ĐɘȿpərɑɳdƱʍ
סתם קטע קצר שעלה לראשי...

קורבן מאהבה

ĐɘȿpərɑɳdƱʍ 23/10/2013 707 צפיות 7 תגובות
סתם קטע קצר שעלה לראשי...

ופעם נוספת,כמו כל יום היא יושבת שם לבד. נערה יפה, שערה שחור כליל ועיניי הענבר שלה בוהקות כיהלומים. איני יודע מתי הבחנתי בה ,בנערה שיושבת על הספסל ליד המזרקה שבפארק, זה היה לפני זמן רב. היא כל יום באה ויושבת ,לא מוציאה הגה מפיה, אפילו לא נעה רק יושבת בשקט במקומה. מידי פעם לפעם ישבתי לידה, אף ניסיתי לפתח שיחה אך לשווא. אם הזמן זה הפך למין הרגל ,לבוא ולשבת איתה, מהבוקר עד הערב. וכך מידי יום ביומו, היינו יושבים שם יחד, שותקים. חרף כל ניסיונותי היא לא דיברה, ועדיין הצלחתי להכיר אותה מעט.
היא אהבה ורדים, לא פעם הייתי מביא לה זרים, שהיא תמיד הייתה מקבלת ולפעמים גם בחיוך. גם השלג שימח אותה, בבוא החורף נהגה לחייך הרבה יותר. אם הזמן רגשות התפתחו בתוכי, לאותה הנערה ,שאת שמה אפילו לא ידעתי. אם הזמן היא החלה להגיע פחות ופחות, היו תקופות בהן לא באה מספר ימים והייתי יושב לבד. ככל שהזמן חלף, היא נעלמה, כמו החורף שהלך בהגעת האביב. רק שהיא לא תחזור בשנה הבאה,לפחות לא חשבתי כך. אם הזמן הבנתי ,למה היא ישבה כך יום אחר יום, ולמה אני יושב כך עכשיו. כנראה היא חיכתה למישהו, אולי לאהוב ליבה שיבוא, ואהבתה הרבה אליו גרמה לה לבוא יום יום. ועכשיו אני כמוה ,יושב ומחכה לה שתחזור.
אם הזמן מישהי אחרת הגיע במקומה, היא ניסתה לפנות אליי אך לא דיברתי, היא הייתה באה לבקרי יום אחר יום. הופכת מבלי ידיעתה לקורבן של האהבה.


תגובות (7)

זה יפה… D:
קטע ממש נחמד!!!
מסכנים.. הם יחכו שם תמיד. באסה להם~

נ.ב- ולדה!!! מה קורה?!
(חחח.. איך אני אוהבת לומר את זה! XD)

23/10/2013 09:25

שמתי לב >~<
הכל סבבי ^^

23/10/2013 09:34

חחחח
יאי!!! הכל סבבי!!!
מעניין.. זה לא עשה לי קו אדום מתחת למילה 'סבבי' XD

23/10/2013 09:39

ממש אהבתי את הקטע.
זה מזכיר לי קצת סרט מפגר שראיתי….
נערה שיושבת על דשא באמצע היער,ונער שמתאהב בה ורק אחרי שנה מגלה שזאת בובה….
אהבתי את הסרט ההוא כי היה בו המון דם!

23/10/2013 10:17

חחחחחחחחח
זה באמת נשמע נורא מפגר!
ברצינות?! בובה?! XD
ואיפה הכניסו בסרט הזה דם? זה נשמע כמו סרט.. רגיל כזה O-O

23/10/2013 10:26

סתם סרט על רוצח שפיתה קורבנות על ידי יצירה של דברים שהם אוהבים.
הוא תפס אותם,את הנשים הרג ישר ואת הגברים הוא עינה חודשים ורק אז הרג אותם.

23/10/2013 10:55

זה מזכיר לי סרט שסבתא שלי סיפרה לי עליו (משום מה)…
זה היה סרט על מישהו שהיה לוכד פרפרים. היה לו אוסף ענקי של פרפרים והוא היה מאחסן אותם בתוך מגירות (מסכנים הפרפרים ): )
אחר כך הוא היה הולך ומפתה בנות (סבתא שלי אמרה לי שהוא היה 'חתיך'. בחיי שהניסוח שלה הצחיק אותי XD). אז קיצר, הוא היה מזמין בנות אליו הביתה ורוצח אותם במרתף. היה לו שם אוסף בחורות מתות במרתף (כמו שהיה לו אוסף פרפרים).
חחח..
אני מניחה שיש הרבה סרטים כאלו XD

23/10/2013 11:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך