hasafranit
היי! לא כתבתי המון המון זמן, והתגעגעתי קצת. זאת הסיבה שאולי הסיפור לא יצא 10 מ10. רק רציתי לומר שזה סיפור ההיכרות של סבא וסבתא שלי, והתרגשתי שכתבתי אותו, כי זה אחד מסיפורי האהבה הכי חמודים ששמעתי.

עוגיות מילוי עלים.

hasafranit 16/10/2021 414 צפיות 6 תגובות
היי! לא כתבתי המון המון זמן, והתגעגעתי קצת. זאת הסיבה שאולי הסיפור לא יצא 10 מ10. רק רציתי לומר שזה סיפור ההיכרות של סבא וסבתא שלי, והתרגשתי שכתבתי אותו, כי זה אחד מסיפורי האהבה הכי חמודים ששמעתי.

אני מכין עוגיות לפרנסתי. כל יום קם בארבע בבוקר, הולך למאפייה שלי, מוציא את כל הבצקים מקירור, מכניס לתנור, ומחכה לריח שיאפוף את החנות. בסיומו של יום, בסביבות תשע בערב, אני חוזר הביתה. אני זוכר את היום המדויק שבו חיי השתנו, וקיבלו מעט צבע.
זה היה ביום חמישי אחד, איפשהו בשנות השישים. בדיוק הוצאתי מהתנור עוגיות מילוי עלים טריות וחמות. למאפייה נכנסה אישה יפהפיה, זקופה, עם עיניים חומות מלאות רגש. היא ניגשה אליי, וביקשה קרטון של מילוי עלים. חייכתי אליה בהתרגשות, ומילאתי את בקשתה. היא הושיטה לי יד עדינה עם הכסף, וכאשר לקחתי אותו מידה, ידינו נפגשו. היא הביטה בי, לקחה את העודף והלכה.
הפעם הבאה שראיתי אותה היתה ביום חמישי הבא אחריו. כך היה כל שבוע. היא באה בשעות אחר הצהריים, מבקשת קרטון מילוי עלים, משלמת והולכת. ביום חמישי אחד שאלתי אותה מה שמה.
היא ענתה, "זה לא עניינך," והפנתה את גבה לכיוון היציאה.
צעד לפני הדלת, היא אמרה, "אורה," והלכה.
אורה, איזה שם יפה. התחלתי לחשוב עליה יום ולילה. התחלתי לצפות ולחכות ליום חמישי. והנה הגיע יום חמישי, והיא לא באה. התחלתי לחשוב שאולי פגעתי בה, אולי חיטטתי יותר מדי, אולי זה לא היה במקום לשאול לשמה.
עבר יום חמישי, ועוד יום חמישי, והיא עדיין לא באה. התחלתי להתייאש, כנראה שהיא פגשה בחור אחר, חשבתי.
יום חמישי לאחר מכן, ראיתי אותה ליד המאפייה עם חברה. היא צלעה ונשענה על החברה, ורגלה הייתה עטופה בגבס. הן לא נכנסו לקנות מילוי עלים, והתאכזבתי.
כמה ימי חמישי לאחר מכן, היא באה לבד, בלי הגבס ולא צולעת. התרגשתי, וחייכתי אליה בשמחה. החלטתי שזהו, אני אבקש ממנה לצאת איתי.
"קניתי שני כרטיסים למופע של לאס פרגוואיס," אמרתי. לאס פרגוואיס היתה להקה ברזילאית מפורסמת, שכל הצעירים האזינו להם.
"אתה שחצן, קנית כבר שני כרטיסים בלי לדעת אם אני אסכים?"היא שאלה בקול צונן, שלא השפיע עליי.
"אם זו לא את, יש אחרת שתשמח לבוא," איני יודע מאיפה קיבלתי את האומץ.
"אז זו תחרות ביני לבינה? אני באה," היא ענתה, מבלי לדעת שאין באמת אחרת. יש רק אותה. תמיד תהיה.


תגובות (6)

הספרנית, ברוכה השבה.

הופתעתי לראות אותך "חתומה" על סיפור. עבר הרבה זמן.
סיפור בהחלט חביב. יש כזה דבר באמת "עוגיות מילוי עלים"?

חשבתי שזה היה יכול להיות נחמד, אם היית מספרת את הכל בזמן הווה ולא כמו התיאור של סבא שלך על השתלשלות העניינים בעבר.

מתח הוא אחד המניעים החזקים אצל קורא, וכמובן שיש בעיה לבנות פה מתח, כי נולדת, ואנחנו יודעים מראש שהסוף טוב. מה שמשאיר לך לעבוד על מבנה, פרטים והומור.
הייתי שוקל אולי לנסות לספר את זה באופן פחות לינארי.
מקווה שתצליחי להפיח חיים באתר.
מצפה לעוד סיפורים.

17/10/2021 12:20

    היי! ממש התגעגעתי
    תודה רבה על התגובה :))
    מה זה לינארי…?
    מצפה לסיפורים שלך גם :)

    21/10/2021 17:10

קטע ממש חמוד ויפה. יש משהו זורם וקליל בכתיבה.
הייתי רוצה לקרוא עוד קצת רגשות ותיאורים של מה שקורה, קצת יותר טון רציני ובוגר (לא ממש יודעת איך להסביר DX)
בכל מקרה, נהנתי לקרוא.

18/10/2021 15:00

    תודה ממש :)
    כן הרבה זמן לא תרגלתי כתיבה לא ציפיתי ממנה שתהיה טובה :))

    21/10/2021 17:11

התכוונתי שהוא לא חייב להיות מסופר בהכרח בסדר השתלשלות האירועים. אפשר לעשות נסיונות של קפיצה קדימה ואחורה בזמן.

22/10/2021 00:07

הבנתי, תודה :)

22/10/2021 10:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך