זה עובד על אותו עיקרון של הראשון שכתבתי מזמן... אתם מוזמנים לקרוא אותו! אשמח אם תכתבו לי ביקורת בונה למטה! קריאה נעימה❤💖💞💋💗 רק מזכירה שאני אומרת "את" הכוונה זו למלכה מרי.

דמייני על שלטון המלוכה 2: החזרה לחצר המלכות הצרפתית.

23/02/2019 497 צפיות אין תגובות
זה עובד על אותו עיקרון של הראשון שכתבתי מזמן... אתם מוזמנים לקרוא אותו! אשמח אם תכתבו לי ביקורת בונה למטה! קריאה נעימה❤💖💞💋💗 רק מזכירה שאני אומרת "את" הכוונה זו למלכה מרי.

עזבת את חצר המלוכה הצרפתית בגלל נבואה שנוסטרדמוס ניבא שאת תביאי אל פרנסיס את מותו והנישואים שלכם יכתבו את גורל זה…
עזבת אם באש… אחיו למחצה של פרנסיס! לא קרה בינכם שום דבר רומנטי (בינך לבין באש)
את מצאו אתכם כעבור כמה שבועות מצאו אתכם! הם לקחו את באש הלכת איתם כדי לוודא שבה כי ה2 אביהם של באש ופרנסיס לא יפגע בבאש.
הנבואה הטרידה אותך יותר מתמיד! כי ידעת שברגע שתחזרי פרנסיס לא יתן לך לעזוב שוב! פחדת… שפרנסיס יפעיל עלייך את כסמיו ואת כוחות השיכנוע שלו עלייך… הוא ידע איך להשפיע עלייך.
נכנסתם אל הארמון.
"המלך צויה לזרוק אותו בצינוק (את באש)" אמר אחד השומרים.
"מרי!" קרא פרנסיס בשמחה! באש אמר לך רגע לפני שהשומרים לקחו אותו: היי חזקה! את חייבת!" הם לקחו משם את באש.
פרנסיס בא אלייך.
אל שלי נפצע?" שאל באודו הוא מרוכז בי. "עדיין לא! הם משלכים אותו לצינוק!" פסקת בדאגה. "ואת? את בסדר?" שאל פרנסיס. בנמל בראשך.
"אני מאמין שתהית אם תזכי לראות אותי שוב" אמר פרנסיס ולא הסיר ממך את מבטו.
"כן" אמרת. "אני ידעתי שאראה אותך שוב! אם השומרים לא היו מביאים אותך אני הייתי נוסע לסקוטלד!" פסק פרנסיס באהבה. "פרנסיס בבקשה לא! דבר לא השתנה!" אמרת בקול עצוב על גבול המתכנן. "הכל השתנה! התררנו עם שחר זה בזרועתיו של זו ונשבעו לעמוד ביחד, נגד הכל אפילו אבי עד שקיעת השמש את הסתלכת אם אחי" פסק פרנסיס בעצב וכעס. "זו לא אשמתו של באש!" פסקת בעצב. "לא את טוענת שזה בגלל צרפת שלוחצת עלייך לטבוע את כס אנגליה או מפני שנאמנותי הראשונה היא לצרפת ולא לך אבל אני נשבעתי לך ואני יודע שהאמנת לי. ספרי לי מה קרה." אמר פרנסיס. "חברתי מתה! הלב שלי נשבר!" אמרת וירדו לך דמעות. "מדוע עזבת? הסברי לי כיצד מותה של איילי
גרם לך להחליט לא להינשא לי? תני לי תשובה קנה אנה ראיו לזה. אני הייתי מוכן לתת הכל בשבילך!" פסק פרנסיס. "גם את חייך ואני יודעת את זה אבל אני מצתאר אני לא יוכולה להינשא לך!" פסקת בעצב.
רגע לפני שנשברת וסיפרת לפרנסיס מה קרה המלך הנרי קרא אל חדר הכס לבד הכס לבד.
שם הוא החריז שאם לא תינשאי לפרנסיס הוא יהרוג את באש בדין בגידה שעלתה לו באנגליה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך