היפיפייה הנרדמת
סתם סיפור קצר שחשבתי עליו D:
מקווה שתאהבו............. היפיפייה הנרדמת <3

שתי זקנות על ספסל

היפיפייה הנרדמת 03/07/2012 1370 צפיות 12 תגובות
סתם סיפור קצר שחשבתי עליו D:
מקווה שתאהבו............. היפיפייה הנרדמת <3

במקרה עברתי על ידן ברחוב. שתי הזקנות האלה, שנראו כל כך לא קשורות- יושבות להן על הספסל באמצע הרחוב, סורגות וצועקות אחת אל השנייה, אף על פי שהן ישבו אחת על יד השנייה. עברתי על ידן ברחוב ולא יכולתי שלא לשמוע את מה שהן אמרו.
זקנה א' צעקה לחברתה: "…ואת לא מבינה איך הפרידה השפיעה על נעמה! כל היום בוכה! מסתגרת בחדר שלה ובוכה!"
זקנה ב': "למה היא בוכה? היא צריכה להיות שמחה שהם נפרדו! הוא הרי בגד בה, המנוול!"
זקנה א': "כן, אבל את יודעת איך זה עם הצעירים של היום! תמיד מסתכלים על חצי הכוס הריקה!"
זקנה ב': "נכון, נכון…"
זקנה א': "היא גם בקושי יוצאת מהבית, מסכנה."
זקנה ב': "למה היא לא יוצאת מהבית?"
זקנה א' (בפרצוף של כל-יודעת): "זה לא מובן מאליו?! היא מפחדת שהיא תראה אותו!"
זקנה ב': "אהה! איך לא הבנתי את זה?"
זקנה א': "אין לי מושג."
הן שתקו לרגע.
זקנה ב': "אז עם מי הוא בכלל בגד בה, המופרע הזה?"
זקנה א': "עם שירן, הבת של סיגלית ומשה. תמיד אמרתי שהם לא חינכו את הילדה שלהם כמו שצריך! הולכת ומתעסקת עם גברים המערכת יחסים!!"
זקנה ב': "הבת של סיגלית ומשה?! מי היה מאמין?! ואני תמיד חשבתי שהיא ילדה טובה ירושלים…"
זקנה א': "איך היא יכולה להיות ילדה טובה ירושלים אם היא גרה ברחובות? בחיי שאני לא מבינה אותך."
שוב שותקות.
זקנה ב': "אז מה שאת בעצם אומרת זה, שנעמה לא התאוששה אחרי הפרידה?"
זקנה א': אוי לי, הבחורה שבורה! כל היום מסתגרת בחדר שלה ובוכה. והיא גם אוכלת כל היום גלידה! ממש חבל. עכשיו היא תהיה גם רווקה וגם שמנה! ודווקא הייתה בחורה טובה, נעמה הזאת…"
זקנה ב' (לוחשת בקול רם): "אוי, תהיי רגע בשקט, אני חושבת שההוא שם מצוטט לנו!"
שתי הזקנות שולחות אליי מבטים חשדניים.
אני חולף על פניי הזקנות ונכנס אל הדירה שלי.
———————————————————————————————————–
יום לאחר מכן….
יצאתי מהבית כדי לקחת את הכלב שלי לטיול והייתי שקוע במחשבות ולא הסתכלתי לאן אני הולך. לפתע נתקלתי במישהי.
"אוי, סליחה, אני מצטער." מיהרתי להתנצל.
"לא, לא, זה בסדר, זאת הייתה אשמתי." הבחורה מחייכת. יש לה עיניי שקד וחיוך חמוד. "אוי, איזה כלב חמוד!" היא מתכופפת ללטף את שוקו. "איך קוראים לו?"
"קוראים לו שוקו." אני מחייך.
"ואיך קוראים לך?" הבחורה מחייכת אלי. רק עכשיו אני מבחין בגומת החן שיש לה בלחי השמאלית כשהיא מחייכת.
"אני רועי."
"שלום רועי, נעים להכיר אותך. אני נעמה."


תגובות (12)

חחח מגנייב XDDDD
יענו נעמה זאת הילדה שהזקנות דיברו עליה ובגדו בנעמה עם מישהי שגנבה לה את השם וגם גנבה לה את הבן זוג !
הבנתי נכון ? O_-

03/07/2012 11:47

חחחח אני לא הבנתי מה את כתבת קורן.. חחחח
אבל הבנתי את הסיפור ואהבתי אותו!!!
את גם כותבת ממש יפה!!

03/07/2012 12:30

קורן- אני בטעות כתבתי את השם נעמה פעמיים, בעיקרון נעמה זאת הבת שהחבר שלה בגד בה עם מישהי אחרת:P (עכשיו תיקנתי את השם שלה לשירן)
ליאן- תודה רבה ^_^

04/07/2012 06:00

מגניב ביותר! אהבתי

04/07/2012 07:12

יוו איזה חמוד זה! ממש אהבת!

04/07/2012 09:11

*אהבתי

04/07/2012 09:11

תודה:)

05/07/2012 07:44

תודה:)

05/07/2012 07:44

חחח אופסית;)

05/07/2012 07:46

יאאא , איזה חמוד (:

05/07/2012 07:54

ממש חמוד :-.)

10/08/2012 03:31

איזה חמוד זה..
שהם כאילו נפגשו..
חוצמזה-את יכולה להמשיך את הסיפור!!! זה יהיה סיפור נפלא!!!
חוצמזה2-מתי את ממשיכה את ציידי הפיות?? אני במתח!!!

06/11/2012 07:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך