פרק שני מושקע שעשיתי מתוך שיעור חחח

סיפורי ערסים – אורין ואביאל – פרק 2

20/09/2015 1561 צפיות 3 תגובות
פרק שני מושקע שעשיתי מתוך שיעור חחח

נקודת מבט אורין :
אז נכנסנו לכיתה והמורה התחילה לחפור כמו כל תחילת שנה ..
" תלמידים השנה יהיה לנו טיול שנתי של 4 ימים שיקרה ממש עוד מעט " המורה אמרה .
"יאא לורן אנחנו בחדר ביחד מובן ? חחחחח " אמרתי ללורן והיא הנהנה להסכמה .
עברו שעתיים של חפירות ויצאנו להפסקה היה קצת משעמם אז החלטנו ללכת למחששה ..
" פשיי איזה כוסית " איזה ערס חתיך אחד אמר .
"אחות של אדרי אחי וותר " חבר שלו אמר לו .
" אחות של אדרי אבל אדרי עכשיו לא פה נכון מאמי ? " שאל אותי .
" הם לא פה אבל אם כל כך בא לך אני יקרה להם " עקצתי אותו והמשכתי ללכת עם לורן לכיוון המחששה .
" אורין מה את עושה פה ? " אוראל שאל בעצבים , הוא שונא שאני באה למחששה .
" נו אוראלי היה לי וללורן משעמם " עניתי לו .
" טוב אבל את לא יושבת איתי לכי לליאור " אוראל אמר .
" אווף אבל אני רוצה איתך " עניתי לו .
"אוווריייין !! " הוא אמר בחצי צעקה .
" טוב טוב של תהרוג אותי בסוף " אמרתי וחברים של אוראל גיחכו ..
ההתחלתי ללכת עם לורן לכיוון ליאור והחברים שלו הגענו ו..
" אורין מה את עושה פה ? " ליאור אמר .
" חח לא נמאס לך ולאוראל להגיד לי כל הזמן אותם דברים ? " אמרתי לליאור ..
" שאלתי שאלה " ליאור אמר בעצבנות .
" נו פליז ליאורי משעמם לי וללורן ואוראל לא רוצה אותי יותר ואתה היחידי שנשאר לי " אמרתי בהתחננות מזויפת חחחח ..
" טוב נו אבל יותר את לא באה לפה זה חד פעמי , מובן ? " ליאור אמר .
" מובן מובן משתגיד " עניתי וכולם צחקו .
פתאום אביאל הגיע וראה את לורן כן גם הוא מתעצבן על זה שהיא במחששה ..
" לורן 3 שניות את לא פה מובן ? " אביאל אמר ללורן .
" נו פלייז אביי יותר אני לא יבוא לבוא מבטיחה זה יהיה חד פעמי " לורן אמרה לאביאל .
" טוב אבל שלא יקרה עוד פעם " אביאל הוסיף , ואז התערבתי בשיחה ..
" כן המפקד ? " עניתי לאביאל .
" שקט גמדה " הוא ענה .
" חצווף אני לא גמדה אני קומפקטית " עניתי לו .
" לא את גמדה וזהו כי אני החלטתי מובן ? " אביאל אמר לי .
" בסוף הם יצאו לך זוג שני אלה " לירן אמר לליאור .
" שתוק הומו " אביאל ענה לו .
" מה נראה לך בכלל שאני יצא עם הערס הזה ? " עניתי ללירן וראיתי את כולם מתעצבנים .. אופסי ?
" יש בעיה עם ערסים ? " כולם התעצבנו ..
" לא לא כלום , ערסים הם הכי הכי טובים וחתיכים " עניתי כדי לא לקבל מכות מליאור חחחח .
" אהה ולירן נראה לך הוא יצא עם אחותי אני ישבור אותו יש גבול עד לאורין שיהיה מובן פה לכולם " ליאור אמר .
" אני יכולה לשמור על עצמי אבא " עניתי לו .
אביאל קרא ללורן לצד לשניה והם התחילו לדבר ..

נקודת מבט אביאל :
וואלה היה לי משעמם בהפסקה אז החלטתי ללכת למחששה להיות שם עם כולם וזהה ..
פתאום אני נכנס למחששה אני קולט את אחותי ..
" לורן 3 שניות את לא פה מובן ? " אמרתי לה , הייתי עצבני שונא שהיא באה למחששה כי רק זונות מסתובבות פה .
" נו פלייז אבי יותר אני לא יבוא מבטיחה זה יהיה חד פעמי " היא ענתה בהתחננות , טוב נוותר לה היא במילא פה לידי .
" טוב אבל שלא יקרה עוד פעם " אמרתי לה .
" כן המפקד ? " פתאום אורין התערבה וואלה היא כוסית הייתי מביא אותה ללילה אבל היא אחות של ליאור לא מתאים .
"שקט גמדה " אמרתי לה , גמדה גמדה אבל כוסיית אחושרמוטה .
" חצוף אני לא גמדה אני קומפקטית " היא ענתה , חחח לא מוותרת זאתי .
" לא את גמדה כי אני החלטתי מובן ? " עניתי לה , אין אני אוהב לעצבן אותה אוהבבב !!
" בסוף הם יצאו לך זוג שני אלה " לירן ההומו הזה אמר .. איזה זוג , לילה אחד וזה נגמר חחחח .
" שתוק הומו " אמרתי לו , שירגיע בכל זאת עם כמה שהיא כוסית ושווה לילה היא אחות של חבר ..
" מה נראה לך בכלל שאני יצא עם הערס הזה " היא ענתה ללירן , בואנה מה נראה לה יש גבול ,הסתכלתי עליה במבט עצבני ..
"יש בעיה עם ערסים ? " כל מי שהיה שם בערך ענה לאורין .
"לא לא כלום , ערסים הם הכי הכי טובים וחתיכים " היא ענתה , כנראה כדי לא לקבל כאפה מליאור אחר כך ..
את האמת שהיא מיוחדת ורואים את זה ..
" אהה ולירן נראה לך הוא יצא עם אחותי אני ישבור אותו יש גבול עד לאורין שיהיה מובן פה לכולם " פתאום ליאור אמר , ונראה רציני ועצבני בו זמנית .
" אני יכולה לשמור על עצמי אבא " אורין ענתה לו , באמת שהיא חמודה אני רוצה אותה ונראה משם מה יצא מזה בנתיים אני ידבר עם לורן על זה ..
" לורן בואי דקה לצד " אמרתי ללורן והיא ישר באה ..
התחלתי לדבר איתה על אורין ו…


תגובות (3)

תמשיכי

20/09/2015 13:10

תמשיכייי

22/09/2015 10:43

עכשיו עכשיו עכשיו תמשיכיייייי קטלני מילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/09/2015 14:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך