shachar974
מה אני אגיד לכם... אין כח כבר... לילה טוב ;)

נראה לי שזהו

shachar974 28/04/2014 865 צפיות 14 תגובות
מה אני אגיד לכם... אין כח כבר... לילה טוב ;)

אני חושב שזהו… נראה לי שאני פשוט אמשיך בחיים… אין לי כבר כח להתאהב ולהיפגע להתאהב ולהיפגע… עכשיו זה לא שאני משיג את רוב מי שאני אוהב ואז אנחנו נפרדים…
אני לא משיג אף אחת שאני אוהב או אפילו הבחורה היא לא הסוג שאני אוהב…
אשכרה כל בחורה שאני אוהב לא רוצה אותי ומי שאני לא אוהב דווקא כן אבל אין לי מה לעשות
עם זה כי אני למדתי להכיר תבחורה והיא לא הסוג שאני אוהב ואני לא נמשך אליהן ולא כלום.
יענו נמאס לי שכל מערכת יחסים שהייתה לי כל קטע כל סטוץ לא הרגשתי כלום אליהן…
פשוט זרמתי ונתתי הזדמנות וזהו…
נראה לי שאני אקשיב לחברים שלי ואקח הפסקה ארוכההההההההההההההההההההה
מהחרא הזה שקוראים לו אהבה…
כאילו… כל מי שיש להם אהבה וזה וואלה מברוק שמח בשבילכם.. שמח ומקנא אבל עדיין תהנו והכל אבל אין לי מה להתערב בזה…
לא אכפת לי איך או מתי תיגמר ההפסקה אבל אם היא תיגמר אני מקווה שזה יהיה מסיבה טובה מספיק ואני לא אצטרך לסבול שוב אחרת באמת שאני אהיה במצב חרא…
אז יאללה אני עם אהבה גמרתי לבינתיים..


תגובות (14)

אם לא תלחם על האהבה היא לא תגיע לבד..
בחירה שלך אני חושבת שזאת טעות, ופעם אחת תנסה לאהוב מישהי שאוהבת אותך, בהתחלה לא יהיה משהו אבל אחר כך תתאהב ותהיה מאושר מנסיון אין לך מה להפסיד.

28/04/2014 22:37

    שמעי אני ניסיתי כבר הכל… חוץ מלדפוק להם נשיקה בהפתעה באמת שניסיתי הכל… זה פשוט אומר בשבילי שנגמר הסיפור ואני צריך הפסקה מכל זה… אני יודע שאני אתאהב עוד ואפגע עוד פשוט אני לא רוצה את זה בזמן הקרוב…

    29/04/2014 07:57

לדעתי הקטע של להתאהב זה שטויות. תחכה לזמן שבו תהיה באמת בוגר בשביל מערכת יחסים, שבאמת תרצה לחיות עם מישהו. וחוץ מזה, אהבה זה לא "ראיתי מישהי, בום, התאהבתי" צריך התאמה בין בני זוג שעל זה בונים אהבה. עזוב, חפרתי. אני מציעה לך לעזוב את הקטע הזה של להתאהב בינתיים.

29/04/2014 08:18

    שמעי… גמרתי עם הסיפור היום ועם אהבה… אבל אני לא חושב על העתיד של עם מי אני אחייה את החיים שלי וזה… אני חושב על ההווה
    ויצא מה שיצא צדקתי והיא לא רצתה… עכשיו אני בהפסקה מהחרא הזה שנקרא אהבה..

    29/04/2014 22:39

יום יבא ואתה תמצא את מי שאתה אוהב .. אסור להתייאש ולאבד תקווה !!

29/04/2014 16:42

    הגיעו הרבה כאלה… אני מחכה ליום שמי שאני אוהב תאהב אותי חזרה..

    29/04/2014 22:40

אומנם אני בת אבל אני כל כך מבינה אותך, מה לא ניסיתי הוא לא רוצה אותי, בקושי מדבר איתי וגם אם הוא מדבר איתי זה כדי להעתיק תשובות, אני שונאת אהבה!!

29/04/2014 22:44

    היי אל תשנאי אהבה! תשאירי לי את זה! תנסי אולי לפלרטט איתו קצת או להראות שאת בעיניין אני לא חושב שהוא לא ירצה אותך :)

    15/05/2014 23:20

מרגישה אותו דבר אני בהפסקה עכשיו בדיוק כמוך ואת האמת שאני נהנת מיזה אני לא מתעצבנת ולא מתרגשת מכל שטות ואני מרוצה ברור שאני מעדיפה להיות במערכת יחסים אבל עם מישהו שאני אוהבת גם ..

03/05/2014 18:01

    בהצלחה עם זה! לייק! חחח :)

    15/05/2014 23:20

למרות שכתבת את זה לפני די הרבה זמן אני עדיין רוצה להגיב..
אני ממש מקווה שלא וויתרת על האהבה כי אולי אהבה כואבת אבל היא גם מרפה את הכאב. אולי עד עכשיו לא הלך לך עם בנות אבל זה לא אומר שלא יילך לך.
אני גם נפגעתי מאהבה אבל אני עדיין מאמינה בזה, אני לא נותת לעצמי להתאהב באף אחד אבל זה לא טוב כי אולי תיתן למישהי שכן אוהבת אותך צאנס אבל באמת סיכוי אמיתי. ותנסה להתאהב בה… זה לא משנה כמה פעמים דחו אותך או אמרו לך לא. כי לכל אחד יש את מי שמתאים לו אז אולי לא חיפשת במקום הנכון? או את הילדה הנכונה?

10/05/2014 11:30

    לאדע טל אני בשלי… אהבה זה לא בשבילי אבל בדבר אחד את צודקת… לא חיפשתי במקום הנכון או את הילדה הנכונה.

    15/05/2014 23:21

תכלס פעם ראשונה שאני נכנסת לפרופיל שלך אז סורי שהגבתי כולכך מאוחר חח
אתה צודק, כאילו אולי לא כמו שאני חושבת אבל אתה צודק.. אהבה זה פשוט שקר אחד גדול ואני אפילו לא מוכנה להאמין בזה.
כאילו ראיתי כול כך הרבה אנשים שמשקרים אחד לשני :(

25/11/2014 17:10

הכי חושב בקטע שלך זו האופטימיות, "לבינתיים".
לך, תבלה, תעשה חיים, זאת התקופה הכי טובה שלך עכשיו. תנצל אותה, אהבה תמצא בכל גיל.

25/11/2014 17:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך