המדריך למחזר הגלקטי – פרק 8 ואחרון

09/11/2017 778 צפיות אין תגובות

רונה
רונה היא ככל הנראה האחרונה. אחרי נפילה קשה עם אדווה נאלצתי להפיק שוב לקחים. נאלצתי להודות שכמה שאני רוצה זוגיות לעיתים זה יוצר מכשול. להיות נחמד, לחייך ולחזר אינם בדיוק המתכון לפיתוח מערכת יחסים מאוזנת ואמיתית.
אני מרגיש שעברתי פאזה. חברות של פעמיים בשבוע כבר לא עושה לי את זה. אני יודע בדיוק מה אני רוצה. אישה, בית, עומק, אש, חברות, ערבות, עד הסוף ביחד.
שוב נכנסתי לאתרי היכרויות, חיפשתי ברשימות את מי אני רוצה הפעם. אתר אלפה סידר לי 48 שעות חינם. כך הוא עושה לגבוהים ולכל מאפיין נדיר שיכול להעלות את הרייטינג שלו ולתת לבנות המין היפה כמה רגעים לפנטז, על גבר נאה וגבוה, משכיל וחם שיעשה להן את החורף.
כן כולנו רוצים חום. לא משנה באיזה מצב צבירה. גם סקס הוא טוב, כמעט כמו סם. כמות האדרנלין, הטסטוסטרון והאנדורפינים המשתחררים מזכיר קוקטייל סמים משובח.
נכנסתי לאלפה והתחלתי להפגיז. 48 שעות אינם מספיקים לחילופי מסרים מכובדת. התחלתי לחנטרש. ברגעים האחרונים של חלון המנוי פשוט השארתי מספר טלפון.
אחרי כמה ימים רונה כותבת לי בווטסאפ. אין לי כמובן מושג מי היא. מתכתבים ומשוחחים בטלפון. היא נשמעת חכמה וזריזת מחשבה. קובעים טנטטיבית ליום רביעי אבל היא תסיים לעבוד בעשר בערב. אני מתקשר בשמונה … וקובעים.
היא מזהירה אותי שהיא מכירה את כולם בעיר הזאת. נכנסים לקפית ואכן הברמן מכיר אותה. יושבים על כוס יין אדום ומתחילים לדקלם את סיפור החיינו שמסתיים בקרוב. השיחה טסה ומדלגים מנושא לנושא. מידי פעם אני מדקלם את רשימת הנושאים שננטשו בילדותם. היא מתחילה להעריך אותי ומבינה שאני רץ למרחקים ארוכים. שנינו לא חזקים באגו, במי צודק ובמי יאמר את המילה האחרונה. שנינו יודעים לכבד ולתת לשני להרגיש טוב עם הסיפור שלו. שנינו יודעים להפסיד בכבוד. שנינו מזמן הבנו שזוגיות היא משחק של הקשבה. לימים נדקלם יחד את סיסמת הזוגיות שלנו, לפנק, לפנק, לפנק. לקראת סיום הדייט אני מבחין בעיני הנמר שלה, הימנית יכולה להפנט שור, אבל אני עשוי מחומרים אחרים, מרכז השמש ומרכז הנשמה הם הטריטוריה שלי.
קבענו להמשיך. היא התריעה שהבת שלה חוזרת מחול וכל אותו סופשבוע משוריין עבורה. ביקשתי שתשמור לי את מוצש.
נסענו לבל-בוי, בר בתל אביב. אוירה מיוחדת, סיפורים על הילדים, החיים, הגרוש והגרושה. אני מתחיל לקבל תמונה. מי רוצה פרטים טכניים כאשר ענן הבושם עוטף לך את הלב. אחרי שעה של אלכוהול אני שולח נשיקה על הלחי. היא נשארת אדישה, לא סוטרת ולא מתעלפת. כנראה אדם ורבלי. סט הבשמים שלי לא מזיז לה. ההומור בקושי מגרד לה את הכנף. אצטרך להמציא את עצמי מחדש. דווקא נחמד.
מוריד אותה ליד ביתה. שוב נפרדים בנשיקה עם כוונה להמשיך להיפגש. אני מפגין את מקסימום ההתלהבות האפשרית, מנסה לאותת לה שאני בחור עם פוטנציאל.
(יום שני)מזמין אותה למקום שלא מכירים אותה עם מרק בצל מצוין. (תודות לדפנה). אוסף אותה בעשר מביתה ונוסע לביתי. היא מבינה את הכיוון ולא נלחצת. קרה לי בעבר שנשים חששו ממני. זאת הייתה הילה לפיטורים. מי שלא מזהה שיש לה עסק עם חנון אינה רגישה מספיק עבורי.
המרק מוכן אבל הקרוטונים נעשים בעבודה משותפת. היא מבינה שיש לה עסק עם גבר שיודע לעבוד במטבח. שנינו מתחילים ללמוד לשתף פעולה, לעזור, להתחשב, לשאול מה תעדיף, להציע פשרה. זה כמובן מקרב וזו הייתה המטרה. וזה גם מעין מבחן וגם התחלה של יחסים. יחסים צריך לעצב וכך עושים זאת.
אחרי המרק עוברים לסלון עם כוסית משקה. המגע מינימלי ועדין. היא חולצת נעליים. אני מתיישב על השטיח. נשיקה קלה וחיבוק ארוך. שנינו נושמים לרווחה. החיים לא פשוטים. לחפש ולחטט ולפשפש שבועות וחודשים בעולם אחרי בן זוג זו מלאכה מתישה.
בסוף השבוע אני טס עם הבת לסקי. נותרו לנו שלושה ימים ליצור קשר משמעותי. בין לבין אני קופץ אליה לקפה. ביום חמישי אני מביא לה זר פרחים. היא נמסה. מזמן לא קיבלה פרחים. אני מרגיש שסוף סוף אני נוגע בה והיא מרשה לעצמה להיות פגיעה מולי. אין דברים כאלה. אנחנו מתנשקים ארוכות. היא מזמינה אותי להתקשר משם.
כל ערב בלובי לאחר סיום הפעילויות אני מתקשר אליה. שיחות של שעה יוצרות במהלך השבוע קירבה שלא ציפיתי לה. בערב האחרון שם אני מסביר לה את המשקל של השיחות היומיות האלה. חשוב לי שהיא תדע היכן אני עומד.
אחרי שהילדים יצאו לבילויים שלהם היא הגיעה. החברות הזאת צוברת ותק ועומק. יש בה הכל מהכל.
אנחנו דומים מאוד.
השבועות והחודשים עוברים. הקשר מתחזק ומעמיק. דבר לא יעצור בעדנו. אני כנראה אלוף העולם באהבה. סוף סוף יש לי תואר מכובד. בניגוד לכל הבינוניות בשאר ההיבטים של החיים, כאן אני לא חובבן. שובר שיאים, שורף מיילים.
"אני אקח אותך למקומות שמעולם לא היית בהם. לאהבה שמעולם לא חווית. לסערות רגשות ממכרות. לחברות נעימה ובטוחה שתוציא ממך את האדם המופלא שאת. לפלנטה אחרת."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך