מחר

04/06/2017 857 צפיות אין תגובות

עוד מעט יהיה לך טוב. רק תחזיקי מעמד עוד קצת ותראי. אני תמיד אומר לך את זה, ואת כבר לא מאמינה לי. אבל אני חייב להמשיך להזכיר לך, שעוד מעט זה יעבור. שעוד מעט יהיה לך טוב, הפעם באמת. אני ממשיך להבטיח כי אני יודע שאם תדעי כמה קשיים יגיעו לפני שיהיה לך טוב את תוותרי ולעולם לא תגיעי לשם. אני משכנע אותך להאמין כדי שתוכלי להמשיך, גם אם בקושי. שלא תוותרי לעצמך גם כשאת מרגישה שכולם כבר ויתרו עליך. רק עוד צעד קטן. רק עוד יום אחד. חיוך מזויף אחרון כי מחר הוא יהיה חיוך אמיתי. זה עוד שקר, כמובן. אם תדעי כמה עוד נשאר לך לחכות את תישברי והפעם לתמיד. השקרים הקטנים עוזרים לך לקום. את לא תוותרי בגלל הסיכוי הקלוש שהפעם צדקתי, שזה באמת הסוף לסבל שלך ושבבוקר כבר תיהי מאושרת.  זה לא יהיה מחר וגם לא בעוד שנה, ולמרות שכבר קשה לך ונמאס לך באמת, אני יכול להבטיח, והפעם בלי לשקר, שאם רק תצליחי להמשיך כמה זמן שצריך, בסוף באמת תיהי מאושרת. ואז, כשתביטי לאחור ותראי את כל מה שעברת עד שהגעת למקום שאליו שאפת תמיד, את תיהי מאושרת אפילו יותר. כי תראי שכלום לא הפיל אותך ועל הכל התגברת ויצאת מחוזקת. אבל בינתיים בואי נעמיד פנים שמחר הוא היום לו חיכית. תני לי להבטיח שמחר יהיה לך טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך