sweet nothing

06/04/2014 870 צפיות אין תגובות

אתם מכירים את ההרגשה הזו ? אתם מסתכלים עליו במבט לא ידוע מרגישים משהו… רעידה קטנה שעוברת בגוף שלכם, בציפייה לגלות איך הוא נראה.
משהו בו עניין אותי משך אותי אליו באופן טבעי , לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים .
הצעקות קטעו את מחשבותיי ' ליאן ! בואי לפה מיד , במה את שקועה לך שם ? כרגיל את בבועה של עצמך . איזו מטופשת. ' זו הייתה אמי החורגת, הצעקות הפנו את כל המבטים לכיוון שלי כולל את המבט שלו , לבי הפסיק לפעום במהירות הרגשתי מובכת היססתי להסתכל עליו אבל העזתי ועשיתי זאת ,זה היה דקיק הרגע של האושר כן , היה בו משו באדם הלא נודע , סוג של משהו שהרגיע אותי באופן טבעי . הסטתי את מבטתי והרגשתי שהאנשים עדיין מסתכלים עליי אבל זה כבר לא עניין אותי .
אמי החורגת ואני הלכנו לכיוון החניון אך התבלבלנו בדרך והתעכבנו.. ואני רק רציתי להגיע הביתה. הגענו ליעד , החניון "המהולל" , סוף סוף !הייתי מותשת ועדיין חשבתי על הילד הזה אני לא יודעת שום דבר לא מנע מזה להפסיק היה משהו במבט שלו אני לא יודעת להסביר את זה במילים , בחיפזון חיפשנו את המכונית שלנו ואז אמרתי ' הנה היא , היא שם ! ' היא ענתה ' יופי, לפחות משהו מועיל אחד עשית היום , מגושמת שכמותך ! ' הסתכלתי בה היה בה משהו רע , רוע לא מוסבר אף פעם לא הבנתי למה היא מתייחסת אליי כאילו אני כלום , כאילו אני חתיכת טישו נטוש על קצה המדרכה , ככה הרגשתי.
פתאום שמעתי קול של נעלי עקב , החריקות של הנעליים העלו לי בי רצון להסתובב ולראות מי האישה ופתאום הרגשתי שאני נופלת שכל הגוף שלי נהיה רפוי ולא יכולתי להשתלט על זה ' אני מצטער ' קול גברי נשמע נדהמתי ונשכתי את שפתיי מרוב הלחץ זה היה אותו בן הלא נודע , לקח לי די הרבה זמן לענות ועד שבאתי סוף סוף להוציא מפי "חסר המילים " הוא שאל אותי 'את בסדר?' כן!, עניתי ושם זה נפסק. הרגש המיוחד מת . אבל בשבילי זה היה משהו פלאי , הוא היה ילד מסתורי נראה לא מהתקופה שלנו. כמו מלאך . קראו לו רפאל קולות מחרישים נשמעו באוזניי זו הייתה אמי שוב ,' בואי כבר גם ככה הוא לא יהיה שלך אף פעם ' הוא צחק ואני חייכתי הוא אמר ' זה דווקא לא נכון , אל תאמיני לכל מה שאומרים לך .. ביי לך ילדה . הוא נעלם תוך שניות במהירות הרוח הנושבת , הייתי זוהרת . והאמא הסתכלה עליי כאילו התחפרנתי .
פתאום שמעתי קול חזק ומודאג ' ליאן ? את נושמת ? את בסדר? אוי חמודה שלי . פקחתי את עיניי הייתי על דשא וראיתי את כולם מסתכלים עליי מלמעלה קמתי, וישר נפלתי הרגשתי כאב נוראי בכל הגוף לא הבנתי מה קרה אבל בשבילי מה שהיה , ה'כלום הזה ' שהיה חלום בהקיץ היה משהו חד פעמי . משו אחר. זה היה מוזר. לחשוב שזה הרגיש כל כך אמיתי כאילו אני באמת שם . אבל אני פשוט התעלפתי ♥…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך