הגשם הראשון של החורף

batelr 18/05/2013 1334 צפיות 9 תגובות

תמיד כשהוא מגיע, הגשם הראשון של החורף, היא נזכרת: האהבה הישנה שלה זאת שקבורה מתחת דפי היומן של גיל שש עשרה. מתוקה מדבש מששכרת מיין או מבירה מה שהם נהגו לשתות אז..
היא מתענגת על הזיכרון, נושמת אותו ממש. שפתיו המתוקות מטיילות על צווארה. השמש של הים, לשם הם היו הולכים הכי הרבה, נצרבת בעורה. ידיו מטיילות לאורך ירכה. היא כל כך אהבה אותו- אהבה כזאת אי אפשר לתאר במילים. אך בכל זאת היא ניסתה, היא פתחה את היומן והחלה לקרוא:

27/1/1965
היום ריק קיבל את הרישיון שלו, נסענו לים באוטו של אביו. הרדיו ניגן כל הדרך, אך אני לא הקשבתי, הסתכלתי רק על פניו היפות של ריק מרוכזות בנסיעה. אלוהים הוא כל כך יפה!!! אי אפשר לתאר כמה!!

היא הפסיקה לקרוא, דמות פניו של אהובה בצעירותו כמה לתחייה במחשבותיה: פניו המסותתות, סנטרו המחודד ואפו השבור מעט, עניו הירוקות, הצוחקות והניצוץ הקטן שהיה נדלק בהן כאשר הביטה לתוכן, כתפיו הרחבות ששם ורק שם הייתה מוצאת נחמה בחיקו הבטוח.
ביום שהלכו למסיבה ההיא, היא הייתה כל כך מאושרת. הם צעדו יחד בביטחון, הם הקרינו שלווה כזאת. ריק לקח בקבוק בירה הוא שתה אותו בלגימה אחת, היא הייתה רגילה שהוא שותה בירה אחת פה, בירה אחת שם, אבל לא יותר מזה.
היא דברה עם חברותיה הטובות בזמן שריק היה עם חבריו. פתאום היא הרגישה את ידיו סביב מותניה מושכות אותה לריקוד סלואו הוא הצמיד אותה אליו לחזק חזק ולחש שהוא אוהב אותה, אוהב אותה יותר מאשר את עצמו. היא אמרה לו שהיא גם אוהבת אותו ולאחר מכן שאלה אם הוא שיכור הוא צחק צחוק מוזר, עד היום היא זוכרת את הצליל של הצחוק הזה, היום היא יודעת זה היה צחוק של שיכורים, אבל אז היא לא זיהתה, הוא אמר לה שלא והצמיד את שפתיו לקצה ראשה וחזר על זה שהוא אוהב אותה, אוהב אותה יותר מעצמו…
הם יצאו מהסיבה הוא טיפה התנדנד, אבל היא לא שמה לב לזה, הם נכנסו למכונית הוא התניע הסתכל אליה במבט המנצנץ הזה שלו וחזר שוב פעם "אני אוהב אותך, אוהב אותך כל כך, אוהב אותך יותר מעצמי" הוא חיבק אותה חזק חזק אימץ אותה לקרבו הרים את ראשה הסתכל לה בעיניים, נישק אותה נשיקה מנקרת בשפתיים והתניעה הם נסעו. מאותה נסיעה היא רק זוכרת את הצרחה שלה, את הגוף שלו מחפה על הגוף שלה וחושך…
מהלוויה היא זוכרת רק את הגשם, הגשם מהעניים שלה את הגשם מהעניים של אחרים. וגשם מהשמיים- הגשם הראשון של החורף…


תגובות (9)

ואוו…!!
זה סיפור טואובב!
הזיכרונות שלה… הרעיון שלו ממש יפה.
אני מאוד אהבתי אותו3 >

18/05/2013 14:05

תודה רבה :)
השקעתי הרבה מחשבה בסיפור…

18/05/2013 15:27

תמשיכי!!!!

18/05/2013 16:06

זה ממש יפה! היה גשם גם מהעיניים שלי!!

22/05/2013 02:00

תודה מתוקונת :)
ואין המשך, הוא מת!!

22/05/2013 05:40

וואוו איזה סיפוורר !! את חייבת להמשייך !!

23/05/2013 04:25

מזכיר לי אותי…….
היה מטר מהעיינים שלי

31/05/2013 23:08

מרגש :)
דייי אני בוכה פה.. את כותבת כל כך יפה!
את חייבת להמשיך :)

04/06/2013 05:43

תודה רבה, אבל כמו שאמרתי אין המשך :)

04/06/2013 07:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך