מאי תלתלים סטיילס
לא היה לי רעיון לפרק אז כתבתי סתם משהו.. חח מקווה שאהבתן, אם כן בבקשה תגיבו זה ממש חשוב לי ! אוהבת 3>

סתם כי באלי ;)

לא היה לי רעיון לפרק אז כתבתי סתם משהו.. חח מקווה שאהבתן, אם כן בבקשה תגיבו זה ממש חשוב לי ! אוהבת 3>

קמתי בבוקר וראיתי את מייק שוכב לידי. התקרבתי אליו, נתתי לו נשיקה ״בוקר טוב אהובי״ אמרתי והוא התמתח ומלמל ״בוקר טוב יפה שלי״ ונתן לי חיבוק. הוא קם והלך למקלחת ובינתיים בדקתי בטלפון אם יש הודעות או שיחות שלא ראיתי ולא היה כלום.. חוץ מהודעה אחת ממייסון… הוא לא מפסיק לשלוח לי הודעות ולהתקשר כי פעם אחת הוא הציע לי חברות ולא הסכמתי כי יצאתי עם מייק ומאז עברה… חצי שנה.
סגרתי את הטלפון והלכתי למקלחת ״מייק?״ דפקתי על הדלת ״אפשר להיכנס?״ שאלתי כשהיד שלי כבר הייתה מונחת על הידית ״כן״ הוא ענה מבעד לדלת ונכנסתי, הוא היה בלי חולצה והוא בדיוק צחצח שיניים ולקחתי את מברשת השיניים שלי וצחצחתי, שטפתי פנים, ובדיוק מייק שאל אותי ״את אוהבת אותי?״ והייתי מופתעת מאוד מהשאלה.. כי אנחנו כבר שלוש שנים ביחד והוא כבר יודע את התשובה לזה ״ברור אתה יודע שכן! למה אתה שואל?״ הייתי סקרנית ״ואת יודעת שאני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם ?״ ״אממ כן אבל למה אתה שואל?..״ הייתי עוד יותר סקרנית ״יופי״ הוא אמר ונתן לי נשיקה ארוכה מאווווד. הוא ניסה להתחמק. אבל עברתי נושא.
יצאנו מהמקלחת והלכנו לחדר ומייק נשכב על המיטה ״מייק!!! קום! עצלן אתה צריך ללכת לאולפן!״ אמרתי כשהרבצתי לו עם כרית על הראש ״לא נכון״ הוא מילמל וחזר לישון אז משכתי ממנו את השמיכה וצחקתי כי הוא היה מקופל כמו כדור בתוך עצמו ומתרכבל עם הכרית ״נוו קום כבר״ אמרתי עוד פעם והוא נאנח וקם ״אני מעדיף להישאר פה איתך״ הוא אמר בקול פלרטטני ונתתי לו מכה בחזה ״כשתחזור תחכה לך הפתעה״ אמרתי גם אני באותו קול מתגרה בו והוא הדביק אותי לקיר והתחיל לנשק אותי בצוואר מה שעשה לי צמרמורות חזקות ״מייק..לא עכשיו״ צחקקתי וניסיתי להרחיק אותו ממני, הוא המשיך עד שהוא הגיע לאזור השפתיים והתחיל לנשק אותי עוד ועוד עד שלקחתי פיקוד ודחפתי אותו ממני כשהוא הולך אחורה ואני שמה לו יד על החזה ודוחפת אותו והוא נפל על המיטה, עליתי מעליו והתחלתי לשחק בו. נישקתי אותו בצוואר ושיחקתי לו בשערות בראש כי אני יודעת שזה נעים לו ובאותו זמן העברתי את האצבע שלי על קו הבוקסר שלו והוא גנח חלושות וצחקקתי ובאותה שנייה קמתי ממנו והשארתי אותו המום על המיטה. הוא חייך. ״ככה את רוצה? אין בעיה״ הוא אמר והתקרב אליי ואני כבר ידעתי על מה הוא חושב.. הוא התקרב אליי קרוב יותר וקרוב יותר בעוד שאני מנסה להתרחק עד שהגעתי לקיר ולא היה לי עוד לאן ללכת, הוא התחיל לדגדג אותי בכל הגוף והוא יודע שאני רגישה מאוד מאוד לדגדוגים, צחקתי וצעקתי ״דייי תפסיקקק בסדר הבנתי!״ ולא הפסקתי לצחוק ואז הוא הפסיק לדגדג אותי ואמר ״טוב אני ילך להתלבש״ ונאנח ואני צחקתי ונשכבתי על המיטה.
**************
״תזכרי שהבטחת לי הפתעה שאני יחזור״ הוא אמר בקול מתגרה ״אוי לך כבר״ צחקתי ונתתי לו נשיקה והוא יצא.
הלכתי למטבח להביא לי כוס מים ופתאום ראיתי על המקרר פתק קטן שכתוב בו ׳ אהובה שלי, מחכה לך הפתעה קטנה על השולחן סתם כי באלי לפנק אותך. מייק :) ׳
חייכתי לעצמי והלכתי לראות מה הוא השאיר על השולחן וחייכתי חיוך ענק כשראיתי שיש חביתות, פנקייקים, סלטים, עוגה, קרואסונים ועוד דברים והתחלתי לאכול.
כשסיימתי הלכתי לסלון לראות טלוויזיה ולא היה כלום לראות.. אז שמתי ערוץ MTV והתחלתי לרקוד ובאותו זמן התחלתי גם לסדר את הבית ואז חשבתי שלא יזיק לבית איזה ניקוי קטן. התחלתי לנקות תוך כדי המוזיקה וזה היה ממש כיף!
כשסיימתי לנקות את כל הבית וזה לקח דיי הרבה זמן נכנסתי למקלחת כדי להוריד ממני את כל הלכלוך.
יצאתי מהמקלחת, התלבשתי וחזרתי לסלון, פתחתי את הטלוויזיה על חדשות הבידור וראיתי את דמי לובאטו מדברת על הקליפ החדש שלה אז השארתי על הערוץ הזה.
אחרי חצי שעה קיבלתי התראה בטלפון אז הלכתי לבדוק מה זה וראיתי הודעה חדשה מחסוי ׳כנראה שהוא מעדיף אותה׳ או משהו כזה ותמונה. פתחתי את התמונה וחשכו עיניי.
ראיתי את מייק מתנשק עם איזה בלונדה ומצמיד אותה אליו ובאותה שנייה הרגשתי כאילו תוקעים לי סכין בלב.
חשבתי אבל לא הצלחתי למצוא הסבר הגיוני אז חיכיתי שהוא יגיע הביתה, ועד אז פשוט בכיתי.

מייק נכנס הביתה כולו בהיסטריה ומזיע ״אמה!!!!״ הוא צרח ולא עניתי לו, לא רציתי לדבר איתו, עם אף אחד. הוא רץ לסלון וראה אותי ומבטו התרכך, הוא היה שבור, אבל אני הייתי יותר…
״אני יכול להסב-״ באמצע המשפט העפתי לו סטירה בלחי ״זה מגיע לי״ הוא אמר והתחיל לספר לי משהו על התקשורת שצילמו אותו אבל לא הקשבתי לו בכלל…״איך יכולת לעשות את זה?!?!?!״ צרחתי עליו בבכי ״אתה לא מתאר לעצמך את ההרגשה שלי עכשיו!!!! אתה שברת לי את הלב ואני לא יסלח לך יותר בחיים!!!״ צרחתי עוד יותר חזק והוא ניסה לדבר אבל העפתי לו בעיטה למקום הרגיש והוא התקפל על הרצפה מכאבים, אבל לא היה אכפת לי – הוא שבר לי את הלב.
יצאתי מהבית וטרקתי את הדלת ומהר מאוד ראיתי אותו יוצא מהדלת מחפש אותי אז התחלתי לרוץ עד שהוא קלט אותי והתחיל לרדוף אחרי והוא מתחיל לצעוק תוך כדי דברים כמו ״אני אוהב אותך״ ו ״אני יכול להסביר״ ו ״זה לא מה שזה נראה״ ודברים כאלה… אבל לא עצרתי לשנייה לרוץ עד שהגעתי לכביש והיה אור אדום אז לא יכולתי לחצות ובינתיים הוא התקרב אליי עוד יותר ולא רציתי שהוא יגיע אליי אז החלטתי לחצות את הכביש ורצתי לתוך הכביש בלי לחשוב ופתאום שמעתי צרחה ענקית ״אמהההה!!!!!!!!! לאאאאא!!!!!!!!!!!!״ וראיתי מכונית מתקרבת אליי ומאז ראיתי רק שחור.


תגובות (5)

מה?!?!?!
היא מתה!!!!!
את בסדר!?!?!?!
ככה זה לא אמור להיסתיים!!!
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

07/03/2014 15:11

הי.. אני מתה שתמשיכי את הסיפור ..
אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך ואשמח שתגיבי על הסיפור שלי גם הוא על וואן די..

08/03/2014 19:06

אהבתייי……
♥♥♥לין

08/03/2014 21:03

אהבתיייי זה מאוד יפה שלא
תמותת

08/03/2014 21:07

תמשיכי!!

15/03/2014 14:09
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך