BarColeson
לסיפור אין שום קשר לחיים שלי, אינלי אחות תאומה או חבר ואני לא לסבית, כתבתי אתזה בגלל משימה שהייתה לי בספרות בסוף שנה שעברה וממש אהבתי את התוצאה, אז פרסמתי.

מה זה משנה? // BarColeson

BarColeson 02/09/2020 1200 צפיות אין תגובות
לסיפור אין שום קשר לחיים שלי, אינלי אחות תאומה או חבר ואני לא לסבית, כתבתי אתזה בגלל משימה שהייתה לי בספרות בסוף שנה שעברה וממש אהבתי את התוצאה, אז פרסמתי.

"היי, יפה" אמר עומר והניח זרוע על כתפיי ביציאה מבית הספר.

"היי, חתיך" השבתי ועליתי על קצות האצבעות כדי לנשק אותו.

התנתקנו אחרי שנייה, וקלטתי בזווית העין שתי בנות שהיו בערך באותה תנוחה כמו שלנו.

שמעתי אותן לוחשות אחת לשנייה "אני אוהבת אותך", וחייכתי.

זיהיתי בקלות את הברונטית- זאת הייתה אחותי התאומה, ליזי.

"היי ליז!" אמרתי והפתעתי אותה. היא התרחקה בקפיצה מליאן, החברה שלה, מרוב בהלה.

אחרי זה היא נעצה בי מבט זועם. "די כבר עם זה, קייט! הבנתי כשעשית אתזה כשהיינו בנות עשר, אבל חלאס!"
צחקתי. "אין גיל להציק לאחים שלך, סיס" אמרתי ושילבתי את אצבעותיי באלה של עומר.

"מטומטמת" ליזי מלמלה וחזרה לליאן, שצחקה- הריבים שלנו תמיד שיעשעו אותה.

ליאן חיבקה את כתפיים של ליזי כשהן הלכו ממש לידינו, כך שהלכנו ביחד- אני ואחותי באמצע ובני הזוג שלנו בצדדים.

אני וליזי צחקקנו ביחד כשדמיינו איך ארבעתינו נראים עכשיו- התאומה הסטרייטית עם החבר שלה והתאומה הלסבית עם החברה שלה.

כמובן שאנשים דיברו על זה- תאומה אחת הייתה חצי מאחד הזוגות הכי חמודים בשכבה, והתאומה השנייה הייתה עם אחת הבנות הכי יפות בבית הספר- אבל התעלמנו.

למי אכפת שליזי אוהבת בנות ואני אוהבת בנים? זה לא כאילו שזה הולך להפריד אותנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך