׳אל תסתכל עליי כאילו יש לך מה לומר לי׳-דמויות

ג׳סט אייב 22/11/2013 1436 צפיות 5 תגובות

היוש ;)
אני מלא זמן באתר ואני קוראת מלאמלא סיפורים וחשבתי שהגיע הזמן לנסות לכתוב בעצמי, אז ישבתי וכתבתי זה מה שיצא וזה רק הדמויות, אז תקראו ותגידו לי אם להמשיך ! אוהבת <3

אלינור ברקוביץ׳, עולה לכיתה יא, מבת ים אבל אנחנו עוברים לירושלים. הרבה אומרים לי שאני ילדה יפה אבל אני אף פעם לא משוויצה בזה. אני גבוהה ורזה,יש לי שיער שטני חלק וארוך עם פוני לצד ועיניים בצבע תורקיז מושלמות ! עגיל באף ובפופיק עקשנית,עומדת על שלה,מתעצבנת בקלות (מרוקאית) ובואו נגיד שלימודים זה לא הצד החזק שלי.אין לי חבר היה לי לפני שנה וזה נגמר הכי מכוער שיש, הוא בגד בי ומאז? אני לא סומכת על בנים בשיט. לא שותה, לא מעשנת מתה על מסיבות והכי זורמת שיש!

נתי מועלם עולה לכיתה יב׳ דוגמן העיר מילה שלי ;) מארינס, גבוה, שחום,שרירים, עיניים כחולות, עגיל באוזן ובגבה, סטוציונר מלידה, מזיין וזורק נודר לכם זה הבנות אשמות, נדבקות אליי, מחרמנות אותי אש ואז בוכות שאני זורק אותם יום אחרי ! שילכו לחפש תכבוד שלהם בצומת, מבטיח לכם שזאת שאני יתאהב בה תהיה הילדה הכי מאושרת בירושלים !
לימודים ? נשבע לכם מרוב שיש לי מלא שכל אני לא צריך להיכנס לשיעורים יש לי חוכמת יתר, אז אני משלים שעות במחששה.שותה מעשן, מסיבות זה האהבה השניה שלי, זורם אש, אין אחד שלא שמע עליי, ומי שלא שמע ? אז יש גוגל כפרות שלייי !

דור מרציאנו עולה לכיתה יב, מושלם עם מלא ביטחון עצמי מארינס, עיניים ירוקות , שרירים,גבוה, עגיל באוזן ובגבה, כולם מתות עליי, אני לא ילד של מערכות יחסים, מזיין וזורק, בתכלס מי צריך יותר מזה? אין אחת שלא מתאהבת אבל בסוף מתאכזבת, אבל אני מאמין שכשתגיע האחת היא תהיה מלכה בנדר !
מעשן, שותה, מת על מסיבות, הכי זורם שתמצאו בעיר, לימודים ? נכנס להראות נוכחות ועף למחששה, למי יש זין לזה?
מילה שלי אין מצב שאתם לא מתאהבים בי !

יונתן עמר, עולה לכיתה יא׳ מארינס, עיניים כחולות, שרירים, גבוה ועגיל באוזן.
לא שותה, מעשן פה ושם, מראה נוכחות בשביל החיים שלי אבל משלים שעות שינה.
חולה מסיבות, מתעצבן בקלות והיחידה שמרגיעה אותי בקלות היא שני.<br /

דניאל פרץ עולה לכיתה יא׳, שיער חום חלק עד אמצע הגב, עיניים חומות, רזה וטיפה נמוכה,עגיל בפופיק, לא שותה, לא מעשנת, בתלכס אני ילדה טובה, אבל אם תתעסקו איתי ? מילה שלא יהיה לכם טוב.אין לי חבר וגם לא היה לי, אני דלוקה קשה על מרציאנו, אבל מבחינתו אני כמו אחות :/ אני טובה בלימודים, אבל מצד שני אני יודעת איך לבלות אחרי שעות בית ספר. חולת בגדים ואקססוריז זה האהבה שלי מבטיחה !
חברה הכי טובה של שני, וידיד הכי טוב יוני.

שני עולה לכיתה יא׳, שיער ארוך בלונדיני, עיניים ירוקות, גבוהה ורזה,עגיל באף, לא שותה מעשנת קצת כי יוני לא מסכים, חולת שטויות ובלאגנים, גאונה בלימודים בלי מאמצים אפילו, מסיבות זה האהבה השניה שלי, האהבה הראשונה זה יוניייי החיים שלי!
מתעצבנת ונרגעת בקלות, חברה הכי טובה של דניי אהובתי וחברה של יוני ;)

נועה פרקש, עולה לכיתה יא׳ מחשיבה את עצמי כ-הכוסית של ירושלים, גבוהה ורזה, שיער שחור חלק ארוך עם פוני בובה עגיל באף, שותה, מעשנת, חולת מסיבות וחולת בנים ! כולם מתים עליי ומקנאים בי, אני מושלמת כפרות !!
מי שמתעסק איתי מתרסק מילה של פרקש.
דמויות נוספות בהמשך :)


תגובות (5)

ממש יפה תמשיכי ואני ממליצה לך לקרוא את הסיפור שלי ניורקית וערס :)

22/11/2013 13:18

נראה ממש יפה תמשיכי!!!! ואני גם ממליצה על הסיפורים של סוואגית סלינטור ;)

22/11/2013 13:26

נראה יפהה!! תמשיכיי לפרק ראשון!!

22/11/2013 13:48

מושלם ואולי תקראי תסיפור שלי ותקבלי השראה :)

22/11/2013 20:28

מושלם

26/06/2014 18:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך