טלפון שבור – פרק 8 על הארי

03/03/2013 776 צפיות תגובה אחת

קמתי בבוקר למשמע הטלוויזיה שבחדר על פול ווליום על השיר של דה וונטד ,
ידעתי יום חרא , התחלה חרא , צרחתי על ליז שתמיך ומה נראלה שהיא בכלל שומעת את השיר המכוער הזה … היא אמרה שהיא לא שמה לב ושהיא התקלחה .. השעה הייתה כבר 10 וחצי בבוקר…
ליז היא אחת הבנות שקמות מאוחר , או מוקדם השכם בבוקר , היא הפכפכית כזאת ..
עכשיו אני אתאר לם את ליז ..
ליז היא בינונית בגובהה יש לה שיער מתולתל ארוך ושחומה קצת ,
עניים כחולות כהות , רזה , בעלת חוש הומור שאי אפדר שלא לעמוד בפניו .

-המשך הסיפור –
לפתע אחרי שצרחתי על ליז נזכרתי שפספסתי את הפגישה עם הארי ושקבענו ב9 ..
בדקתי את הטלפון ואני רואה שהוא היתקשר ושלח לי מלא אסאמאסים ,
שלחתי לו הודעה :
"בוקר טוב לאב , אני מצטערת קמנו מוקדם
ושכחנו באלך ניפפגש בערב ? :)"
לא עברו שניות ספורות ונשמע צליל ההודעה מהארי ,
הוא ענה כך :
" חחחח זה בסדר , בכיף נבוא לאסוף אותכן
ב 10 "
כתבתי לו שבסדר ושהפעם לא נאחר ..
היום עבר ממש מהר , אני וליז ירדנו לחדר של הבנות ואלנו אותם אם הם רוצות לבוא איתנו
לקניות ולאכול ברחובות הראשיים , הם לא יכלו כי הם אירגנו את המזוודות , ניקול אמרה שהיא
נשארת במלון כי אבא שלה אמור להגיע מגרמניה , -ההורים שלה גרושים –
לפגוש אותו עוד יומיים אז היא תיהיה איתנו .
הלכנו אני ניקול וליז נכנסנו לחניות וקנינו בגדים לערב :)
אחרי דגמרנו הכנו למלון וניפרדנו לשלום מניקול ,
ליז רצה לאמבטיה ואחרי ששעה של צעקות שאני אומרת לה זגם אני צריכה להכנס היא יצאה
משם , נכנסתי לאמבט תוך חצי שעה גמרתי .
ליז לבשה מכנס קרעים בהיר וסוודר אפור בהיא עם הדפס זברה ונעלי בובה שחורות , שמה עגילים והתארפה , הייתה מהממת , אני לבשתי גרביון סגול עם מכנס 'צר וסוודר סגוול עם הדפס נשיקה נעלי בובה שחורות והיתאפרתי .
הגיעה כבר 10 וחמישה והארי שלח לי הודעה שהם למטה ולרדת , ליז היתרגשה ולא הפסיקה להלחץ , הגענו לקומת הלובי , לפטע אני קולטת את מאטי עם חבר שלו יושבים בכניסה ועושים לנו שלום , לא היה נעים לי …הוא התקרב אליינו נשק לי ולליז נשיקה נעימה בלחי ושאל לאן אנחנו … אמרנו לפגוש חברות חדשות ,לפטע לי כמו כל פעם מצילה אותי ואמרה "אנחנו ממהרות מחכים לנו בחוץ נדבר אחכ ביי בנים " נשקה להם בלחי ותפסה ביידי ורצה לכיוון האוטו המצפצף לנו ..
נכנסנו לאוטו הגדול .. בפנים היו הארי , לואי , ליאם וזאין , הם החמיאו לנו שאנחנו נראות מדהים וגם כמובן ליז לא הפסיקה לדבר ולספר כמה היא אוהבת אותם , לואי שנהג אמר שהולכים למועדון לא מוכר כדי להשתחרר , הארי לא הפסיק להסתכל עליי , ואמר לי הוא צריך לדבר איתי אמרתי שבסדר ודמתי לב שנייל לא מפסיק להיתסכל על ליז , בתור הפייב שלי נעלבתי .
ירדנו מהאוטו ולואי עזר לי ולליז לרדת , נכנסנו למועדון וזאין וליאם הלכו , נעלמו פתאום , נשארנו רק אני ליז נייל הארי ולואי , לואי אמר שהוא הולך לראות את אלינור שמחכה בסוף המועדון ונשארנו אנחנו , הארי לקח אותי לצד והיתיישבנו על הבר והזמנו צייסרים של וודקה , אני לא שותה אז הזמנתי קולה ,
הוא אמר לי כך "מרינה , מחר אני נוסע לציישר ואני רוצה שתבואי לבקר את גמה ואמא שלי , סתם תבואי ואז נעשה סיבוב ואכיר לך את השכונה.. "
אמרתי שבכיף ופתאום קיבלתי הודעה ממאטי :
"אחלה חברה מצאת לך במועדון הזברה הנדחת בלונדון"