אני חדשה פה אז אם יש לי טעות במשהו אני מעדיפה שתבואו ותגידו לי ... אוהבת

סיפורי ערסים – אורין ואביאל – הקדמה .

17/09/2015 2730 צפיות 6 תגובות
אני חדשה פה אז אם יש לי טעות במשהו אני מעדיפה שתבואו ותגידו לי ... אוהבת

היי אני אורין אדרי , בת 16 ( טוב נו עוד לא 16 אבל מי סופר ?! ) כיתה י' .
אני נמוכה יחסית 1.63 , צבע שיער דבש חלק ארוך ועיניים ירוקות … (כוסית בהכחשה ).
ישלי שתי אחים גדולים ליאור , ואוראל ערסים ,מעשנים , שותים , שומרים , מעצבנייים !!
חברה שהיא כמו אחותי חייםשלי מי אם לא לורן , מספרות אחת לשניה הכל !
אוהבת לצאת למסיבות , ובעיקר לשופיייינג …

ההורים שלי לרוב לא בבית הם עסוקים בעבודה אז יוצא שאני ואחים שלי נשארים הרבה פעמים לבד בבית , ובגלל שההורים לא סומכים עלינו אז הביאו לנו גם עוזרת .. יותר מטפלת אפשר להגייד (מירי) חחח…
אנחנו גרים בוילה עם 3 קומות בתל אביב ..
יש לנו בבית : בריכה , חצר שמקיפה את הבית , וג'קוזי בצד הימני שבבריכה .

ליאור אדרי –
האח הגדול של אורין .. בן 17 כיתה י"א חתייך אעעש ומי שתגיד אחרת משקרת כפרעע ..
גבוה , שיער חום תספורת מארינס ועיניים ירוקות …
אוהב את החיים .. מעשן , שותה , סטוציונר .. למה להסתפק בכוסית אחת שיש כל כך הרבה ?
חבר כמו אח וואלה אביאל אחשלי ..
שומר על אחותי יותר מהחיים שלי .

אוראל אדרי –
האח הגדול של אורין וליאור .. בן 18 כיתה י"ב חתיך פחות דומה לליאור ולאורין ..
גבוה שיער חום ועיניים חומות דבש תספורת מארינס .
שותה , מעשן , וסטוציונר .. שתגיע האחת היא תשנה אותי לא ככה ? אז שהיא תגיע תנו להינות ..
חבר כמו אח בשבילי זה בר וואלה המאנייק הזה מזיין יותר ממני בזמן האחרון ..
שומר על אחותי יותר מהחייםשלי וחארם עליך אתה מתעסק איתה !!

לורן דנינו –
בת 16 , כן אני כן ! כיתה י' החברה הכי טובה של אורין אחותיי <3
אני גם נמוכה יחסית טיפה יותר גבוהה מאורין שיער שחור חלק עד אמצע הגב עם עינים כחולות .
אח גדול וחופר אביאל אווף מטר אני לא יכולה לזוז בלי השמירה שלו .
אוהבת מסיבות ושופינג .

אביאל דנינו –
האח הגדול של לורן והחבר הכי טוב של ליאור ..
שומר על לורן יותר מעל עצמי ומי שרק מתקרב מת .
שותה , מעשן ( לא הרבה ) סטוציונר אני חתיך מידי כדי להסתפק באחת ..
גבוה עם קוביות עיניים כחולות שיער שחור עם תספורת מארינס .

בר כהן –
ברקו בקיצור , חבר הכי טוב של אוראל אחשלייי ..
גבוה עיננים חומות שיער חום תספורת מארינס ..
אוהב תחיים סטוציונר מעשן שותה ברגיל על תבהלו יפיים שלי ,ואם יש מכוערות תתנדפו ..

יהיו עוד דמויות חדשות בהמשך ..

פרק היום עד הצהריים מבטיחה <3


תגובות (6)

תמשיכיי

17/09/2015 13:19

תמשיכע

17/09/2015 13:46

האמת שאני אישית לא אוהבת סיפורי ערסים (כן, כן, אני הורסת שמחות) אבל למה לכולם יש תספורת מארינס (ומה זה דרך אגב? מישהו יכול לתאר?) ולמה כולם שם סטוציונרים? אין דבר כזה ערס שנאמן לחברה שלו? וגם כולם שותים ומעשנים אבל זה כבר פחות מפריע.

17/09/2015 15:40

    אני בתור ילדה שבכיתה יב מנקודת המבט שלי ערסים נשארים כאלו עד שבאה אחת שמשנה אותם הם עושים שטויות ומצפים שמישהי אחת תבוא ותעיר להם על זה .. ותספורת מרינס זה כמו עם הקוקו רק שזה קצוץ

    20/09/2015 08:25

היי אני חדשה באתר והסיפור שלך נראה מהמם תמשיכיייי❤️

17/09/2015 16:35

למה את לא ממשיכה???

17/09/2015 22:29
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך