שרמוטה? לא מזדיין איתה וזהו. למה לא? לא מכיר אותה. מה כבר היא תעשה לך, ממה אתה פוחד? למה אתה רוצה כל-כך שאני אזיין אותה? כי אם תזיין אותה, היא הבטיחה שתזיין גם אותי, כלומר היא. אז אתה רק מנסה להשיג זיון. כן, מה רע בזה, כאילו לא יוצא לך מזה רווח. איזה רווח? זיון איתה. אבל אני לא רוצה לזיין אותה. תשמע, אדון שמש, אני דיברתי אליך יפה, אם לא תזיין אותה, אני עלול להתרגז. אתה מאיים עליי? אני אחתוך לך את הביצים, בן של שרמוטה! תזיין אותה או שאני וכל החברה ניכנס בך, ואחרי שנטפל בפנים שלך אף בחורה לא תרצה לזיין אותך! טוב… טוב… איך קוראים לה? אירינה. היא רוסייה? כן. רק זה חסר לי… מה רע ברוסיות? כלום, רק שהן יודעות לקרוא מחשבות. טוב, אני אזיין את השרמוטה הרוסייה שלך, רק תעזוב אותי. יופי. יופי. אני אוהב שאנשים מבינים. כמו שאמרת, "כשמסבירים להם, הם מבינים," כן… יש לך קונדומים? כן. כי היא לא תעשה את זה בלי קונדומים, ואז אני אכנס באימ-אימא שלך! יש לי קונדומים! יש לי! בסדר… ואל תכריח אותה מאחורה אם היא לא רוצה… היא תרד לך, אל תדאג, אבל אם היא תרד לך, תרד גם אתה. בסדר. חסר לך שלא! בסדר! ותדאג שהיא תגמור. טוב. טוב, אז זה סגור. תעשה לה ערב יפה, תפזר נרות, קטורת, משקאות וממתקים, מה שצריך. ושהכול יהיה במקלחת מוכן, להתקלח לפני ואחרי. בסדר. טוב, כל הכבוד לך, הכול מסודר. אני אדבר איתה, היא תבוא בשישי בלילה. בסדר. בלי פשלות! – בלי פשלות! תוריד ת'סכין! טוב… אל תעשה ביד שיהיה לך חשק. סלאמט'.
XXX
היא באה בלבוש סקסי. דיברנו, צחקנו, כל השיט הזה. אני הייתי כבר אחרי מקלחת, היא נכנסה למקלחת ויצאה רק עם מגבת. "אתה רוצה לראות מה יש מתחת למגבת?" כן, רוסיות אוהבות לקנטר. עשינו את זה כמו שצריך, אפילו ירדתי לה, גם היא. לא נכנסתי מאחורה, קדימה הספיק בהחלט. הקונדום היה בסדר, אני קצת פחדתי שכבר עבר התוקף, אבל לא. כשהיא ירדה לי היא ירדה בלי קונדום כמו גברת אמתית, והפסיקה לפני שאגמור. נתתי לה לגמור, לא היה מסובך, פה בתותה שלה וידיים על החזה, ואז חדירה כשידיי מלטפות את צידי גופה. נתנה לי קצת לחפור למרות שגמרה כדי שאגמור גם אני, זו התחשבות של רוסייה. בכל זאת יש להן יתרונות. "למה רצית לשכב איתי?" "אני אוהבת את הכתיבה שלך," "אז רצית לסמן וי?" "כן, זה רע?" "לא," "עכשיו אני צריכה לזיין את מי שסידר לי את הזיון אתך," "את בסדר עם זה?" "כן, סבבה. הוא אמר שמאוד זרמת עם זה," "כן… לא היו בעיות רציניות," "הוא אמר שהסכמת מיד," "ולמה לא?" "לא יודעת, אתה לא מזיין נשים שאתה לא מכיר," "איך את יודעת," "קראתי, אבל הוא אמר שבקשר אליי הסכמת מיד, למה?" "הרגשתי שאני מכיר אותך,"
XXX
"אתה משקר!" "מה?" "אתה משקר, אתה לא רצית לזיין אותי!" "טוב, למה לצעוק," "אתה תשלם על זה!" "תפסיקי להפוך לי את הבית!" "למה מה תעשה לי? אם תעשה לי משהו אני אגיד שאנסת אותי!" "אבל אני לא," "אבל הם יאמינו *לי*!" היא שברה צלחות, כוסות, שרטה את הטלוויזיה, קרעה את ריפודי הספות, כיסחה לי את הדיסקים ואת נגן הדיסקים, ואז אמרה ביי בקול מתוק והלכה. "אני מקווה שאתה לא כועס," "לא, מה פתאום," "כי אם אתה כועס, אני אגיד שאנסת אותי," "אני לא כועס," "טוב, ביי,"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה