להתראות תסכול..

אילנה LOVE 05/12/2013 820 צפיות תגובה אחת

זה לדמיין את המגע שלך ,
לדמיין את החום שפעם היה הכל עבורי..
פתאום התמונה של הפנים שלך מופיע בראשי , אני מתחילה לשמוע- אני שומעת את כל המילים שאמרת , המילים שנחרטו עמוק בתוך הראש !
עברו רק כמה חודשים מאז הכל נגמר וזה נראה כאילו זה קרה אתמול ,
לא הייתי מאושרת , הרגש גבר על המחשבות שלי ..
יכולתי להיות יותר גבר ממה שאי פעם תהיה ויותר אישה ממה שאי פעם תמצא .
השם שלך נאמר שוב ושוב לכל מקום שאני הולכת , פעם זה היה מכאיב לי והכל היה מתפרץ החוצה .
היום כ"כ כואב לי שאין שום רגש אפילו לא כעס או אכזבה , יש רק ריקנות .
או בעצם יש רגש , רגש שפיתחתי עם השנים בכל זאת עברו 4 שנים שאהבתי אותך , הרגש הזה הוא תסכול , אחרי כל מה שהיה אני חושבת שאני והתסכול לא נפגש יותר !!

בניתי לעצמי חיים חדשים , אומנם מאוד קרובים אלייך אבל אני מבטיחה שלעולם לא תאכל להיכנס אליהם.
מתי שהוא אמרת לי את המילים " אני מבטיח" ואני האמנתי , אל תגיד תבטיח לעולם דברים שאתה לא יכול לקיים .
היום אני אחרת , פחות רגישה פחות אוהבת , אבל אני יודעת שגם אם תחזור אני לא נופלת למשחק שלך ,לא שוב !
כשהלכת השארת רק דבר אחד מאחורייך , זכרונות , אני מבטיחה לך לא כמוך שאתה מבטיח ולא מקיים אני מבטיחה ועומדת מאחורי כל המילים שלי , שאת הזכרונות האלה אני אשכח מתי שהוא אבל אתה הוא היחיד שתזכור אותם ! אני מבטיחה שכל החיים שלך תצטרך להיסתכל מאחוריך , אתה בטח שואל למה ? – כי אולי אני יהיה שם !


תגובות (1)

זה מהמם!

05/12/2013 10:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך