השיטה להגשמת חלום- חלק 3

אנה 20/01/2012 807 צפיות אין תגובות

התחלתי להרגיש לא נוח עם מה שאני עושה כרגע.. הרי אני מנסה לפתח קשרים עם אנשים, לא כי הם באמת מעניינים אותי, אלא כי אני רוצה לנצל אותם בהמשך למטרות האישיות שלי.. אבל דיכעתי את המחשבה הזאת, אפשר לחשוב.. זה לא כזה נורא, אם לחשוב בצורה ריאליסטית רוב האנשים בעולם עושים את זה.עודדתי את עצמי והמשכתי בשיחה עם לואי..
השעה כבר התקרבה לעשר והאווירה נהייתה יותר שקטה, נראה שכל יושבי השולחן התעייפו קלות, אך פתאום ברקע נשמע מוזיקת טנגו אנרגטית, וליד שולחנינו הופיע שוב תים, אני כבר שכחתי לגמרי מקיומו והייתי מופתעת לראותו, הוא כמוון פנה לסיוזן והזמין אותה לרקוד, כשהוא רומז שהחבורה בה אנחנו נמצאות משעממת. סיוזן קמה והלכה איתו לרחבת הריקודים. לפתע שמתי לב להבעת פניו של ג'רמי, והיא הביעה גועל, כנראה תים הוא לא כל כך נאהב בחברתו.. הוא קם גם כן, והזמין אותי לרקוד. ידעתי שהוא עושה את זה רק בשביל להחזיר לתים אך לא הייתה לי שום סיבה לסרב, וגם שמחתי שהוא סוף סוף החליף את הבעת פניו מהפרצוף החמוץ שהיה לו מקום.
יצאנו גם כן לרחבה וסיוזן עשתה לי פרצופים רומזים כל שנייה, שאומרים שג'רמי דלוק עליי. אבל ידעתי שזה לא נכון מכיוון שהוא בכלל לא הסתכל לי בעיניים כל הזמן הזה. הוא היה עשוק בלנעוץ מבטים בתים. כך רקדנו, ואני חייבת להודות שתים וסיוזן נראו יחד הרבה יותר טוב. המוזיקה נספקה וג'רמי ליווה אותי למקומי, סיוזן ותים נשארו מאחורינו והחליפו טלפונים. ג'רמי הודה לי על כך שרקדתי איתו, ואני חייכתי אךיו והודתי לו גם כן (למרות שחשבתי שהוא רקדן גרוע). אך כשהתיישבתי גיליתי שסמי לואי כבר הלך ולא השאיר לי את המספר שלו כפי שציפיתי. הייתי מאוכזבת.. כל התכנית הייתה לשווא, טוב לפחות לסיוזן יצא מזה משהו. שמעתי את צחוקה המתגלגל מאחוריי עם תים. כולם התחילו להתפזר, וגם אני פניתי ללכת, נפרגתי מג'רמי והודתי לו אל הכל, ציפיתי שיהייה ג'נטלמן וילווה אותי עד ליציאה, אך זה לא קרה. לכן לקחתי את התיק שלי ויצאתי החוצה.היה ממש קר, עצרתי מונית ונסעתי הביתה. היום הזה היה מאכזב וחסר תועלת.. מה חשבתי לעצמי כשתיכננתי את זה, תהיתי בראשי, אולי התנהגתי לא נכון.. עברתי בראשי על מאורות היום.. אך לא הצלחתי לחשו על כלום. עליתי במדרגות לדירה שלי,הייתי עייפה ומוטשת, נכנסתי למקלחת והלכתי לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך