לשלוח לו או לא? בבקשה אני צריכה עצה..

מה היית רוצה שנהיה?

01/07/2017 1257 צפיות תגובה אחת
לשלוח לו או לא? בבקשה אני צריכה עצה..

מה היית רוצה שנהיה? זאת השאלה שעומדת לי בראש בלי מענה.. השאלה שרודפת אותי ימים שלמים, ולוקחת ממני זמן ארוך של מחשבה..הראש אומר לשאול כבר ולדעת את התשובה אך הלב.. הלב אומר לי שאת יודעת שהוא לא ירצה אותך.. למה שירצה בחורה כמוך? יש כלכך הרבה יותר שוות ממך, למה שירצה בך? את נאה אבל לא מספיק, יש לכם נושאים משותפים אך כנראה שלא מספיק, את אם אופי טוב אך לא כמו שהוא אוהב.. אני הייתי רוצה שהוא יהיה שלי.. הבן אדם הזה שכבש אותי מהרגע הראשון שבו התחלנו לדבר.. הבן אדם הזה שיודע באיזו נקודה לגעת כשצריך, והבן אדם הזה שיכול באותה השנייה להחמיא והעליב.. אני רוצה את התועלת ספרים הזה, שזה מה שאני הכי אוהבת בו.. את זה שהוא חכם כלכך ועושה המון דברים בחיים שלו, בקיצור, הוא לא משעמם. אני רוצה את הילד הזה שברגע שהוא נישק אותי, הרגשתי את העולם שלי קורס מתחתי, ואת כל הבעיות שלי נעלמות יחד עם הנשיקה הזו.. אני רוצה את הבן אדם הזה, אני רוצה שהוא יהיה שם תמיד, אני רוצה להתחייב לו ולהיות רק שלו, אני רוצה שהוא ישמח אותי וינסה להרשים אותי, לא יתר על המידה. אני רוצה שהוא יסתכל לי בעיניים, וכבר יעז להגיד לי שהוא אוהב אותי.. כי הוא לא מבין כמה אני אותו..


תגובות (1)

אני הייתי נזהרת…
תנסי לדמיין את המציאות מהעיניים שלו… עם כל המורכבות…
מצד שני, חיים פעם אחת :|

04/07/2017 18:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך