הסיפור לפי כתיבה של בחורה שכותבת לעצמה ביומן כל מה שקורה לה בזוגיות. סיפורים קצרים על אהבה. הרבה רגשות בסיפורים. מנסה את הכתיבה שלי🤷🏼‍♀️ מקווה ‏שתאהבו❤️

האם כדי להיכנס לזוגיות?

11/07/2020 491 צפיות תגובה אחת
הסיפור לפי כתיבה של בחורה שכותבת לעצמה ביומן כל מה שקורה לה בזוגיות. סיפורים קצרים על אהבה. הרבה רגשות בסיפורים. מנסה את הכתיבה שלי🤷🏼‍♀️ מקווה ‏שתאהבו❤️

יומן יקר..
אחרי פרדה של כמעט של שנה מהאקס
החלטתי לעשות קצת שינוי עם עצמי.
הלכתי לספר שלי בשדרות ירושלים ביפו
ואחרי כמעט של 4 שעות לא אמנתי שזאת אני!
אספתי את עצמי ואמרתי שאני יותר לא בוכה ואמצא משהו אחר יותר טוב.
הגעתי לתחנת האוטובוס ומחכה לקו שלי.
עמדו שם 2 חיילים מסתכלים עלי ועוברים לידי וחוזרים חזרה ככה עד שהקו מגיע.
אני עולה לקו והם מאחורי וגם התיישבו מאחורי.
אחד הבחורים הסתכל על הטלפון שלי וראה איך קוראים לי ושאל ״קוראים לך דנה?״
עניתי ״ כן..איך אתה יודע?!״
הוא צחק וענה ״ניראלי שישבנו ביחד״
צחקתי ואמרתי ״ ממש לא..״
שאלתי ״איך קוראים לך״
הוא ענה ״מור״
הוא ביקש ממני את המספר שלי ולא נתנתי והוא מתא את האינסטגרם שלי והתחיל לשלוח לי הודעות.
התחלתי לסנן כי לא ידעתי אם באלי בכלל קשר..
אם הוא בכלל הטעם שלי.
מור פשוט לא הפסיק לשלוח הודעות והסכמתי ליפגש איתו.
ניפגשנו והיה לי כלכך כייף איתו.
בחיים לא הרגשתי ככה עם משהו.
לא הפסקנו לדבר ולכתב ואפילו שיחות וידיאו.
ידעתי שזה האחד שלי ואיתו אני רוצה להקים משפחה.
-ההמשך יבוא וזה ממש חלק קטן ממה שכתבתי-


תגובות (1)

אהלן,
קודם כל: כיוון נהדר לעלילה. לרוב אני פחות מתחברת לספרים בסגנון "יומני היקר", אבל אני מרגישה שיש לך כאן כיוון מעניין. יש לי כמה הערות טכניות, והערה אחת לגבי הרעיון בכללי.

שימי לב שיש לך מעט שגיאו כתיב. זה לא נורא ואיום, אבל כן כדאי לערוך את הסיפור עד כמה שניתן כך שלא יהיו.

בנוסף, שימי לב שכשדמות אומרת משהו והוא נמצא המרכאות, צריכים להיות סימני פיסוק בתוך המרכאות. אני אכתוב לך כאן הדגמה קצרה:
דנה אמרה: "שלום!"
"מה נשמע?" דנה שאלה.
"זה יפה מאוד," לחשה דנה.
"בוקר טוב." דנה חייכה.
וכן הלאה, וכן הלאה. תמיד יהיו סימני פיסוק בתוך המרכאות.

לבסוף. אני לא יודעת בת כמה את, אבל את כותבת סיפור מנקודת מבט של בחורה מבוגרת (אני מנחשת בין 17-25 סטייל?). בחורה שהייתה בזוגיות וזקוקה לשינוי. אבל הכתיבה שלך היא לא של בחורה בגילאים האלה. זה קצת כמו בקולנוע: אי אפשר ללהק ילדה בת 14 לשחק אישה בת 38. לא רק בגלל המראה, אלא גם כי דרוש איזשהו נסיון חיים ואיזשהי הבנה של הדברים האלה, כדי שזה יהיה אותנטי ואמין.
אני לא אומרת שבלתי אפשרי לחלוטין, שילדה בת 14 תכתוב על חוויות מבוגרות ממנה. אבל זה חייב להיות אמין, ואותנטי. אבל בסיפור שלך פשוט חסרה האמינות. הדוברת (שבחרת לספר את נקודת המבט שלה ביומן הזה) נשמעת ילדה, ולא כמו מישהי שמנסה להתחיל את חייה מחדש. אני גם לא מכירה מישהי שתחליט כל כך מהר להקים עם מישהו משפחה ועוד תכתוב על זה ביומן.
ולכן, הנה ההצעה שלי: נסי לכתוב מנקודת מבט שאולי יותר קרובה לשלך. חוויות שאת מכירה יותר מקרוב ויכולה לפרט. שזה לא יהיה רק אירועים יבשים של זה קרה אחרי זה, אלא שיהיה פה בשר, חוויה מרגשת, משהו שאפשר לצלול לתוכו. ואת כל זה, מרוויחים דרך הרבה קריאה של ספרים אחרים, וכמובן הרבה כתיבה ואימון!

המון בהצלחה, ובבקשה המשיכי לכתוב! :)

11/07/2020 15:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך