אז זה הסיפור בקצרה שלי ושל האהבה שלי. היא עזרה לי המון וגרמה לי להאמין בעצמי. אני מאחלת שלכולם יהיו חברות כמוה.

סיפור אהבה קצת שונה :) – סיפור אמיתי

06/09/2014 837 צפיות תגובה אחת
אז זה הסיפור בקצרה שלי ושל האהבה שלי. היא עזרה לי המון וגרמה לי להאמין בעצמי. אני מאחלת שלכולם יהיו חברות כמוה.

למדתי שאני לא יכולה לסמוך על חברות שתמיד יהיו לצידי. התאכזבתי מחברות יותר מידי פעמים בחיים שלי. היו לי חברות הכי טובות אבל הן אף פעם לא היו הכי טובות שאנחנו כמו אחיות. בנות בית אחת אצל השנייה. כמו שיש בסרטים. תמיד הרגשתי לבד. גם כשהיו סביבי מיליון אנשים. הרגשתי לבד.
אף חבר לא הצליח לקחת ממני את התחושה הזאת. אף אחד לא הצליח לתת לי להרגיש כאילו הוא שם גם בזמנים הכי קשים. מישהו שאם משעמם לי בשתיים בלילה אני יוכל לשלוח הודעה והוא לא יחשוב בכלל ויענה. הלכתי למסיבת יום הולדת של חברה טובה מאוד שלי ושם הכרתי אותה. את מי שתהיה בעתיד חצי ממני. מי שתמיד שם בשבילי. זאת שאני חופרת לה בשלוש בלילה. מי שיודעת את כל הסודות שלי.
ישר התחברנו, ואני ילדה ממש ביישנית, הרגשנו אמתיות אחת עם השנייה. שלמות. זה היה אחרי פרידה קשה מאוד שחשבתי שהלב שלי לא יתאושש ממנה. זה היה זמן נוראי בחיים שלי. והיא עזרה לי לעבור אותו.
מחברות טובות נהפכנו לחברות הכי טובות ומחברות הכי טובות הפכנו לאחיות. ממש כמו בסרטים. בנות בית אחת אצל השנייה. שתמיד עוזרות אחת לשנייה. שתמיד שם. הילדה הזאת תמיד הייתה איתי והיא עדיין איתי. אנחנו לא מכירות הרבה זמן אבל אנחנו מתנהגות כאילו שאנחנו מכירות כל החיים.
אז כן, זה לא סיפור אהבה שיגרתי שבו יש מישהו ומישהי שמתאהבים אחד בשנייה באופן בלתי יתואר. בשבילי, זה יותר טוב. היא אחותי. אנחנו בינות אחת את השנייה גם בלי לדבר. עברי המון בשנה וחצי האלו ורציתי להגיד לה תודה. גם אם היא לא רואה את זה, היא יודעת שלא משנה כמה היא תנסה.. היא בחיים לא תצליח להיפטר ממני. ות'אמת? היא לא כזה רוצה.


תגובות (1)

הלוואי עלי… בהתחלה שקראתי אני מרגישה אותו דבר מוקפת אנשים אבל לבד תמיד… הלוואי עלי למצוא את אותה האהבה..

09/01/2015 00:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך