לא יודעת כמה זה טוב , אבל ההמשך אמור להיות יותר מסקרן ומושך

מה זה אהבה?

27/10/2014 622 צפיות אין תגובות
לא יודעת כמה זה טוב , אבל ההמשך אמור להיות יותר מסקרן ומושך

חשבתם פעם מהי אהבה ? איך יודעים שאתה אוהב מישהו/מישהי ? חשבתם על התאהבות ממבט ראשון ? ואיך את יודעת שזה האדם הנכון בשבילך? והאם מראה משפיע ? ואם אפשר להתאהב במישהו שלא מכירים ?

אז כן זה קרה לי , נפלתי קורבן להתאהבות חסרת סיכוי , במישהו שאני אפילו לא מכירה באופן פרטי . יכול להיות שזה קשור למראה , אבל מה אם אני יגיד שאני יודעת עליו הרבה גם מבלי שנכיר ? אולי תגידו שאני סטוקרית מוזרה . אבל אהבה מוציאה ממך דברים שאתה אפילו לא מודע להם . ואיך בלי להכיר אותו אני יכולה לגרום לו להסתכל עליי ? נו ברור מה השיטה הפשוטה המון רעש ופוזות .
אז זה הסיפור שליי :

קוראים לו רועי (שם בדיוני) , הוא גבוה שרירי ושזוף , יש לו עגיל נוצץ , ומין הליכה של גבר מלא בטחון . הוא פשוט נראה טוב , הוא מושך בטירוף אתם לא מתארים כמה . והדיבור שלו גברי כזה וסקסי כל כך אין אחת שלא חושבת כך . אז כן התאהבתי בו , הוא עניין אותי וסיקרן אותי לא יודעת כמה זה אהבה אבל יש לי משיכה אליו הוא מדהים !
כל בוקר אני מגיעה לבית ספר עשר דקות לפניו יש לי זמן לשים את התיק בכיתה ללכת לשירותים בשביל מראה להסתדר קצת ולהתיישב בכניסה למבנה עם כמה חברות וידידים . הספסלים שבכניסה למבנה הם מקום מעולה ביגלל שרועי עובר כל בוקר שם . אז התיישבתי שם בספסל עם החברה הכי טובה ליאור וכמה ידידים מהכיתה שהם חברים של רועי אז זה טוב . ישבתי שם כמו תמיד וצחקנו תמיד יש נושאים מצחיקים בבוקר ואז הוא עבר שם , רועי עבר וכשהוא עובר אז יש לי מין פעימה חדה בלב כזה , מין סימן שהוא קרוב . הסתכלתי עליו הוא עלי ומהר סובבתי את הפנים לכיוון ליאור וצחקתיי . רועי עבר לכיוון הכיתה ואני וליאור קמנו לסיבוב קצר לדבר אמרתי לה ׳ראית אותו ?! הוא פשוט מושלםםםם ! אין דרך אחרת לתאר את זה ׳ ליאור הסכימה איתי , היא תמיד מסכימה איתי לגביי הבנים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך