Beautiful

היי:) 25/08/2012 793 צפיות אין תגובות

היא רגילה, היא כמו כולן, היא יפה כמוהן, מצחיקה כמוהן, מאושרת כמוהן …
רק שיש בה משהו מיוחד, משהו שאין באף אחת ! משהו שתמצא רק אצלה ! כי רק אצלה תחפש, מפני שאתה אוהב אותה, ורק לך היא נותת את זה, כי גם היא אוהבת אותך ! יש לה כבוד, ישלה ערך, יש לה דרך לעשות כל דבר ! לא, היא לא מושלמת, מותר גם לה לטעות לפעמיים ! היא רגישה, היא קצת צומי לפעמיים, היא קנאית, היא אפילו קצת פוזות כשצריך ! אבל זאת היא, היא בלי מסכות ומשחקים, היא בעצמה ! אף אחד לא שינה אותה, ואף אחד לא העז להפריע לה בדרך שלה ! כי היא יודעת מה היא עושה !כן, היא תדרוש המון צומי מאנשים שקרובים אליה, וכן, גם מבנים ! היא נפגעת בקלות, היא בוכה מכל שטות, היא בחיים לא תיפגע, כי היא מספיק נפגעה מאחרים….. ברגע שמישהו לא יתן לה את הכבוד שמגיע לה היא תזכיר לו כמו תמיד, היא תזכיר לו מי היא ומה היא שווה … אין מה לעשות, זאת האשה שלך ! ואתה תקבל אותה כמו שהיא !אתה תאהב בה הכל, מהטוב אל הרע ! אתה תעשה הכל כדי לא לפגוע בה, כי אתה מכיר את החולשות שלה ואתה יודע מה גורם לה לכאב …אם רק תתן לה כבוד וערך, היא תהפוך אותך מעצוב ומדוכא למאושר ושמח ! זה כוחה, לשנות דברים מרעים לטובים ! מקשים לקלים ממסובכים לפתורים .. כזאת היא, ואין כמוה ! אתה אוהב אותה בזכות מה שהיא, בזכות כמה שהיא אמיתית ואוהבת ודואגת אתה אוהב אותה כי זאת היא, וכי כל הדברים שקראתה עכשיו נכונים מבחינתך רק עליה ……
עכשיו, לך אליה, תאהב אותה ותכבד אותה כמו שהיא אותך, תן לה יחס טוב וסיבה להיות מאושרת, אתה לא עושה את זה מתוך אילוץ … אתה עושה את זה כי אתה פשוט אוהב אותה – ♥ –


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך