The Fox
חזרתי לתקופה קצרה אז שלום שוב! הקטע הזה נכתב למשימת כתיבה, בדרך כלל אני לא כותבת רומנטיקה. //אליס// *נוב- לוזר או אפס בשפת גיימרים

משחק ארקייד

The Fox 01/06/2015 841 צפיות תגובה אחת
חזרתי לתקופה קצרה אז שלום שוב! הקטע הזה נכתב למשימת כתיבה, בדרך כלל אני לא כותבת רומנטיקה. //אליס// *נוב- לוזר או אפס בשפת גיימרים

"חושבת שאת יותר טובה ממני?" הוא נעץ מבט מתנשא במיו, שהתמקדה במשחק הארקייד לפניה. הדמויות הוירטואליות עשויות הפיקסלים ריצדו על המסך, בעוד הדמות בה היא שולטת מתחמקת מכל המכשולים בקלילות יתר.
"תחכה ותראה, פיטר." השיבה לו בעוד חיוך ערמומי מרקד על שפתיה, גופה נשען קצת יותר קרוב למכונה. עיניה הירוקות בהקו בנחישות, משקפות את המשחק.
פיטר רכן לצידה מעל מסך מכונת המשחקים הישנה, כזו שרואים בסרטים. "אין מצב שאת עוברת את הניקוד שלי."
"כבר עברתי."
"מה?!" הוא הביט בהלם במספרים האדומים בצד השמאלי למעלה של המסך, לא מאמין שהיא באמת עברה את השיא הגבוה ביותר שלו. פיטר עבד בשבילו כל כך קשה, והיא פשוט באה ועוקפת אותו כאילו זה היה כלום!
מיו צחקקה בעודה מזדקפת, המסך השתנה לדירוג הניקוד של השחקנים אשר שיחקו במשחק הזה מאז בניית המכונה. עיניו של פיטר עברו על כל השמות של השיאים, ושם, במקום הראשון- איפה ששמו הוירטואלי נהג להיות (Xphantom), החליף שם אחר: Crazybaby69.
למרות שלא הכירו זמן רב, אלא רק לפני כמה שעות, זיהה את השם מיד.
זה היה השם של מיו בעולם משחקי הוידאו.
פיטר הפנה את הבעת פניו ההמומה אל עבר הנערה שהרגע ניצחה אותו, שיערה החום והקצרצר מפוזר בצורה חיננית סביב תווי פניה השדוניים. "אני *הרבה* יותר טובה ממך, אקס פאנטום."
מיו הניחה את ידיה על עורפה, חיוכה חשף את שיניה הצחורות. היא החלה ללכת מהמקום, מרוצה מעצמה.
פיטר בהה בגבה ההולך ונעלם בקהל הצבעוני של אנשים שונים שמילאו את היריד. רק אחרי כמה שניות בהן החזיר את מבטו ללוח הכפתורים והג'וינט של מכונת המשחקים, קלט שנשאר שם פתק קטן.
בהיסוס וסקרנות שהשתלבו בלבו, לקח את פיסת הנייר.
'תתקשר אליי, נוב*', לצד הכתב של מיו נכתבו כמה מספרים שהתחברו למספר פלאפון.
פניו האדימו. אלוהים אדירים, הוא חייב להיפגש איתה שוב.


תגובות (1)

אני כבר מכירה את הסיפור… אמרתי לך שהוא כבר יפה וחמוד?

22/06/2015 22:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך