הרצח פרק 3

EdenEchelon 02/08/2011 649 צפיות אין תגובות

אני חושב שאני מרגיש אליה משהו,יכולתי להסתכל על העניים הכחולות שלה שעות פתאום הגיעה חברה שלה וקראה לה היא הסתכלה אלי והתרחקה הרגשתי מטומטם שעמדתי לסכן אותה לא ידעתי איך להתנהג עכשיו אחרי שנישקתי אותה זה ישנה דברים אני יודע.
נרדמתי בכל השיעורים לא הצלחתי לישון בלילה אפילו דקה, בהפסקה נועה העירה אותי במבט שלא יכולתי לקרוא אותו אני יכול לקרוא אנשים לפי המבט שלהם אבל לא הצלחתי להבין מה היא חושבת "ג'ורדון הדבר שרצית להגיד לי היה הנשיקה או שזה משהו אחר?".
"משהו אחר אבל אני לא מתכוון לספר לך".
"חשבתי שאתה סומך עלי התחרטת?"
"אני סומך עליך תאמיני לי זה לטובתך שאני לא מספר לך עזבי זה סתם.."
"והנשיקה גם היא הייתה סתם?"
רציתי להגיד לה שאני אוהב אותה "לא, זה לא היה סתם"
היא חייכה אלי "היית רוצה לצאת בזוגות עם חברה ואיתה עוד בן מחר בערב?"
כנראה שנועה מחבבת אותי כמו שאני אותה, הסכמתי הייתי מעדיף שנצא לבד אני לא טוב עם אנשים
"בסדר אני יבוא " חייכתי.
נשמע צלצול מהתיק שלי "אתה יודע איפה שאנון?"
זה היה אח שלי ג'ארד לקח לי דקה לענות לו הוא לא יודע עדיין כלום על מה שקרה
"לא דיברתי איתו היום, למה.. מה קרה?"
"הוא לא עונה לי אף אחד לא יודע איפה הוא, שמעתי שהייתה דקירה בבר אתמול אני דואג לו".
חשבתי אולי כדי לספר לו שנוכל לתמוך בשאנון ביחד זה קצת גדול עלי עוד לא יצא לי לנסות לדבר עם משהו שרצח אתמול אני צריך לספר לו אני תמיד מספר לו מה עובר עלי.
"ג'ארד אני ידבר איתך בבית יש לי משהו חשוב להגיד לך"
היום בבית הספר סוף סוף נגמר, נועה היא הסיבה היחידה שאני ממשיך להגיע לבית הספר, הייתי מסתגר בבית אם היא לא הייתה קיימת.
הייתי לחוץ להגיע הביתה כי הייתי צריך לספר לו מה ראיתי, אני בטוח ששאנון יתעצבן עלי כשידע שסיפרתי לו אבל זה לטובתו הוא צריך את החברים שלו.
אם הייתי במקומו לא הייתי רוצה שידברו איתי על מה עשיתי , הייתי רוצה לדעת שהם תומכים בי ולא נגדי שאני הכי צריך אותם.
נכנסתי הביתה זרקתי את התיק והסתגרתי בחדר ג'ארד עוד לא הגיע הביתה היה לי זמן להיות לבד ולחשוב איך אני הולך לספר לו על הרצח כי הוא לא יאמין לי כל כך מהר שהחבר הכי טוב שלו רצח בן אדם.
שמעתי טריקת דלת, הרמתי את הראש מהמיטה הלב שלי דפק כאילו אני צריך להתוודות בפני שוטר שאני רצחתי היה לי קשה לשחזר את כל מה שראיתי באותו יום.
"נו אז מה רצית להגיד לי הייתי סקרן כל היום"
"אממ… זה בקשר לשאנון, אני הלכתי לבר שליד הבית ואז שאנון נכנס כועס ואחריו אחד שעובד איתו, הם התחילו לריב והם יצאו החוצה…" הוא עצר אותי "רגע רגע.. מה אתה מנסה להגיד לי בזה ששאנון זה שדקר?"
"כן ג'ארד אני ראיתי אותו דוקר בעיניים שלי אני הייתי שם ראיתי אותו מהחלון אני יודע שזה לא הגיוני שזה הוא אבל אני עד לרצח ולא קל לי עם זה" הוצאתי את המשפט עד שנגמר לי האוויר ג'ארד הסתכל עלי כאילו הייתי רוח רפאים הוא לא ידע איך לאכול את מה שסיפרתי לו.
"זה לא יכול להיות, שאנון לא כזה הוא בחיים לא היה רוצח.. אני הולך לדבר איתו"
"לך .. אם תמצא אותו" עכשיו שאנון ידע שספרתי, הוא לא יסמוך עלי יותר אבל סיפרתי לחבר הכי טוב שלו הוא לא יכעס עלי, אני מקווה.
עם כל הלחץ שלי לספר לג'ארד נזכרתי שיש לי פגישה עם נועה ועם חברה שלה ועוד בחור מסתורי שעוד לא ראיתי אותו התלבשתי ויצאתי לאסוף את נועה עם המכונית האדומה האהובה עלי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך