shachar974
זה בטח חופר לכם שאני מדבר עלי ועליה אבל אני בנאדם פתוח אז לא מפריע לי כאילו לספר... אני גם מחכה עד שיהיה לי רעיון לסיפור.. זה יהיה סיפור קצר זה בטוח אבל אני אמשיך לספר מה קורה עם הידידה שלי עד שיהיה לי סיפור... שבוע טוב אנשים! ♥

הפחד שלי מהטעויות של עצמי

shachar974 26/04/2014 707 צפיות אין תגובות
זה בטח חופר לכם שאני מדבר עלי ועליה אבל אני בנאדם פתוח אז לא מפריע לי כאילו לספר... אני גם מחכה עד שיהיה לי רעיון לסיפור.. זה יהיה סיפור קצר זה בטוח אבל אני אמשיך לספר מה קורה עם הידידה שלי עד שיהיה לי סיפור... שבוע טוב אנשים! ♥

אז הנה עוד סיפור על החיים שלי שנקשר לילדה הזאת אבל הפעם… הפעם אני אוסיף כמה דברים מהעבר שלי…
תבינו במשך כל החיים שלי היו לי בעיות עם בנות אף פעם לא הסתדרתי עם הבנות בסביבה שלי רק בנות שגרות רחוק או בחו"ל…
היו לי ידידות רבות מכל רחבי הארץ במהלך השנים האחרונות… לא נפגשתי איתן רק דיברנו בטלפון או בהודעות אבל עדיין זה היה חיבור חזק בשבילנו…
עברתי הרבה מאוד איתן… עצב שמחה כעס ריבים ובסוף תמיד השלמנו
איכשהו בסופו של דבר קרו דברים שחלקם הגדול בגללי וקרה מה שקרה ניתקתי קשר איתן…
אני מתחרט על כל אחד מהפעמים האלה שאני לא בקשר איתן…
אני מתגעגע בכל יום וחושב עליהן בכל יום…
עכשיו אם נקפוץ להווה… מי שקורא את הסיפורים שלי יודע שאני אוהב את ידידה שלי…
האמת היא שהיא הידידה היחידה שיש לי מהסביבה הזאת…
היא ילדה טובה.. נחמדה מצחיקה תמיד שם בשבילי ואני לא יודע למה… אני מחשיב את עצמי בתור חרא בנאדם…
אז אני מפחד ששוב אני אעשה את אותם הטעויות… שוב אותם הריבים… שוב אני אאבד מישהי
שהמקום שלה אצלי בלב כל כך גדול!
קשה לי עם זה אז פשוט… דיברתי איתה על זה היום בפייסבוק.. הייתי חייב להוציא אותה ולשמוע מה דעתה…
נראה לי שיש לי מזל כי לא עיניין אותה העבר שלי ולא שום פחד שלי כי היא אמרה לי שהיא לא מוצאת אצלי משהו כזה שבגללו היא תנתק ממני קשר…
ואני בטוח שתגידו שאני סתם מפחד או שהיא בטח אמרה את זה מרחמים והיא לא רצתה להדאיג אותי…
אבל אותי זה לא מעניין כל כך… פחדתי ברמות! הייתי כל כך מבואס! המחשבות האלה שאני אאבד אותה לא יצאו לי מהראש! לא הצלחתי לחייך… ואז כשהיא אמרה לי את תמילים האלה כמו קסם ישר חייכתי ישר הרגשתי טוב כאילו שלא קרה לי כלום ולא עבר עליי כלום 2 שניות לפני זה…
מה שהילדה הזאת עושה לי… אני לא חושב שזה קרה לי עם מישהי אחרת…
אני שמח שהכרתי אותה! אני מאושר שהיא בחיים שלי! ואני אנסה כמה שיותר לשמור שהיא תישאר שם!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך