shachar974
זה אולי סיפור קצר אבל זה פעם ראשונה שאני אשכרה כותב משו מהסוג הזה... אשמח לביקורת בונה ^_^

שוב זה קורה..

shachar974 25/11/2014 728 צפיות 2 תגובות
זה אולי סיפור קצר אבל זה פעם ראשונה שאני אשכרה כותב משו מהסוג הזה... אשמח לביקורת בונה ^_^

שוב אני בבית חולים… זה כבר מצחיק חחח כל חודש אותו סיפור… איך התאהבתי בה איך אדונייי
לא הצגתי את עצמי.. אני תומר בן 17 ערס מעשן שותה עגיל בגבה ובאוזן (שונא עגיל בלשון) קעקוע של כנפיים בגב
התאהבתי בחנונית מכיתת מצוינות תמר בגיל שלי ילדה טובה רק שעושים לה הרבה בעיות מסכנה הגמדה שלי חחח
הפעם ישבתי במחששה כרגיל כי המורה הזונה העיפה אותי מהשיעור… מחכה שתמות חחח
תמר הייתה בחוץ בטח והיא עברה ליד המחששה בטח לקנות אוכל… כרגיל… יש שגרה לילדה.
איזה מלאך היא לא הפסקתי לבהות.. היא הסתכלה עליי וחייכה כנראה מהמבוכה שמישו כמוני מסתכל עליה ומחייך מבלי לגרום לה לסבול כמו שאר השכבה…
נגמרה הסיגריה אז לקחתי עוד אחת הייתי חייב להירגע לא יודע למה קמתי עצבני היום עם תחושה שמשהו רע יקרה…
3 בנות מהשכבה יצאו ביחד מחזיקות ידיים וצחקו… פתאום כשהן ראו אותה הן התלחששו לא ממש שמעתי מה הן אמרו… לא התעסקתי בזה… תמר יצאה עם הסנדוויץ' ובקבוק קולה ביד..
ראיתי שאחת הבנות נראה לי קוראים לה נועה או משו כזה ניגשה לתמר… תמר הורידה תראש והתחילה ללכת יותר מהר הסתכלתי טוב וראיתי שנועה הזאת לקחה לתמר תאוכל ושפכה עלייה את הקולה והחברות של נועה דחפו את תמר והפילו אותה לרצפה משכו לה בשיער והציקו לה…
קמתי מהר ורצתי אליהן דחפתי אותן ממנה ולקחתי אותה משם צעקתי עליהן קיללתי אותן ואחרי שהן הלכו ראיתי את תמר בוכה לעצמה ואוספת את עצמה עזרתי לה לקום ולקחתי אותה לקפטריה.. קניתי לה בקבוק מים וחטיף קטן שתאכל… אחרי שהיא אכלה ושתתה היא אמרה לי תודה והלכה לכיתה…
חייכתי בידיעה שאני לא יכול לעשות איתה כלום כי אני מפחד לקלקל אותה ולפגוע בה…
היה לי עוד 2 שיעורים… כשהיה צלצול יצאתי מבצפר והחבר של נועה ועוד שניים קפצו עליי.. הם פיצצו אותי והשאירו אותי מדמם על הרצפה וכמובן שאף אחד מהסנובים של הבצפר שלי יקרה לעזרה כי הם כבר רגילים שאני הולך מכות כל הזמן… משום מקום ראיתי את תמר רצה אליי היא ראתה מה קרה אבל פחדה להתקרב.. היא התקשרה לאמבולנס וזה הדבר האחרון שאני זוכר (כנראה שהם יודעים להרביץ אם איבדתי הכרה חח) כשהתעוררתי בבית חולים ראיתי את תמר לידי מחזיקה לי את היד ובוכה ליטפתי לה את הראש ואמרתי לה שיהיה בסדר ושזה כלום.. היא חיבקה אותי שאלה למה אני עושה את זה בשבילה? למה אני סובל בשבילה? אמרתי לה "זה בגלל שאני אוהב אותך ואני לא רוצה שיפגעו בך… אני שומר עלייך" "תבטיח לי שלא תעשה את זה יותר" היא אמרה "תבטיחי לי שתהיי שלי ואני מבטיח לך שלא יהיו יותר צרות" היא חייכה ואמרה שבסדר התקרבנו לאט לאט תפסתי לה את הלחי בעדינות ונישקתי אותה.. :)


תגובות (2)

אני לא אוהבת כולכך סיפורי ערסים.. לא מתחברת אליהם בכלל אבל אין לי בעיה לתת לך ביקורת בונה ^__^
קודם כול אין לך סימני פיסוק, אתה יודע שזה … לא בדיוק סימני פיסוק חח
וכשיש דו שיח אז יורדים שורה , נגיד :
"בלה בלה בלה." אמר מישהו.
"בלה בלה בלה." ענה מישהו.
חח נגיד כי לא היה לי בדיוק מה לכתוב בזה, אבל סך הכול יש לך סבבה של כתיבה. תתאר קצת את הדמויות, איך הם נראות, צבע שיער, צבע עיניים וכול זה רק בשביל שהקוראים יבינו איך הדמויות נראות.
זהו בסך הכול :)))

25/11/2014 16:56

עכשיו יצא לי לקרוא את מה שכתבתה עד עכשיו וזה היה יפה ואמיתי ….
 טוב אז ככה .. (אל תפגע)הרעיון הוא ממש יפה אבל…אתה רץ יותר מדי מהר עם העלילה אתה צריך לפרט הרבה יותר על הדמויות  את הדיבור שלהם תכתוב כשיחה ולא בכלליות ,כמו שאתה כותב על איך שאתה מרגיש לגבי אותה ידידה שלך שאתה מפרט עליה אל איך הרגשתה איך שאתה מרגיש עכשיו אתה יכול להזדהות עם הדמות לכתוב מה הוא מרגיש וחושב עליה חוץ מאהבה צריך שיהיה קונפליקט כדי שיהיה משהו מעניין  ,בתור סיפור ראשון זה יפה .

26/11/2014 22:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך