למרות הקושי, למרות העצבים..עדיין אוהבת!

מה זו אהבה?

30/06/2010 1027 צפיות תגובה אחת
למרות הקושי, למרות העצבים..עדיין אוהבת!

מה זו אהבה? חשבתי לעצמי..ניסיתי להבין את שאלת השאלות שאם תחפשו עליה בגוגל לא תמצאו ממש תשובה…אז מה היא בעצם?
ברגע שהתחלתי לחשוב ,גיליתי שיש לא מעט..יש אהבת נעורים, יש אהבת ילדים, יש אהבת גבר ועוד ועוד..
האהבה שאליה התכוונתי זה אהבתי לגבר שלצידי.. ואז איכשהו נכנסו גם ילדיי לתמונה, אהבה ללא גבולות ללא תנאים ..אהבה בלי מעצורים..אוהבת בלי הפסקה אוהבת בלי שום רתיעה..אוהבת במלא מובן המילה..
אז אותם אוהבת בוודאות- אך מה עם הגבר שלצידי שלעיתים מעצבן ולא איתי..מה עם הקטעים שגורמים לי לכעס, לעצבות ולחוסר הבנה ..מה על הקטע שבין גבר לאשה?
אהבת נעורים זו הייתה, התחילה כמו ניצן והתפתחה..שנים אנו יחד אוהבים לבד וביחד..ואיתו רוצה להישאר לתמיד ,איתו רוצה לחלוק את חוויות העתיד..
אז מה זו אהבה? למה בעצם הכוונה?
הוא מעצבן, מרתיח, לפעמים בא לי לקום ולברוח…כן כן ,שמעתי על גברים ממאדים ונשים מנגה.אבל שנינו מפתח תקווה !
אז מה זו אהבה? האם בסוף הקטע אמצע את התשובה? כמו שכותבים משהו ,מעלים דברים על הדף ,שופכים את הכל כמו על ספת הפסיכולוג ומגיעים להבנות על "מה זו אהבה" …או שכן ,או שלא ..
והאם אני אוהבת? עם כל הקושי והבלבול,עם רגעי בכי ותסכול… יכולה לומר בוודאות "אוהבת"

אוהבת אותו למרות שמעצבן
אוהבת אותו כשמציק ומתסכל
אוהבת אותו למרות הקשיים
אוהבת אותו מבפנים.

אז מה זו בעצם אהבה?


תגובות (1)

נכון..אמיתי ומרגש.נהניתי לקרוא.

13/07/2010 23:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך