עשר שניות

19/09/2015 699 צפיות 5 תגובות

שנייה ראשונה- העיניים שלך. בצבע התכלת כמו הים, צלול, עמוק אבל גם חם כמו האש.
שנייה שנייה- המבט בהן. מבט עוטף, שומר, מבין, מרגיע, חלון לנפש היפיפיה שלך שרק מחכה להתגלות.
שנייה שלישית- השפתיים שלך שנמתחות לחיוך. שפתיים רכות כל כך, כאלו שילחשו מילות אהבה, כאלו שינחמו, יאהבו, ביחד עם חיוך שיכול לגרום אפילו לשלום עולמי, שיכול להעלים כל כאב וכל פחד, שיכול לגרום ללב הכי קר להפוך ללהבה מאושרת.
שנייה רביעית- "היי". מילה קצרה כל כך שממצאיה לא חלמו שיכולה להישמע כל כך יפה בפיו של אדם יחיד.
שנייה חמישית- האצבעות שלך מרפרפות על היד שלי. המגע שלהן מזכיר לי בית, געגוע, ביטחון ומרגוע כאילו כל הכאב שהיה בתוכי נעלם, כאילו המגע שהמתנתי לו כל חיי סוף סוף הגיע.
שניות שישית ושביעית- "אני אריק". השם שלך מעורר בתוכי תחושה שאיבדתי כבר ממזמן, תחושה שלא חלמתי שארגיש שוב בחיי- תקווה.
שנייה תשיעית- הלב שלי. הלב שלי מרגיש שזהו, ניתן להפסיק את משלחת חיפוש אחר הנפש התאומה שלי כי היא כאן, מתבוננת בי ומחכה לרגע שאבין זאת.
שנייה עשירית- "אני איה". עיניים, מבט, שפתיים, חיוך, אצבעות, לב, הבנה.
עשר שניות. משנות חיים. לא צריך יותר מזה.


תגובות (5)

כתיבה יפיפיה. סוחפת.
עם זאת, לא השתכנעתי. בשביל להחליט שאת רוצה להיות עם בנאדם מסויים ושהוא ה'אחד' בשבילך, צריך הרבה יותר מעשר שניות.

20/09/2015 01:07

    אני מאמינה באהבת אמת. אני מאמינה שגם אחרי 10 שניות אפשר להבין שזה זה, אלו צריכות להיות ה10 שניות הנכונות :)
    תודה על המחמאות :)

    20/09/2015 01:44

ממש אהבתי, על אף שיכלת להכניס קצת יותר רגש. וזה היה יכול להיות אמין יותר אם זה היה עוד סיטואציה שקורת ולא פגישה ראשונית, כאילו כל מה שקורה לך בעשר השניות האלה שיוצאות לך לדבר איתי. אבל ממש ממש אהבתי! ממש אבל!

20/09/2015 22:39

    אני מאוד שמחה שאהבת ותודה לך על המחמאות :)
    רציתי להעביר לקורא (את) את התחושה ש״אפשר לא להרגיש שום דבר במשך שנים אבל אפשר להרגיש הכל בכמה שניות״. זה מוגזם כי 10 שניות זה מעט זמן אבל זה נכתב כך במכוון :)

    20/09/2015 22:58

רעיון יפה ומקורי! הפריע לי שפסחת על השנייה השמינית. אבל בכל אופן הקטע נחמד למדי

24/09/2015 01:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך