חסרת
הסיפור הזה מוקדש לאהוב ליבי.שבחיים לא יהיה לצידי אלא רק בתוכי
אוהבת אותך יותר מדי!!!

לשכוח את העתיד…

חסרת 16/02/2014 701 צפיות אין תגובות
הסיפור הזה מוקדש לאהוב ליבי.שבחיים לא יהיה לצידי אלא רק בתוכי
אוהבת אותך יותר מדי!!!

רגש מקדים:
לו הייתי שוכחת מהמחר,וחיה רק את ההווה.
אם רק הייתי מצליחה לדמיין שאני לא אהרוס כלום מעתידי.
הייתי פשוט נהנת ועפה אל מסע של שכרון חושים
זה היה מתחיל בך!ונגמר איתך!

זה קרה הערב שישבתי בחדרי על שטיח השאגי הנעים שלי.והבטתי בקירות החדר שסגרו עלי.
״האם את אוהבת אותו?״קול שאל בתוכי. ואני השבתי לו בקול ״כן״ בשאגה.
פתחתי את ארון הבגדים שלי ובחרתי לי שמלה שחורה וצמודה והתאפרתי קלות.
יצאתי לכיוון הרכב כשהיעד היה ברור לי ״אקסטרה׳ מועדון הריקודים המטורף באיזור.המועדון שבו תמיד הוא נמצא.
כשהגעתי לשם הבטן שלי עשתה סלטות בקצב המוזיקה.אבל מהר מאוד אזרתי אומץ ונגשתי לרחבה.התחלתי לרקוד בקצב מטורף לא ראיתי כלום מולי,הכל קפץ וסובב סביבי.כאילו עפתי באוויר.ואז כמו במנהרה שבסופה נראת נקודת אור,נראתה לי דמות מוכרת על יד הבר.
הוא היה שם,אנטוליק,הוא בדיוק היה איך שאהבתי,חצי חיוך חצי היסוס.לא יודע אם כן או לא אבל לבסוף הכריע החיובי.הוא התקרב לרחבה והתחיל לרקוד איתי.נהנתי מכל רגע.ובאיזשהו שלב זה כבר היה טבעי שאני אחבק אותו ואמשוך אותו אליי קרוב.בסך הכל אנחנו לא זרים,שנינו כבר חודשים מחכים לרגע הזה.כל הזמן הזה של חילופי המבטים,החיוכים והגילויים שנעשו בנינו.הפעמים שהוא עבר דרכי רק כדי לדבר איתי או סתם להתבונן בי מקרוב.כל אלה עשו את שלהם.היום הייתי מוכנה להראות לו עד כמה גם אני אוהבת אותו.
עשינו הפסקה ופנינו לבר לא יכולנו לדבר כי המילים היו מיותרות בעיננו.כל החודשים האלה דיברנו מספיק.עכשיו המבט כבר אמר הכל.
הוא רכן לעברי ושאל ״רוצה לצאת?״
הסתכלתי עליו והנהנתי בחיוב.יצאנו לאוויר הפתוח הוא החזיק את ידי.ואמר לי ״את יודעת כמה חיכיתי לרגע שבו תרשי לי להתקרב אלייך ולגעת אפילו רק בכף ידייך?״
עצרתי ומשכתי אותו צמוד אליי,״לא רק בכף ידי…״עניתי לו.
הוא התקרב עוד יותר וכבר לא היה מה שיפריד בנינו.והוא שלרגע לא האמין שילך בעדינות ולאט לעבר בחורה כל שהיא.הוא שהיה תמיד משתמש וזורק.ממש אותו בחור פתאום הבחין שידו קופאת על לחיי.ואצבעותיו נעות באיטיות אל עבר שפתיי ושובבות אותן בעדינות,המבט שלעולם לא ישכח מזכרוני…
והחום שהרגשתי כששפתיו נחו על שלי וטיילו להם על פניי,וחמקו לעבר אוזניי ולחשו לי ״אני אוהב אותך,אני רוצה שתהיי האישה שלי"
החלטנו ללכת משם לצימר בצפון סתם כך מבלי לתכנן.הגענו לשם לקראת בארוחת בוקר,אכלנו ומשם ברחנו לחדר.
בשעה 12 התעוררתי כשהוא נמצא בין זרועותיי,הוא הביט בי ולחש ״זו הפעם הראשונה שאני אוהב מישהי ברמה של אהבה שמתגברת ומתרבת מרגע לרגע ומתעצמת כל שנייה יותר.את כאילו מעניקה לי כוחות שלא הכרתי״
הבנתי אותו,כי ככה בדיוק אני הרגשתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך