פשוט .. לכו על זה

סיפורונת 08/10/2013 919 צפיות 3 תגובות

את רואה אותו לראשונה ומתאהבת ..
את יודעת שאין לך סיכוי איתו, אבל את אוהבת אותו תחילה בסתר .
ואז את מגלה שחברה שלך אוהבת אותו גם ולאט לאט נודע לכולם שאת אוהבת אותו .
בינתיים, את והחברה שלך רבות על אותו אחד ששתיכן אוהבות, כשהוא יודע את זה ואת חושבת שהוא נהנה מזה .. כשאת בקושי גם מכירה אותו . אז אפשר לקרוא לאהבה שלך – אהבה ממבט ראשון ?
את שמחה שאת לומדת איתו כמה שיעורים למרות שאת לא איתו באותה כיתה, את שמחה כשאת רואה אותו, את שמחה שהמבט שלו נופל עלייך, אבל את לא שמחה רק מדבר אחד – שזה לא הדדי .
ימים עוברים במהירות והאהבה הזאת הופכת לכואבת רק יותר, את שומעת שהוא הולך ומציע לאחרות, והחברה שלך כבר במהירות מצאה לה חבר והתאהבה בו, ואת מרגישה מאחור .. לא קשורה כזאת .
מגיע יום וכל השכבה כבר יודעת על האהבה שלך כלפיו, כמה את אוהבת אותו ועושה הכל כדי להיות איתו – את נמצאת איפה שהוא נמצא בהפסקות ומתקרבת אליו ככל שאת יכולה . בשיעורים – את לא מפסיקה לבהות בו ונהנת מכל רגע לידו .
אבל את עדיין זוכרת .. שזה לא הדדי, שאין לו שום דבר כלפייך, או .. שאת טועה ?
ימים עוברים והאהבה שלך כלפיו רק מתגברת, ועוברות שמועות שהוא מרגיש משהו כלפייך, והרבה ילדים כבר הציקו לו כבר עם העניין של " לך תציע לה כבר ", אז מה עובר עליו .. ? והאם השמועות האלה נכונות?
עוד ימים עוברים ואת מחליטה להתחיל איתו שיחה, השיחה הולכת יפה, מה העניינים ודברים כאלה, עד שהוא שואל אם את רוצה חיבוק ? נכון השאלה הזאת נשמעת מטופשת למדי אך בשבילך זאת השאלה הכי חשוב בעולם, להיות בקרבתו זה הדבר שאת הכי משתוקקת לו עכשיו אז את כמובן עונה לו בכן .
ולמחרת את מקבלת את החיבוק החם והנעים שלו, שכל כך חיכית לו, ובלי שתצפי לזה, הוא שואל אם את רוצה שוב, וזה כבר גורם לך לחשוד – יש סיבה ?
את נזכרת שהחברים שלו קוראים לך החברה שלו, הם קוראים לך לבוא אליו ואומרים כל הזמן שהוא אוהב אותך .. אבל זה נכון ?

ואז מגיע היום הגדול, את מתארגנת לבית הספר ומרגישה שהיום הזה יהיה שונה ואת מגלה שצדקת .
את מגיעה לבית הספר וכשאת נכנסת את רואה אותו, והוא מתקרב אלייך ואז הוא אומר לך " לא הפסקתי לחשוב עלייך .. התגעגעתי .. "

יש לי דבר אחד לומר לכם : אם אתם רוצים משהו, פשוט .. לכו על זה .
אל תוותרו ותראו שהכל ישתנה לטובה, אולי יהיו סיבוכים בדרך אבל תדעו שזאת דרך החיים !


תגובות (3)

יאוווו כל כך מרגש אני אוהבת את הכתיבה שלךך ♥♥♥♥♥♥
תכתבי עוד כאלההההה
ויש לי שני דברים לומר לך :)
1. מתי את כבר מתחילה את הסיפורר בית ספר לכשרונותתת ? :)
2. אני אשמח אם תקראי את הפרק ה22 בסיפור שלי פרחי מונטריי ♥
את כותבת ממש ממש יפההההה

08/10/2013 07:56

תודה רבה ושמחה לשמועע ♥ העניין הוא שאני עמוסה מאוד בלימודים והזמן שאני יכולה להגיע למחשב הוא מאוד קצר .. אז כשאני אספיק אני אכין את הפרק הראשון פשוט עדיין לא מצאתי זמן (:

ואני אכנס לקרוא כמובן ♥

08/10/2013 08:08

יאיייי סייפור מושלם !! אולי תמשיכי ? בבקשהבבקשהבבקשהבבקשה

08/10/2013 13:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך