הייתי צריך להמציא מסמכים מהצבא אז חיטטתי בקופסת הנעליים שבה אני שומר את כל הדברים שלי מהתקופה. ראיתי את מחברת הכתיבה שלי מאותה תקופה ונתקלתי בקטע הזה.

עוד לילה לבד

26/04/2020 603 צפיות 2 תגובות
הייתי צריך להמציא מסמכים מהצבא אז חיטטתי בקופסת הנעליים שבה אני שומר את כל הדברים שלי מהתקופה. ראיתי את מחברת הכתיבה שלי מאותה תקופה ונתקלתי בקטע הזה.

מחר אני בן 21, אני אשקר אם אני אגיד שזה לא מרגש אותי אבל משהו לא בסדר, אני לא נרדם, המחשבות מציפות אותי ויותר מכל, אני מרגיש את הקצה השני של הכרית קצת ריק.

לפני חודשיים בערך ידידה ממש טובה שלי תפסה אותי בבסיס ושאלה אותי "כמה זיינת הסופ"ש? שמעתי היו לך לילות עמוסים" סתם מתוך רצון להבהיר את הדברים, הייתי חולה כל הסופ"ש ולא יצאתי מהבית לרגע. לא ייחסתי לשאלה הזאת יותר מדי חשיבות אך בהמשך היום השאלות האלו חזרו על עצמן פעמיים נוספות, בגרסאות פחות בוטות כמובן, ולא מכיוון המין הגברי. יכול מאוד להיות שזאת סתם איזו שמועה שרצה באותו היום אבל התחלתי לזהות סוג של מגמה, ולא אחת שחיבבתי יותר מדי.

למען המשך הסיפור, אציין כי אני לא ממש אוהב לצאת למועדונים או לשתות הרבה, ורוב מערכות היחסים שלי (קצרות ככל שהיו) התבססו (או לפחות ניסיתי שיתבססו) על קשר מילולי ורגשי ולא סטוצים או יזיזות, אבל הבנתי שאני נתפש בעיניי נשים כמישהו שאינו מוכן להתחייב, אינו מעוניין בקשר רציני או כמו שאני רואה את זה "זין חד-פעמי".

במציאות המעוותת והחולה שאנחנו חיים בה, כנראה זה נחשב למחמאה במובן כלשהוא ובטח לא כולם ממש מרגישים הזדהות אבל חשוב לי להגיד שלמרות החזות הדי אדישה שאני שם על עצמי ביומיום, אני בנאדם די רגיש והאסימון שנפל לי, נפל עליי. כל קשר שניסיתי לפתח התבסס על סקס וקשר פיזי, ללא תקשורת אמיתית וכנה, כמה שניסיתי להימנע מכך.

שנה עברה מאז החברה האחרונה, נפרדתי ממנה קצת אחרי יום ההולדת 20 שלי. נפרדתי ממנה בגלל "חוסר יכולת לקדם את הקשר", ככה לפחות הסברתי את זה לעצמי. בדיעבד היא הייתה כנראה לא יותר מיזיזה שחשבתי שאוכל לאהוב. מאז נשבעתי שאני מוצא מישהי אמיתית, מישהי שיהיה בינינו משהו כנה ולא רק פיזי. מאז עברה שנה, הצד הרחוק של הכרית שלי עדיין קצת ריק ואני תוהה אם עשיתי את הבחירה נכונה.

אז מה אוכל לאחל לאידיוט רגיש כמוני לרגל יום ההולדת ה-21?
לילה שקט אחד בלי כל המחשבות האלה, כי זה נהיה כבר קיטשי.


תגובות (2)

היי, אני חושבת שזה מעולה שאתה מעלה את המחשבות האלה, זה יכול להיות צעד לעבר קשר רציני שאתה כנראה רוצה לבנות.
ממש יתכן שעדיין לא נקרתה בדרכך בחורה שאתה יכול ליצור איתה קשר עמוק, ורק נשאר ללמוד מהקשרים הקודמים גם אם היו קצרים ולא כל כך משמעותיים.

26/04/2020 15:12

    תודה על האכפתיות, כמו שכתבתי, מדובר בקטע מלפני מספר שנים משנותיי כחייל.

    27/04/2020 00:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך