"פעם כל אחד היה מישהו מיוחד כל ידיד היה החבר הכי טוב , הכי קרוב ....
היום אני מבינה שכל זה סתם עוד שקר אחד גדול , שאף אחד מאלה לא באמת ירים אתך כשתיפול .... "

להיות מושלם

15/05/2011 838 צפיות אין תגובות
"פעם כל אחד היה מישהו מיוחד כל ידיד היה החבר הכי טוב , הכי קרוב ....
היום אני מבינה שכל זה סתם עוד שקר אחד גדול , שאף אחד מאלה לא באמת ירים אתך כשתיפול .... "

~ "החיים שלה מושלמים , יש לה הרבה מחזרים , הרבה חברים , היא יפייפייה , כולם אוהבים אותה , כ-ו-ל-ם !! " ככה אורטל הייתה אומרת לכל אחד שרצה לפגוש אותי , כל השכונה ידעה על איזו אנה מדברים , עם דיברו על איזושהי אנה , כולם החמיאו לי , וכל הבנות קינאו בי , את זאת ידעתי כי רק אני בשכונה הייתי החברה של הילד הכי יפה בעיר , ואת הקינאה של הבנות ראיתי על הפרצוף שלהן . פרצוף של קינאה , עיניים של רצח . הבנים הכי חזקים והכי יפים בשכונה חיזרו אחריי , כולן רצו להיות כמוני , כולן ..
אנשים חושבים שאין חיים כאלה מושלמים כמו שלי . אבל הם טועים , בלילות אני בוכה , אני בוכה כל יום , אנשים תוהים למה לי לבכות , האם יש סיבה לדמעה אחת של אנה ? ואני ? עונה . יש סיבה, ולא אחת , יש הרבה סיבות .
בערב של יום שישי אחד , ישבנו כל השכונה בפארק , ואני הייתי מצוברחת , למה שאנה תיהיה מצוברחת ? כולם היו בשוק , ואיתם יחד אני , מעליב שאנשים חושבים שגם לך אין רגשות , שאתה מחייך כל חייך . אז הגבתי , בתגובה שמזמן הייתי אמורה להגיב :
"לכל אחד מאיתנו יש מעגל , לא גדול ולא קטן , למעגל יכולים להכנס כמה אנשים , תלוי כמה מקום יש לך בתוך המעגל . ולי יש מעגל גם כן , לא גדול ולא קטן . ואין לי מקום לכולם בתוך המעגל הזה , וכולם מנסים איכשהו להיכנס פנימה , הם מצליחים , וכולם מצתופפים יחד בתוך המעגל שלי , ואני באמצע , עומדת כשכולם מוחצים אותי , אני עומדת ונחנקת , ונחנקת , ואין לי אוויר לנשום אותו , אין לי אוויר … "
והם צחקו , וירדו עליי , עד שהמבוגר שבינינו (רועי , בן 23) צעק על כולם והרגיע אותם , רועי ניגש אליי ולחש לי :" את צודקת . תשתחררי , ותוציאי את כולם מהמקום ששייך לך , תראי להם שזהו לא מקום ציבורי , ואחריי שהעפת את כולם , ואחריי שתרגישי את הבדידות , תכניסי רק את מי שאת רוצה שיהיה שם . אבל תזכרי שפעם קודמת , עם כולם נכנסו ל " PLACE " שלך , סימן שנתת להם להיכנס , או שנרדמת קצת ופרצו למעגל שלך . " רועי חיבק אותי חיבוק תומך והלך לביתו . ואני עמדתי וחשבתי על מה שהוא אמר , חשבתי על מה שאני אמרתי , מה שיצא מהפה שלי בלי שליטה , וידעתי שפה אני צודקת , והוא צודק . היו לי דמעות בעיניים , צחקתי והלכתי .. וחברים שלי מסתכלים עליי בפרצופים מוזרים של " למה ואיך " , ואני ממשיכה ללכת עם דמעות של שמחה בעיניים .. "איזה כיף להיות רווקה , איזה כיף לצאת ביום שישי לא עם חברים אלה עם המשפחה , איזה כיף לסנן את כולם , איזה כיף לא להיות מושלם … "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך