השיטה להגשמת חלום- חלק 2

אנה 20/01/2012 668 צפיות אין תגובות

דחפתי קלות עם הרגל שלי את הרגל של סיוזן, ורמזתי לה עם העיניים לכיוונו. והנה הוא כבר היה לידינו…

"אני ישבתי שם בסוף ואפילו משם לא יכולתי שלא להבחין בשתי היהלומים שיושבים מלפניי בבר.." אמר מחייך אליי.
"זו הייתה מחמאה??" שאלתי (כי זה היה המחמאה הכי מטופשת ששמעתי בחיי)
"אני יודע שאני לא כל כך טוב במחמאות.." אמר נבוך, והשפיל את מבטו. "לפחות ניסיתי…" מלמל לעצמו ופנה ללכת… תחושת רחמים מלאה אותי, איך אדם שנראה כל כך כריזמתי נראה פתאום עומלל כל כך?! "הי,חקה!" צעקתי לעבר הדמות המתרחקת, כשסיוזן נועצת בי מבט שואל. הוא הסתובב. "מה לא תזמין שתי בחורות כל כך יפות לשולחן שלך??" אמרתי… "בטח שאזמין..! אמר, והחיוך שוב עלה על פניו..
אני קמתי והלכתי לעברו, וסיוזן נגררה אחריי, כשמבטו של תים מלווה אותה כל הדרך.
"הבאתי לנו שתי אורחות יפיפיות".. פנה לאנשים שישבו בשולחן. הרגשתי חנק מרוב התרגשות עוד שנייה אני יושבת בשולחן אחד עם אנשים כמו בראד נוטרון, סמי לאוי, סננלה גריי!!! אני עוד שנייה מתעלפת!! אבל ידעתי שאני צריכה להחזיק את עצמי בידיים, ולהתנהג כמו הנשים מהאליטה של החברה, כאילו נוכחותם בכלל לא מפתיע אותי..
"שלום שמי אמה לייטון" אמרתי. סיוזן גם היא הציגה את עצמה. היושבים קיבלו אותנו בברכה והזינו אותנו לשבת. לאחר שהתמקמנו התחילו השיחות והשאלות.העניין היה, שהשם משפחה שלי לייטון הוא שם משפחתו של אחד המיליונרים הגדולים בעיר, מחזיק רשת מלונות על שמו. אני כמוון לא הייתי קשורה בשום אופן לאותו מליירדר, אך ניצלתי את העובדה הזאת מספר פעמים. וגם עכשיו כמוון אמרתי שאני בתו של ג'ים לייטון המפורסם. כמוון התציידתי בכמה מן המידע הכללי שקראתי אליו מהאינטרנט. כולם כמוון מאוד שמחו לדבר אם בתו של ג'ים לייטון, ושאלו אותי שאלות ואני ניסתי לענות תשובות שנונות וכלליות מבלי לדבר לעניין, כמו שנוהגות לעשות נשות החברה הגבוהה, אך בכל זאת השתדלתי להיות נחמדה ולחייך כמה שיותר.. בהמשך העברתי את השיחה לנושאים אחרים כמו מכוניות ומקומות עולם שבהם בחיים לא הייתי.. כמוון גם סיוזן דיברה המון, היא התיידדה במיוד עם סננלה גריי הן דיברו על הטרנדים החדשים של האופנה וגריי אפילו הזמינה אותה לתצוגת אופנה באוקטובר. בקיצור הכל הלך לא רע..
אני ניסיתי כמה שיותר להתחבר לסמי לואי כי ידעתי שהוא הדלת שלי להגשמת חלומי, סמי לואי הוא אמנם לא דמות מפורסמת אבל אני ידעתי שהוא העורך הקולי של ערוץ 4, והוא הדלת שלי לעולם הטלוויזיה. אני כמוון ביתיים לא אמתי לו כלום אלא סתם דיברתי איתו, המטרה הייתה שישאיר לי את מספר הטלפון שלו. ומשם אני כבר אסתדר..
אבל היה דבר אחר שהטריד אותי וזה הוא ג'רמי, כל אותו זמן לאחר שהביא אותנו לשולחן לא דיבר כלל.. אלא יותר נעץ מבטו בדבר מסויים וכמעט ולא מצמץ. לא ידעתי מה עובר אליו.. אולי התחרט שהזמין אותנו לשולחן. או שאולי חושב שהשתלטנו על השיחה.. לא ידעתי, מידי פעם הפנתי אליו את ראשי וניסיתי לעוד אותו במבטי, אך הוא רק חייך אליי מן חיוך עומלל ושוב שקע המחשבות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך