הנשיקה הראשונה

18/10/2019 666 צפיות אין תגובות

זה היה ערב סתוי וטיילנו בגדוד שלקראת הלילה היה דומם לחלוטין מלבד 2 חיילים שעשו ריצה ורכב האבטחה שמסייר לא היה בחוץ אף אחד.
האור שבקע מעמוד התאורה הישן הדגיש את שערה השאטני,היא כל כך יפה באור הזה,גופה היה עטוף במעיל הפליז הגדול שעליו מתנוסס סמל הגדוד בעוד אני לבשתי רק את המדים כי היה לה קר,הקור לא הזיז לי כמעט כי מתרגלים לזה אצלנו.
זאת הייתה הפעם הראשונה שיצא לנו להסתובב ולדבש לבד בלי אף אחד אחר,דיברנו על המון דברים באותו ערב,צחקנו והייתה אווירה טובה.
לאחר כמה שניות,אולי דקות ואולי שעות,הזמן זז אחרת באותו ערב התיישבנו על מדרגות מגדל השמירה הישן והנטוש בפינת המחנה,הנחתי את הנשק שלי בפינה והיא צחקקה ואמרה שהנשק עושה אותי יותר גברי אז הרמתי אותו ושמתי עליי שוב את הרצועה,היא לא נשאה נשק כי התפקיד שלה הוא תפקיד עורפי.
הסתכלתי בעינייה הכחולות ואמרתי שהנשק זה סתם חתיכת מתכת כדי לשמור עליה,היא התקרבה אליי ונישקה אותי בשפתיים,משכתי אותה בקלילות והיא התיישבה עליי והתחלנו להתנשק בטירוף תוך כדי שהיא מורידה ממני את חולצת המדים ואני פותח את מעיל הפליז,זאת לא הייתה הפעם הראשונה שלי אבל ההתרגשות הייתה מורגשת ואז הייתה הכריזה "פטיש חם פטיש חם הקפצת כיתת כוננות הקפצת כיתת כוננות",לבשתי את החולצה והיא נישקה אותי לשלום ואמרה "תשמור על עצמך" בזמן שרצתי לג'יפ


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך