על הסיפור: בסיפור מוזכר השם טיילור לאוטר , השם אמיתי ואני מתכוונת לשחקן אמיתי , אבל אין לי שום כוונה לפגוע בו ובזכויותיו ובפרטיותו , אין לי שום קשר אליו , אלה לקחתי אותו רק בגלל שאני מעריצה אותו .

המלצה ..
היכנסו ליוטיוב וכתבו : Apologize- taylor lautner , תראו את הקליפ ותשמעו את השיר , זה שווה כניסה .

לרגע אחד זה אמיתי

03/04/2010 1119 צפיות אין תגובות
על הסיפור: בסיפור מוזכר השם טיילור לאוטר , השם אמיתי ואני מתכוונת לשחקן אמיתי , אבל אין לי שום כוונה לפגוע בו ובזכויותיו ובפרטיותו , אין לי שום קשר אליו , אלה לקחתי אותו רק בגלל שאני מעריצה אותו .

המלצה ..
היכנסו ליוטיוב וכתבו : Apologize- taylor lautner , תראו את הקליפ ותשמעו את השיר , זה שווה כניסה .

"זה נכון?" שאלתי .
"לפי דעתי כן , אבל כדאי שתבדקי" הוא ענה.
"מתי זה קרה?" אני שואלת ושמעתי את הקול שלי רועד , מהתרגשות?מפחד?
עוד פעם אני עסוקה מאיפה-הכל-קורה ולא נותנת לרגע הזה לעשות אותי מאושרת .
התקבלתי לסט של סרט קולנוע אז לעזאזל למה כ"כ אכפת לך מאיפה זה בא ??
"מה הכוונה?" הוא שואל , בבלבול. "לא משנה עזוב , אתה יכול להגיד לי איפה לבדוק את זה?"
"אהה כן , בטח, חכי שניה על הקו …. הנה זה אממ את גרה ב …. סידני נכון? , אז ברחוב — מספר– תמצאי את האתר של הצילומים של הסרט ."
"תודה רבה לך , ביי" .
"בבקשה , להית' "

קמה בבוקר . כמו עיורת מחפשת את הבגדים הכי נכונים לבוא איתם , אני עוד לא בטוחה אפילו ועוד פעם אני בודקת את עצמי מכל זווית …
יצאתי בסוף עם הג'ינס הכי חדש .. הוא מחמיא לי.. וחולצה אפורה שאני אוהבת ..
הגעתי לאתר וחיפשתי את הבמאי .. כבר הכרתי אותו .
"כריס?" ,
"אהו , כן חומד "
"אתה יכול להגיד לי אם התקבלתי ?" מלמלתי.
"בואי נראה " הוא מחפש ברשימות .
" השם שלך הוא כוכבת-על-שאני-לא-מבין-איפה-הייתה-עד-עכשיו , נכון?"
"אהה… לא , השם שלי הוא כריסטין לונס" עניתי לו , כמו מפגרת .
"אוקיי גברת צניעות , תגיעי בבקשה לחדר 14 , שם שמאלה ואז ימינה , את צריכה להתראיין אצל דן ואז תגיעי אליי חזרה ."
"אתה אומר שהתקבלתי ?"שאלתי ..
הוא הסתכל עליי במבט נדהם ותקע בי עיניים כאילו גדלו לי קרניים והתחלתי ליילל .
"אם עד עכשיו לא הבנת , או שאם את באמת שחקנית כ"כ טובה , אז כנראה שאת יודעת לעשות טוב את התפקיד של המטומטמת , וזה לא רע .. אבל בעיקרון את רק צריכה לפתוח קצת יותר את העיניים בשביל להראות תמימה , ואז זה יראה אמיתי , עכשיו לכי בבקשה לחדר שאמרתי לך , ושם , בבקשה תהיי אמיתית !"
"כן , … אדוני … "
הלכתי משם עדיין לא קולטת מה הוא אמר לי עכשיו .
את עברת . את עברת . לא עברתי , תפסיק! עברת , עברת וע-ב-ר-ת בגד—ול !!
מכירים את הקול המעצבן הזה בראש שאומר לך שהכל בסדר והכל לא בסדר ? זה הקול ששיגע אותי בדרכי לחדר 14 .
"כריסטין .. לונס , נכון?"
"אממ נראה לי שכן .."
"אוקיי שבי כאן בבקשה "
החדר היה קטן עם מצלמות בכל פינה , שני כיסאות וחושך היו רק מנורות כאלה עם אור צהוב שמכוון על שני הכסאות .
באו אליי שתי בנות והתחילו לאפר אותי . תוך כדי היה מעליי איזה בנאדם שהסביר לי -אם עדיין לא הבנתי- שהתקבלתי לסרט שהולך להיות הסרט של השנה לנוער ולכן כדי לי מאוד להיות מוכנה להיות מוקפת הרבה זמן בשומרים ושאני אקום כל יום סביבות חמש לפנות בוקר.
הוא אמר שאני משחקת תפקיד ראשי , הסיפור שלנו מדבר על שני נערים -בת ובן- שמתאהבים אבל .. וכן תמיד יש אבל , הבן הזה הוא משהו מיוחד , הוא לא יכול להתאהב , הוא בעל חיי נצח .
כל זה הוא הסביר תוך שלוש דקות .
"תודה , אבל למה אני פה עכשיו ?"
"אוקיי, עכשיו מראיינים אותך , כאילו שאת כבר על הסט , יהיה לך כתוב פה על המסך מה להגיד חוץ משאלות שאת עונה על עצמך .
"אוקיי תודה"
"שלום כריסטין , אני אראיין אותך , במשך השעה וחצי הקרובות , ואני מקווה להנות"
"אני אשתדל לא להתפגר , ומקווה שתהנה"
"כן,חוש הומור , זה כבר טוב" הוא אמר בלי להסתכל עליי בכלל .

עכשיו כבר מראינים אותי במשך חצי שעה כבר .
"אוקיי הגענו לחלק המעניין, אחרי שאנחנו יודעים הכל על הסט , נדע קצת עלייך , יש לנו כן כובע עם פתקים ,בפתקים כתובות שאלות עלייך , תוציאי פתק-פתק ותעני ."
"אוקיי" הכנסתי את היד וחישפתי אחר הפתק הטוב ביותר .
"טוב אז הנה הראשון , עם איזה סלבריטאי היית מוכנה להתנשק מתחת לירח בערב יום האהבה בחצות? ואו אהה , בעיקרון לא בא לי להתנשק כרגע עם אף אחד .."
"אוקי תעבירי פתק"
"עם מי היית הולכת לדייט , עכשיו "
"אהה אני חושבת שעם -זה רק בגלל שאתמול שאלו אותי שאלה דומה – אז עם אהה טיילור לאוטנר "
"נחמד , מאוד נחמד"
"כן"
השתעלתי .
"את בסדר?" הוא שאל אחרי שהשתעלתי
"לא , אני הולכת למות .."
"אהה אוקיי , מקסימום נחליף אותך במישהי אחרת בסט"
"כן אהה"

הראיון עבר בשלום , עכשיו נשאר לי רק להבין לצד מי אני משחקת , וכמובן לדעת האם הוא נראה טוב .
אגב , אני בת 17 ואני שיחקתי בעבר רק בסדרה אחת , שעלתה יפה , והצליחה , כשחקנית משנה , ובסרט אחד , כאחותו של השחקן הראשי .
"אהה מי השחקן הראשי?" שאלתי את אחת הבנות .
"סתובבי חומד , הוא ממש אחרייך , וכדי שלא תפתחי את הפה מתדהמה , הוא גם לא יודע עלייך "
"אוקיי" הסתובבתי לאט ובזהירות מנסה לא לפתח אשליות …
ולא לא יכולתי להמין למה שראיתי .
ניסיתי לפתוח עוד פעם את העיניים והוא נשאר שם , עומד ומחייך את החיוך המושלם שלו . לא ציפיתי בחיי אי פעם לשחק לצידו .
הסתכלתי עליו ופשוט , כמעט התעלפתי .
"היי , אני טילור לאוטנר"
"א..ני כריסטין לונס" גמגמתי .
"שלום חברים , כדאי שתלכו להכיר ולהתארגן , כי הסצנה הראשונה שנצלם זה , איך לא נשיקה , צריך ,אתם יודעים , טריילר ופוסטר , קדימה " אמר הבמאי .

"אז אני לא אוהב שוקולד , אני רוצה להמשיך להיות שחקן , ואני לא אוהב בלונדיניות .."
"רגע אתה מנסה להתחיל איתי ?"
"אהה זה כ"כ ברור .."
"טוב שלא אמרת את זה סתם ככה , למה באת לסט הזה?"
"כי .. אני מתחבר לדמות"
"אהה גם אני ככה"
"את חושבת שנוכל להתנשק עכשיו ?"
"מה? אהה לא יודעת …"
הוא הסתכל על השפתיים שלי ואמר :"אל תזוזי רגע "
אנחנו היינו בחדר לבד ישבנו על שתי כסאות אחד מול השני .
הוא התכופף ועוד לפני שהספקתי להגיב , הוא נישק אותי , השפתיים שלו חמימות על שלי , הידיים שלו תופסות לי את הפנים .
"את בסדר , זה לא נורא לנשק אותך"
הסכלתי עליו המומה, "אתה תמיד עושה את זה?"
"עושה מה ? מנשק סתם ככה ? אהה לא את מוצאת חן בעיניי"
"חברה בואו , מצלמים" הצלם פתח את הדלת .
"למה אתם ככה , רכונים אחד על השני?"
"אהה סתם" עניתי וקמתי במהירות .

"אוקיי סצנה ראשונה , מבטים אוקיי אתה מסתכל עליה , היא מסתכלת עליך , אתם מתאהבים "
הסתכלתי עליו וניסיתי להבין מה הוא מוצא בי , אני , כאילו סתם מישהי , ששיחקה , גם כן שיחקה , פעמים שחקנית משנית.. אפשר לחשוב .
"כן טוב , טוב מאוד , עם התחלה כזו מצד שניכם , כדאי שתעשו לי חיים קלים "
"עכשיו מצלמים את הנשיקה , טוב תראו אני נותן לכם את הספר תפתחו בעמוד 234, זו הנשיקה , טיילור תראה אתה צריך להבין בין השורות מה אתה אמור להרגיש , כריס את צריכה להבין -טוב מאוד- מה את צריכה להביע למצלמה . "
"אהה נראה לי שתפסתי" טיילור הודיע .
"הספר הזה טוב " אמרתי , קוראים לספר :"לצידו" .
"אוקיי עכשיו בואו נעשה את הסצנה , אפשר?"
"אהה בואו נעשה את זה וזהו , אוקיי?" טיילור ענה והסתכל עליי .
"כן"
"טוב אז אתם עומדים כאן מתחת לעץ הזה פה "
…..
הסצנה:
"היי לור … "
"היי , ג'ייק"
"אהה רוצה לבוא לעשות שיעורים.. איתי?"
"כן בטח" הסתכלתי עליו מאוהבת.
"לפני שנלך , אני חייב להסביר לך משהו , אני חושב שכדאי שנהיה ידידים וזהו , לא יותר מזה , כי אני לא טוב בשבילך .."
"אהה אני חושבת שאתה בסדר , ואיחרת , רק שתדע …"
"אהה לא ידעתי שאת ככה .. "
"אז אוליי לא כדאי שנעשה שיעורים יחד …"
"תראה , לא אכפת לי מי אתה , מצידי תהיה עברין , או מפלצת , או מה שבא לך , אתה לא (!) תפגע בי , אני פשוט יודעת את זה "
"אהה אוקיי , אם ככה , אם את עקשנית , אז בואי ניפרד עכשיו , עדיף , ממאוחר מידיי "
ופנה ללכת , אבל הבנתי שזו הזדמנות שלא תחזור על עצמה , אז תפסתי בידו ומשכתי אותו אליי, ונישקתי אותו .
"אוקיי כל הכבוד , חברים" אמר הבמאי .
אבל הוא המשיך לנשק אותי ולא עצר , ולא ידעתי מה לעשות אז ניסיתי לנתק אותו ממני , ולא הצלחתי .
הבמאי הציל אותי , כשבא ואמר "סיימנו חברס" ואז הוא קלט שנגמר והתנתק שנינו מתנשפים ומבויישים הסתכלנו אחד על השני , ואז , רק אז הבנתי , שהוא באמת – באמת אוהב אותי .
זה היה כ"כ חדש , שפשוט ברחתי משם .
"כריס, בואי הנה , רגע-חכי " שמעתי אותו צועק .
"לא!"
"רגע!" הוא תפס ביידי.
"אני באמת אוהב אותך , אני לא סתם , את יודעת , מתאהב בך לרגע , אני יודע שזה נדוש , ומטומטם , ושזה כאילו מתוכנן , ושזה לא בסדר , ושלא יודע מה , אבל אני באמת אוהב אותך "
"למה ?"
"מה ? את באמת שואלת את זה ?"
"כן" אהה אז בואי אני אסביר לך .
הוא משך ביידי ולקח אותי לחדר הלבשה . העמיד אותי מול המראה ושאל "מה את רואה?" .
"את עצמי" . "כן ,ומה עוד ?" "אותך , ושאתה נועץ בי מבטים"
"סליחה , התכוונתי מה את רואה חוץ מי את בבואתך , עכשיו ?"
"אהה , סתם מישהי , פשוטה , סתומה , שזו הייתה הנשיקה הראשונה שלה , ובכלל פעם ראשונה שמישהו אומר לה שהוא אוהב אותה .."
"הבנתי , אז בואי נעשה את זה נשיקה שלישית בחייך , בואי"
הוא לקח אותי ביד ומשך אותי לכיוון הדלת , חלפנו על המסדרון של חדרי ההלבשה והגענו לאזור הצילומים , "אדון במאי , אנחנו נחזור בבוקר מחר , יום טוב "
ולפני שהוא הספי להגיב , הוא לקח אותי על הידיים שלו ורץ , יור נכון שעט אל כיון המכונית שלו .
הוא לקח אותי לבית שלו , ולא הגיב לאף שאלה ששאלתי בדרך , "לאן ? " "למה?"
כשהגענו הוא פתח לי את הדלת ואמר " עכשיו אני אסביר לך".
"מה אתה עושה?"
"מראה לך כמה אני אוהב אותך , כבר שנתיים , ולמה באמת הסכמתי להיות על הסט הזה , ולמה לעזאזל , נישקתי אותך כ"כ הרבה זמן , בלי רשות , עכשיו אני שואל אותך פעם אחת ויחידה , את אוהבת אותי ?"
"כן" עניתי מיד .
"טוב מאוד
הבנתי שזה יקח לו יותר זמן , לנשק אותי שוב , כי הוא פשוט בהה בי , אז משכתי את הידיים שלו אליי, והוא אוטומטית , התקרב אל השפתיים שלי , אמרתי לו :"זו הפעם הראשונה שאני עושה את זה במכוון" ונישקתי אותו .
באיזשהוא שלב נישכבנו על הספה שלו , והתנשקנו מחובקים ומאושרים , הבנתי מה אני רוצה עכשיו , ובפעם הראשונה מזה 17 שנות חיי שלא שאלתי את עצמי , מה אני עושה , ולמה .

-סופפ-
תגיבו!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך