NiceDevil
קטע שלישי!! התחבטתי ביני לבין עצמי אם להעלות אותו ובסוף הלכתי על זה. יכול להיות שהוא ימחק. אשמח אם תכנסו לקיר שלי (עדכנתי את הפרטים עליי) ולקרוא את הסיפורים הקודמים שהעליתי "איתי ולא צריך להנדס" ו"קו 77א". אני מתנצלת על הקצב בו עולים קטעים! בקטע הקודם שהעליתי, סיפרתי שיעלה בקרוב סיפור בהמשכים והוא עדיין לא עלה, אז סופר מצטערת, ההשראה קצת ברחה לי. הקטע נכתב בהשראת משפט אחד מהשיר "Best mistake" של אריאנה גראנדה: https://www.youtube.com/watch?v=zB7aSPicqfw ופתחתי אימייל, לכל מי שרוצה לשוחח איתי לגבי הקטעים שלי/להתייעץ/להכיר אותי/לדבר/כל דבר אחר! - [email protected] אשמח אם תיצרו קשר! מתנצלת על החפירה, תגובות ודירוגים יתקבלו בברכה ותודה לכל מי שהגיב ודירג בקטעים הקודמים, לגמרי חימם לי את הלב! נ.ב: כתבתי קטע שמסביר למה בחרתי בשם בו אני מוצגת באתר (NiceDevil), אז אם זה מסקרן אתכם ובא לכם לדעת, תשאירו לי תגובה למטה. ו... זהו, סיימתי לחפור! אוהבת הכי בעולם:)

הטעות הכי טובה

NiceDevil 26/08/2015 915 צפיות 4 תגובות
קטע שלישי!! התחבטתי ביני לבין עצמי אם להעלות אותו ובסוף הלכתי על זה. יכול להיות שהוא ימחק. אשמח אם תכנסו לקיר שלי (עדכנתי את הפרטים עליי) ולקרוא את הסיפורים הקודמים שהעליתי "איתי ולא צריך להנדס" ו"קו 77א". אני מתנצלת על הקצב בו עולים קטעים! בקטע הקודם שהעליתי, סיפרתי שיעלה בקרוב סיפור בהמשכים והוא עדיין לא עלה, אז סופר מצטערת, ההשראה קצת ברחה לי. הקטע נכתב בהשראת משפט אחד מהשיר "Best mistake" של אריאנה גראנדה: https://www.youtube.com/watch?v=zB7aSPicqfw ופתחתי אימייל, לכל מי שרוצה לשוחח איתי לגבי הקטעים שלי/להתייעץ/להכיר אותי/לדבר/כל דבר אחר! - [email protected] אשמח אם תיצרו קשר! מתנצלת על החפירה, תגובות ודירוגים יתקבלו בברכה ותודה לכל מי שהגיב ודירג בקטעים הקודמים, לגמרי חימם לי את הלב! נ.ב: כתבתי קטע שמסביר למה בחרתי בשם בו אני מוצגת באתר (NiceDevil), אז אם זה מסקרן אתכם ובא לכם לדעת, תשאירו לי תגובה למטה. ו... זהו, סיימתי לחפור! אוהבת הכי בעולם:)

מאז ומעולם חשבתי שלהתאהב זו טעות.
למעשה, הייתי בטוחה במאת האחוזים שזו טעות.
טעות מרה, כמעט כמו להתמכר למשהו.
לתלות את האושר שלך במישהו, לרטוט מכל חיוך קטן- זה היה נראה לי טיפשי וחסר אחריות.
אני אוהבת להרגיש שולטת, הכל בידיים שלי, לדעת שכל דבר שאני עושה, זה באחריותי בלבד.
אולי בגלל זה פחדתי להתאהב, להבין שעליי לשמור על עוד מישהו, כאילו היה הוא חיי.
לא בדומה לכל נערה מתגברת בגיל הטיפש-עשרה, לא אהבתי סרטי רומנטיקה, הם נראו לי עיוות אחד גדול של המציאות. המציאות הזו הייתה רחוקה שנות אור ממה שהיו מקרינים לבעלות הרצון הבלתי-נשלט לאהוב מישהו.
זה היה נראה לי כמו אחיזת עיניים, לרמות מישהו, למכור לו דברים שמעולם לא יקרו ואני בספק אם קרו למישהו.
מאז ומעולם חשבתי שלהתאהב זו טעות.

ואז פגשתי אותך, במקום הומה אדם, דווקא בך נתקלתי.
חייכת אליי חיוך כל כך מתוק ומלמלת "סליחה". זה היה הרגע ששכחתי הכל….
את כל העקרונות, את כל הנאומים שהייתי נושאת בחפץ לב על איזו טעות מרה זו אהבה ואפילו את שמי, לרגעים בודדים. אל תשאלו אותי איך זה קרה, פשוט קפאתי, טובעת בעינייך.
אתה הבטת בי ואני בך, למשך כמה רגעים, שתיקה מביכה, אבל באופן נעים. עד ששאלת את שמי. לקחו לי כמה שניות להתאפס, לא אשקר, לפני שאמרתי לך, חייכת והצגת את עצמך.
ומשם הכל התגלגל… דיברנו ימים, לילות, שבועות, חודשים. נפגשנו הרבה, אפילו הלכנו לסרטים רומנטיים!
ואהבתי אותך כל כך, כמו שלא אהבתי מישהו בחיי. היית האהבה הראשונה שלי, הראשונה והיחידה. רק בזמן שהייתי איתך, הבנתי למה אנשים מאוהבים באהבה. כי היא מדהימה!
ההרגשה הזו בבטן, הסופה שגועשת ופוגעת בדופן גופי כשאני רואה אותך, היכולת לחשוב עלייך ולחייך, סתם כך.
הייתי אסירה בכלא שלך, מכורה אלייך, מכורה לטעות שנקראת אהבתך.

כי אתה, יקירי, הטעות הכי טובה שאי פעם עשיתי.


נכתב ב-15:23, 26/08/2015.


תגובות (4)

מתוק וקסום!

26/08/2015 21:36

    תודה רבה לך!:)

    27/08/2015 00:40

אל תעזי למחוק!!!!! ואו! ואו! ואו! זה כל כך נכון! אני תמיד הייתי נואמת ומדברת על איזה טעות זו להתאהב, ועד כמה זה מטופש. עד שאותו בחור הסתכל לי בעיניים, חייך, ושבר את הכל. ואוווווווווו!!!!! מלכה!

06/09/2015 18:25

    וואו, לא חשבתי שאקבל חוות דעת כזו נלהבת על הטקסט הזה. תודה רבה לך, מחמיא לי מאד! אני כל כך כך שמחה שהזדהת עם הקטע, כי זו באמת המטרה שלמענה אני כותבת כאן.
    פשוט תודה :)

    07/09/2015 22:49
סיפורים נוספים שיעניינו אותך